Skoči na vsebino

 

Iščem dobrega serviserja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
59 odgovorov v temi
voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#21

Če bi jaz delal servis, bi naredil tko, da je neke vrste čakalnica, ki ima okna in se vidi kaj se dela z avtom. To bi rešl problem tečnih strank ob delu, bi pa vsak, ki ga zanima lahko videl kaj se počne z avtom.
Nek Renault servs nekje okoli Ptuja ima podobno rešitev in je super.

Urejal voith, 01.01.2012, 16:40.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • andrej777 je všeč


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#22

Ja, gud point. Js bom lepo prosila, če sem lahko zraven in motor bo servisiral tisti, ki mi bo to omogočil. Bom pa skrajno prijazna dokler se mi bo zdelo, da je vse ok. Sem si priskrbela tudi servisni priročnik in malo inštrukcij.
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 139
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#23

Če bi jaz delal servis, bi naredil tko, da je neke vrste čakalnica, ki ima okna in se vidi kaj se dela z avtom. To bi rešl problem tečnih strank ob delu, bi pa vsak, ki ga zanima lahko videl kaj se počne z avtom.
Nek Renault servs nekje okoli Ptuja ima podobno rešitev in je super.


jp... je imel kolega pred leti problem, da fantje v delavnici niso mogli normalno delati... malo tečne stranke, malo firbčne, malo kolegi... groza

je bila debata, kako to rešiti, da ljudje ne bi hodili v delavnico... torej nič v zvezi z fušanjem ali bilo kakšno šlamparijo

to s stekli se mi zdi prav fino... pregledno in nemoteče :ok
Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#24

Na Avtoselectu v NG imaš odličnega mehanika za motorje. Možakar je praktično pravi BMW motorrad entuzijast in dela samo na motorjih in vse kar je z njimi povezano. Toplo priporočam :ok


Mi lahko na PS napišeš kaj več o tem gospodu prosim?

Čeprav uradno "ne smeš" bit zraven ko delajo sam jaz še vedno bil pa ni bilo nobenega problema. Samo da mu res ne dihaš za vratnik in mu ne delaš gužve pa ni nobenega proboblema. Ampak se itk naveličaš čakat ker se vse dela "sportski lagano" :ok Tako da je res najbolje da že ob naročanju na servis prosiš za en nadomesten motor in greš tisti čas po opravkih :ok


No, Cimpo je že poservisiral in mimogrede v Grosuplju vprašal, ali je stranka lahko zraven, ko se motor servisira. Tako so se zvijali kot bi jim v usta tlačil plesniv kos konjske fige. Marija, kakšna zadrega. Mene je vse zelo zabavalo, ker sem mislila, da mi pred sezono ne bo treba naredit servisa. Pa sem se uštela in moram sedaj nekaj rešit.
Obupno me strašijo slabe izkušnje s pooblaščenimi servisi (ne samo BMW) in dejstvo, da na motorju za tako strašansko ceno ne prenesem polovičarstva in šlamparije. Če plačam DVOJNO ceno želim, da je zadeva opravljena vrhunsko.
In rada bi bila zraven. RES! Kdo mi lahko pomaga?
Ravnokar sem preučila service manual in zdej me ne morjo več vlečt za nos! :cool :cool
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


bmw-expert
bmw-expert

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 904
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: E61

#25

Potem pa mogoče lahko že sama zrihtaš.

:serviser

Prikaži več možnosti


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#26

Potem pa mogoče lahko že sama zrihtaš.


Najverjetneje bi naredila boljše, kot marsikater mulc, ki iz dolgčasa vrti ključ v tako pomembni delavnici. Pa pustimo moje tehnične sposobnosti.
Potrebujem račun, žig v knjigo in vpis v BMW register, da je bil servis opravljen.

Nagibam se, da bi peljala v NG, če bi le lahko gledala skozi šipo. Videt hočem, da je ven steklo vse olje (ne pa da štejejo do tri, začepijo karter in voila pol litra novga olja notri), da je notri original olje iz zapečatenega soda (sem dobila v Opel flaši že kakšno sranje) - sej je vendar zračno/oljno hlajeni in tuki ni trtemrte! In, da mi notri da original filter, mojega starega (označenega) pa v škatli od novega zraven računa. Realni strošek (po računu pooblaščenca) za to je 65 eur z davkom (olje 5 l po 10 eur in filter za 14.64). In če za tako storitev plačam skoraj 200 eur, želim prvovrstno uslugo.

Poleg tega bi rada letos napravila BMW Annual Inspection in ne Service, ki je bil narejen lani sredi sezone in ne bom še 1x plačevala menjave olja v menjalniku, bremzolja, ploščic, svečk itd. ... ki so jih kratkomalo menjali na motorju, kjer niso bile stare niti eno leto. Tega BMW po tovarniškem sistemu ne predpisuje in ne vidim, zakaj bi pametni pri nas to opravljali kar na počez, da mastno ujamejo na delih.

Pr taki tečni babi ne bi dal nihče za nobenga roke v ogenj:crazy Eddyja prašte, drgač sem uredu dokler je vse ok :ok2 Mojstrom prnesem tud malco in dam za kofe :puslc
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


marcel_mastnak
marcel_mastnak

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 323
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW R 1100 S Boxer Cup

#27

Pozabla si sicer zram prištet še oljni filter ki je tud 15 eur. Drugače pa se pri bmw menja olje v motorju, olje v mnjalniku in krdanskem prenosu, oljni filter in zračni filter na skupni interval (to je 10000km) svečke na 20000km in zraven svečk se preveri zračnost ventilov in se po potrebi nastavijo in še sinhronizacija dušilnih loput in menjava zavorne tekočine.
Ni važn al auto, motor al pa pes. Nemc more bit!
Prikaži več možnosti


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#28

Pozabla si sicer zram prištet še oljni filter ki je tud 15 eur. Drugače pa se pri bmw menja olje v motorju, olje v mnjalniku in krdanskem prenosu, oljni filter in zračni filter na skupni interval (to je 10000km) svečke na 20000km in zraven svečk se preveri zračnost ventilov in se po potrebi nastavijo in še sinhronizacija dušilnih loput in menjava zavorne tekočine.


Realni strošek (po računu pooblaščenca) za to je 65 eur z davkom (olje 5 l po 10 eur in filter za 14.64).


Včeraj sem dobila BMW service manual na CDju, ki ima predpise za servisiranje in so različni od motorja do motorja in glede na opremo.

Tole je copy paste s cdja za BMW annual inspection:

Reading fault-code memories with the BMW Motorrad diagnostic system
Performing bleed test with the BMW Motorrad diagnostic system
Engine-oil change, with filter
23 00 510 Changing gearbox oil (regular maintenance)*)
every 40,000 km
Checking secondary spark plugs
Adjusting valve clearance
12 12 509 Replacing all spark plugs (for maintenance)*)
every 40,000 km
Replacing intake air filter element
12 31 657 Replacing alternator belt (for maintenance)*)
every 60,000 km
Visual inspection of hydraulic clutch system
Checking front brake discs for wear
Checking front brake pads for wear
Checking brake-fluid level, front brakes
Checking rear brake disc for wear
Checking rear brake pads for wear
Checking brake-fluid level, rear brakes
Checking freedom of movement of throttle cable and checking for kinks and chafing
Checking tyre pressures and tread depth
Checking ease of movement of side stand
Checking ease of movement of centre stand
Checking lights and signalling equipment
Function test, engine start suppression
Checking synchronisation
Test ride as final inspection and function check
Reading fault-code memories with the BMW Motorrad diagnostic system
Checking battery charge state
Confirming BMW Service in on-board documentation


Nikjer ni teh olj, ki jih omenjaš. Ta so navedena v BMW service, ki je na 20 000 km.
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


električar
električar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 175
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: gs 1200 adventure

#29

Včeraj sem dobila BMW service manual na CDju, ki ima predpise za servisiranje in so različni od motorja do motorja in glede na opremo.

Tole je copy paste s cdja za BMW annual inspection:

Reading fault-code memories with the BMW Motorrad diagnostic system
Performing bleed test with the BMW Motorrad diagnostic system
Engine-oil change, with filter
23 00 510 Changing gearbox oil (regular maintenance)*)
every 40,000 km
Checking secondary spark plugs
Adjusting valve clearance
12 12 509 Replacing all spark plugs (for maintenance)*)
every 40,000 km
Replacing intake air filter element
12 31 657 Replacing alternator belt (for maintenance)*)
every 60,000 km
Visual inspection of hydraulic clutch system
Checking front brake discs for wear
Checking front brake pads for wear
Checking brake-fluid level, front brakes
Checking rear brake disc for wear
Checking rear brake pads for wear
Checking brake-fluid level, rear brakes
Checking freedom of movement of throttle cable and checking for kinks and chafing
Checking tyre pressures and tread depth
Checking ease of movement of side stand
Checking ease of movement of centre stand
Checking lights and signalling equipment
Function test, engine start suppression
Checking synchronisation
Test ride as final inspection and function check
Reading fault-code memories with the BMW Motorrad diagnostic system
Checking battery charge state
Confirming BMW Service in on-board documentation


Nikjer ni teh olj, ki jih omenjaš. Ta so navedena v BMW service, ki je na 20 000 km.

A bi se dalo ta CD dobit oz. presnet....ker bi ga jaz tud mel...prosim:)
Prikaži več možnosti


marcel_mastnak
marcel_mastnak

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 323
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW R 1100 S Boxer Cup

#30

Če so teli intervali resnični pol jemljem nazaj ampak potem so se zelooo podaljšali ker kolker sm js rihtal 1150 mašine so imele use te intervale ki sm jih napisal pa tud gs letnik 2004 (1200) je imel te intervale v knjigi. Pa sej če ti bojo samo olje in filter menjal te pa menda ja ne bojo okol prnesl?
Ni važn al auto, motor al pa pes. Nemc more bit!
Prikaži več možnosti


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#31

A bi se dalo ta CD dobit oz. presnet....ker bi ga jaz tud mel...prosim:)


-čak da registriram
-boš častiu krof
-spečem CD

V tem vrstnem redu:cool

Če so teli intervali resnični pol jemljem nazaj ampak potem so se zelooo podaljšali ker kolker sm js rihtal 1150 mašine so imele use te intervale ki sm jih napisal pa tud gs letnik 2004 (1200) je imel te intervale v knjigi. Pa sej če ti bojo samo olje in filter menjal te pa menda ja ne bojo okol prnesl?


Ja, GS l. 2004 ima "tastaro" mašino (menda 98 konj in veliko manj navora, če se ne motim je celo samo 1 svečka/valj). Od l. 2006 so mašino 1200 boxer faceliftal in ima zdej 109 oz. še po lanskem faceliftu 111 konj in po 2 sveči/valj (ki so kar prilično drage). Zgleda so se skupaj s tem spremenili tudi servisni intervali in navodila za inšpekcijo, ker celota industrija stremi k zmanjšanju števila servisov in daljšemu intervalu zaradi "ekologije".
Me pa čudi da stalno nastavljajo ventile (glede na avtomobilsko prakso)... ampak glede na to, da jih je kakšen ventil že dobil "po nosu" pri teh bokserjih, je verjetno prav. Ampak vseen čudno:blackeye

Ja, js jim bom kar priložila tale izpis (print screen, d bojo vidl d mam program :king ) in bom zahtevala, da samo to naredijo, ker je bil velik servis opravljen lani in je blo menjano in nastavljeno res vse kar se da in kar se ne da. Recimo, da sem kar zihr da bodo dali v Grosuplju original olje (ker imajo druge kante zgleda skrite - v servisni dvorani jih nisem našla :laugh ) in filter bom označla, da vidim, če je bil menjan.
Ostalo pa srečno Zvezdica, d te ne olupjo preveč.
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


marcel_mastnak
marcel_mastnak

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 323
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW R 1100 S Boxer Cup

#32

no naj te potolažim da tisto o eni svečki ne bo držalo ker vsi 1200 motorji majo po 2 svečke na valj ker je že moj 1150gs (2003) mel 2 svečki na valj.tud v prometni mu piše 76Kw kar znese slabe 104 konje. glede ventilov pa tega ne gre primerjati z avtom ker zračnohlajeni motorji imajo vsi ročno nastavljanje ventilov medtem ko avtomobili in vodnohlajeni imajo pa hidravlične dročnike ki se ne rabijo nastavljat.
Ni važn al auto, motor al pa pes. Nemc more bit!
Prikaži več možnosti


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#33

Potem je pa motor, ki je narisan na flaši od olja za bokser že pravi fosil heheheh

Pred časom sem imela pod rokami dokumente od enga GS 1200 2004 letnik, ki je imel 98 konj. Čudnoprečudno.
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


marcel_mastnak
marcel_mastnak

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 323
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW R 1100 S Boxer Cup

#34

sm vido tud novejše nekatere ki so meli 98 konjev ampak ponavadi uvoženi in naredijo papirje tak zarad registracije.
Ni važn al auto, motor al pa pes. Nemc more bit!
Prikaži več možnosti


joze2
joze2

    BMW superstrokovnjak

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 811
  • Lokacija: Nm

#35

Mene zanima, zakaj stranka "uradno" ne sme bit zraven? Ali počnejo kaj tajnega?
In še, kje se bi dalo biti zraven? Imate kakšne izkušnje s tem... seveda, tudi, če si navaden lole in nikogar ne poznaš.



Zato, ker če si zravn lahko vidiš kaj in kako se dela z avtom in pol to lahko primerjaš z računom. Uradn izgovor je, da zarad varnosti.


Predvsem gre za varnost stranke, ravno tako osebja, katerega stranka lahko s svojo prisotnostjo spravlja v posredno ali neposredno nevarnost. V primeru, da stranka svojega vozila ne zaupa servisu/serviserju, potem je boljše, da na tem servisu ne išče uslug. Večino serviserjev, sploh mlajših, moti že to, da ga pri delu nekdo "gleda pod roke", kar velikokrat pripelje ravno do obratnega učinka, kot misli stranka, da ga doseže s svojo prisotnostjo. Serviser postane nezbran, sploh ob kopici vprašanj, ki jih stranke postavljajo ob delu, kar pripelje do marsikatere napake pri delu. Ker forume berejo tudi serviserji, si @Zvezdica z načinom pisanja v tej temi nisi naredila pozitivne usluge, če bo to prebral eventuelno tvoj potencialni serviser. Zakaj takšna nastrojenost in nezaupanje, kot jo čutim jaz v tvojih postih proti servisom veš samo ti, vendar moraš sprejeti dejstvo, da nihče ne bo servisiral motorja po tvojih navodilih, sploh če ta odstopajo od predpisanih, ti pa lahko naredi samo to, kar želiš. Tvoj motor je edinstven samo za tebe, za serviserja ne. Če je tvoja želja narediti določen servis po tovarniški specifikaciji, ki ni na vrsti po tej specifikaciji, ti bodo zamenjali kar se pri tem servisu menja, ne moreš pričakovati nekaj drugega, najbrž pa ne vpisujejo v BMW bazo kar vseh servisov, ki si jih stranka zaželi, če niso po predvidenem redu, razen popravil.
V čemu je pa "point" pooblaščenčev žig in vpis v BMW bazo, si pa zopet vsak razlaga po svoje. Motor je toliko star in ima prevoženo že določeno število km, če je bil ustrezno servisiran se pa hitro vidi, in tu je konec zgodbe. Lahko gledaš žige v knjižici in imaš parkirano podrtijo, ali pa imaš parkiran odlično ohranjen primerek s samo nekaj nujnih žigov v roku garancije.
Lp, Jože.
Prikaži več možnosti


električar
električar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 175
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: gs 1200 adventure

#36

čak da registriram
-boš častiu krof
-spečem CD

V tem vrstnem redu
Zmenjeno,ti pošljem mail na privat,da mi poveš kakšen krof bi,pa z kolk marmelade,pa kje bi ga jedla:-))
Prikaži več možnosti


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#37

Predvsem gre za varnost stranke, ravno tako osebja, katerega stranka lahko s svojo prisotnostjo spravlja v posredno ali neposredno nevarnost. V primeru, da stranka svojega vozila ne zaupa servisu/serviserju, potem je boljše, da na tem servisu ne išče uslug. Večino serviserjev, sploh mlajših, moti že to, da ga pri delu nekdo "gleda pod roke", kar velikokrat pripelje ravno do obratnega učinka, kot misli stranka, da ga doseže s svojo prisotnostjo. Serviser postane nezbran, sploh ob kopici vprašanj, ki jih stranke postavljajo ob delu, kar pripelje do marsikatere napake pri delu. Ker forume berejo tudi serviserji, si @Zvezdica z načinom pisanja v tej temi nisi naredila pozitivne usluge, če bo to prebral eventuelno tvoj potencialni serviser. Zakaj takšna nastrojenost in nezaupanje, kot jo čutim jaz v tvojih postih proti servisom veš samo ti, vendar moraš sprejeti dejstvo, da nihče ne bo servisiral motorja po tvojih navodilih, sploh če ta odstopajo od predpisanih, ti pa lahko naredi samo to, kar želiš. Tvoj motor je edinstven samo za tebe, za serviserja ne. Če je tvoja želja narediti določen servis po tovarniški specifikaciji, ki ni na vrsti po tej specifikaciji, ti bodo zamenjali kar se pri tem servisu menja, ne moreš pričakovati nekaj drugega, najbrž pa ne vpisujejo v BMW bazo kar vseh servisov, ki si jih stranka zaželi, če niso po predvidenem redu, razen popravil.
V čemu je pa "point" pooblaščenčev žig in vpis v BMW bazo, si pa zopet vsak razlaga po svoje. Motor je toliko star in ima prevoženo že določeno število km, če je bil ustrezno servisiran se pa hitro vidi, in tu je konec zgodbe. Lahko gledaš žige v knjižici in imaš parkirano podrtijo, ali pa imaš parkiran odlično ohranjen primerek s samo nekaj nujnih žigov v roku garancije.


Jože, vem, da si od foha in, da težko poslušaš tako nerganje. Pa vendar, zavedaj se, da večina pooblaščenih serviserjev počiva na lovorikah.
Tudi mene moti, če mi profesor recimo gleda pod prste med izpitom. Zelo zoprno... Zakaj? Ker nisem prepričana, ali pišem prav. Če mi nekdo gleda pod prste ko kuham? Kar naj, to početje obvladam in me ne more zmesti. Poleg tega sem zahtevala samo delni vpogled med iztekanjem olja in menjavo filtra skozi steklo. In še, menda so avtomobilske tovarne nekoč predlagale, da bi bile stene servisnih dvoran steklene pa so se serviserji temu očitno uspešno uprli - zakaj le, če ničesar ne skrivajo? Veliko ljudi dela na "prepihu", za steklenimi stenami, pa ne paničarijo tako kot mehaniki. Saj vendar ne sestavljate zapunega vesoljskega plovila?!

Če, spoštovani serviser, bereš ta forum, bodi miren. Nisem noben bavbav ali čist preveč tečna stranka. Želim samo kvalitetno opravljen servis, malce razumevanja in prijaznosti ter zmerno ceno. Mislim, da boš lažje posloval z menoj, kot pa s krdelom plačilno nesposobnih vinklpostopačev, ki so hitri z jezikom in po tipkovnici.

Moja navodila ne odstopajo od predpisanih, pač pa velikokrat servisiranje odstopa od BMWjevih navodil. Če bi, @jože2, bolje prebral, od kod moje nezaupanje, bi ti najbrž postalo jasno. Moje izkušnje so splet nesrečnih okoliščin in kupa smole.

Večina ljudi kupuje motorje brez strokovne pomoči, ki bi lahko tudi pri nepooblaščencu servisiran motor ocenila kot dober in vreden nakupa. Sam veš, da znana servisna zgodovina viša ceno motorju in število potencialnih kupcev. Ker ima moj motor vse račune in vpise v servisno knjižico, tega ne bi rada zapravila, ker ga nameravam nekoč prodat. Če bi se odločila, da bo ostal pri hiši (tako kot drugi motor), bi ga servisiral kdo, ki bi me bil pripravljen pripustit. In to, mimogrede, ni redkost.
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


marcel_mastnak
marcel_mastnak

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 323
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW R 1100 S Boxer Cup

#38

Vprašanje je samo če bo prodajna cena tolk višja da bo pokrila večje stroške servisov kaj šele da bi se splačalo. sam vem da mi dol visi za servisno knjigo pri motorju ker je veliko tud ponarejenih in kot je že bilo napisano tud če je motor bil servisiran pri poooblaščencu ne pomeni da je pa zato vreden nakupa.
Ni važn al auto, motor al pa pes. Nemc more bit!
Prikaži več možnosti
    • joze2 je všeč


Zvezdica
Zvezdica

    Oplovka

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 984
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: R1200R

#39

Eddy, hvala!!!!!:puslc

Pa Fejsbuk, hvala! :puslc

Pa BMW Slovenija, HVALA! :puslc
Objavljena slika
Nisem pleh picka, ker se sponzor za tako veliko rit še ni rodil. J.Lo.press :laugh
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 726
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#40

Ja sam poglej: fejsbuk te je spravil v "godljo", forum te je pa "rešil" :-D

fuck facebook

Urejal Eddy, 28.02.2012, 21:43.

Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti