Skoči na vsebino

 

PSC Molk, Vrhnika

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
289 odgovorov v temi
Suln
Suln

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 245
  • Lokacija: Feistritz
  • Avtomobil: E30, Z750

#21

No, pa da še jaz napišem svojo izkušnjo z dotičnim servisom.
V ponedeljek popoldan pokličem k Molku in povprašam kako je z nabavo originalnih delov za e30.
Na telefon dobim Mateja in se dogovoriva, da mu po mailu pošljem spisek stvari ki bi jih potreboval.
Naslednji dan mi pošlje celoten spisek cen delov, ki so me zanimali in jaz mu pač odgovorim kaj vzamem in kaj ne.
V četrtek zjutraj me že pokličejo, da so kosi prišli in da jih lahko pridem prevzeti.
Še je rekel, da me bo kdo počakal do 17h, če ne bom utegnil prej, ne glede na to da imajo uradne ure samo do16h!

Skratka sem bil zelo zadovoljen z njihovimi uslugami, in pozitivno presenečen nad odnosom glede na to da sem prišel po kose za 17 let star avto in ne po novega.
LP
Prikaži več možnosti


big brother
big brother

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 320d touring

#22

Ojla,
moja izkušnja pri njih je maksimalno pozitivna, najprej ko sem se po telefonu zanimal za določene stvari so bili prijazni, z Matejem sem se dogovoril za pregled avta ker je uvožen iz Italije in me je zanimalo v kakšnem stanju je, ker v njihovem delovnem času nisem uspel priti so malo potegnili in mi avto pregledali, dolili tekočine in namazali škripajoče gume na vratih..., vse skupaj za en drobiž..., dogovoril sem se da enkrat opravimo oba servisa hkrati, ker se ni vedelo kako je bilo z servisi... (vsi vemo makaranorarji.....), prejšnji teden je bil servis opravljen, avto so sprejeli izven delovnega časa, prav tako sem ga izven delovnega časa prevzel, servis je bil opravljen korektno, tudi po dogovorjeni ceni, avto dela kot urca....
Res da ni najbolj poceni, vendar tudi prijaznost in strokovnost nekaj šteje...
Kar tako naprej....., moj avtek drugega servisa ne vidi...
LP
Ko bom velik bom BMW :)
Prikaži več možnosti


316ti_comp
316ti_comp

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 84
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E90 330d touring

#23

Imam pozitivne izkušnjem s tem servisom. Svoj avto servisiram tam in tudi, ko se mi pojavi najmanjši problem pokličem in Matej mi svetuje kaj bi bilo oziroma mi pregleda avto. Matej je res car! Nikoli nobene slabe izkušnje z njimi. Avto dela tako kot mora. Všeč mi je, da sem lahko zraven, ko pregledujejo in točno vidiš kaj dela... 1A servis.
330d touring...
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


MarkoP
MarkoP

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: E60

#24

Se pridružujem zgornjim mnenjem. Imam že kar nekaj izkušenj s servisi in lahko mirno rečem, da je Molk po mojem mnenju "as good as it gets". Zdi se mi, da so tehnično izredno dobro podkovani, njihova največja prednost pa je osebni odnos, ki je res 1A. Zdej so zgleda kupili še nadomestni avto, kar jim je v bistvu edino manjkalo. Vsekakor priporočam.

(trikrat potrka na les) :)
Prikaži več možnosti


JereBe30
JereBe30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 150
  • Lokacija: Žiri
  • Avtomobil: 79' 244 R6 D Volvo

#25

Do sedaj lahko ocenim samo

-gostoljubnost 9
-iskušđenost majstrov 9
in pohvalim glede kupovanja delov, za e30 in e28 kjer ni bilo nikoli predrago in dele sem dobiv v roku 2-3h dneh kar je pošteno hitro.

LP.
Prikaži več možnosti


montenegro
montenegro

    Zmija

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 376
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: Audi B8

#26

No nekaj časa nazaj sem bil pri Molku na obisku .. naročil nekaj novih delov od facelift modela ..

Skratka čista 10-ka. Nasveti prijaznost izkušenost .. svaka čast :metalc :ok
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 743
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#27

Tudi mi opravljamo servis redno pri njem že 20 let, še prej ko je imel salon z avtomobili. Popolna 10ka tudi z moje strani.
Prikaži več možnosti


cruiser
cruiser

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 304
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E46 M3, E70 X5

#28

Danes opravil Inspektion II servis pri PSC Molk. Cista 10tka :ok
Po mailu sem dobil okviren predracun in se potem telefonsko zmenil za servis danes zjutraj ob 7:30. Zamudil sem 5min (imam 2h voznje do njih), takoj so naju sprejeli v delavnico (moja zelja je bila da sem prisoten medtem ko se dela na avtu) in zaceli z delom.

Kolektiv je mlad, ampak prijazen, ustrezljiv in strokoven. Cene nadomestnih delov so ok, ura dela pac kot pri ostalih pooblascenih servisih. Avto so komplet pregledali, zamenjali smo komplet tekocine, filtre, svecke, jermene, brisalce, vitrex original :ok2. Sledilo je se programiranje uporabnih funkcij (dnevne luci, utripanje smernikov pri zaklepu/odklepu ter easy entry). Testno voznjo je opravil Matej, sem lahko bil prisoten. Na koncu smo preverili se zavore in pogledali ali je treba se kaj opraviti v naslednjem letu (zadnje zavore cez kaksne pol leta)

Ocenjuje se naslednje:
- gostoljubnost 10
- cena popravila (niso nabijali stroskov, narejeno kot dogovorjeno po predracunu, oz celo nekaj ugodneje) 10
- izkušenost mojstrov 10
- lokacija (meni je sicer dalec, ampak ni tezko najti, zato objektivna ocena) 10
- čas trajanja popravila 10

Mislim da sem nasel servis za mojega M-a. :ok
(na tem servisu se servisira tudi gorenjski zlat M3 iz avto.net)
Prikaži več možnosti
    • Panda je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 045
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#29

Pa tudi kopica drugih M vozil. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


cruiser
cruiser

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 304
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E46 M3, E70 X5

#30

No, potem sem prisel "v prave roke" :)
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 535
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#31

S svojim E34 sem se odpravil na servis k Molk Mateju, pravzaprav iz spoštovanja do Molk starejšega, ki se mi je pred leti zelo priljubil, saj mi je res korektno-strokovno-človeško več let popravljal mojega 318i.

Če bi naj ocenil prijaznost osebja, je to mogoče oceniti z 10, vendar pa gre v mojem primeru za lažno prijaznost.

Bom razložil:
Nekaj tednov po zamenjavi tesnila pokrova ventilov sem odprl pokrov motorja in opazil, da pri tesnilu pušča olje. Reklamiral sem zamenjavo tesnila pri g. Mateju, vendar mi je prijazno zagotavljal, da olje ne pušča na tesnilu pokrova ventilov ampak na tesnilu pokrova vanos enote, puščajoče olje pa "veter" v motorju odnaša na tesnilo pokrova ventilov in je torej samo navidezno videti, kot da pušča tesnilo pokrova ventilov. Ker nisem poznavalec, sem popustil razlagi in vseeno slabe volje odšel. Pred tem me je zbodla opazka g. Mateja, da je avte v letih mogoče vzdrževati predvsem ljubiteljsko - halooo!

Zdaj je od tega eno leto. Odpeljal sem avto na vsesplošno obnovo k dobremu mehaniku vrednemu vsega zaupanja, s katerim sem se dogovoril, da pregleda avto in popravi/zamenja vse, kar je treba.
In glej ga zlomka mi javi, da pušča olje pri tesnilu pokrova ventilov navkljub debeli in nepotrebni uporabi tesnilne paste!?!?

Komentar, mislim, da ni potreben :jok
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#32

Warden, tole puščanje olja pri pokrovu ventilov (pa motor nima VANOSa) se pojavlja že nekaj let pri meni... Tesnilo je bilo že drugič zamenjano (staro tesnilo sem obakrat videl), tudi pri meni tokrat z nekaj tesnilne paste...

Ne vem, če bo tokrat 100% držalo, ker mi je bilo razloženo, da se lušči glazura na notranji strani pokrova ventilov in olje mezi skozi... Če se bo pri tebi pokazalo, da je vzrok za puščanje podoben, bi te prosil, če lahko sporočiš, če boste našli kakšno rešitev? Je edina možna nov pokrov? :)
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 535
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#33

Warden, tole puščanje olja pri pokrovu ventilov (pa motor nima VANOSa) se pojavlja že nekaj let pri meni... Tesnilo je bilo že drugič zamenjano (staro tesnilo sem obakrat videl), tudi pri meni tokrat z nekaj tesnilne paste...

Ne vem, če bo tokrat 100% držalo, ker mi je bilo razloženo, da se lušči glazura na notranji strani pokrova ventilov in olje mezi skozi... Če se bo pri tebi pokazalo, da je vzrok za puščanje podoben, bi te prosil, če lahko sporočiš, če boste našli kakšno rešitev? Je edina možna nov pokrov? :)


BOM posebno ( zate :) ) pozorno spremljal ponovno zamenjavo, ki sem jo naročil. Ti sporočim diagnozo stanja po odprtju pokrova (morda bo to storil celo mehanik, da nas pouči o tej zadevi, če ne bo v mojem primeru unikatna, bog ne daj) in tehnologijo ponovne zamenjave. Za rezultat pa verjamem, da bo vrhunski, to je z vso gotovostjo 100% tesnenje :ok!
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 395
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#34

Warden, človek ti tega ni hotel direktno povedat, ampak med vrsticami ti je namignil, da so najboljša leta tvojega avtomobila žal minila. Enako sem jaz doživel pri Podlesniku in kar slabi dve leti je trajalo, da sem dokončno sprejel dejstvo, da se bom moral poslovit od legendarne serije E30/E32/E34.

g. Molk ima prav. Če hočeš avto obdržat v popolnoma brezhibnem stanju, potrebuješ ljubiteljskega mehanika. Kaj to pomeni? To pomeni, da človek avtomobile popravlja bolj iz veselja, kot za denar. Le tak mehanik ti bo namreč pripravljen popravit tudi take stvari, s katerimi se konkretno zamudi in namuči, pošteno zaračunat ti pa tega ne more. Primer je ravno tole puščanje olja na pokrovu ventilov - če hočeš to sanirat, porabiš toliko časa, da je račun za delo na koncu tako visok, da bi lahko s tem denarjem kupil že drugo glavo. Se splača? Finančno ne, ljubiteljsko da. Ampak to govorim za tebe, ker mehaniku se v nobenem primeru ne. Zato jaz takega ravnanja g. Podlesniku nisem zameril, ampak sem sprevidel, da mi je s svojim nasvetom želel le dobro.

Toliko da veš, kako ravnat naprej pa se boš odločil sam. E34 bo s časom postajal vedno dražji za vzdrževanje in če bo stal večinoma v garaži se ti ga mogoče splača obdržat, za kake resnejše vožnje pa ne, oziroma te bo to stalo precej več, kot če bi prestopil na novejši model. Odločit se boš moral torej, če je tvoja ljubezen vredna svojega denarja.

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 535
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#35

Warden, človek ti tega ni hotel direktno povedat, ampak med vrsticami ti je namignil, da so najboljša leta tvojega avtomobila žal minila. Enako sem jaz doživel pri Podlesniku in kar slabi dve leti je trajalo, da sem dokončno sprejel dejstvo, da se bom moral poslovit od legendarne serije E30/E32/E34.

g. Molk ima prav. Če hočeš avto obdržat v popolnoma brezhibnem stanju, potrebuješ ljubiteljskega mehanika. Kaj to pomeni? To pomeni, da človek avtomobile popravlja bolj iz veselja, kot za denar. Le tak mehanik ti bo namreč pripravljen popravit tudi take stvari, s katerimi se konkretno zamudi in namuči, pošteno zaračunat ti pa tega ne more. Primer je ravno tole puščanje olja na pokrovu ventilov - če hočeš to sanirat, porabiš toliko časa, da je račun za delo na koncu tako visok, da bi lahko s tem denarjem kupil že drugo glavo. Se splača? Finančno ne, ljubiteljsko da. Ampak to govorim za tebe, ker mehaniku se v nobenem primeru ne. Zato jaz takega ravnanja g. Podlesniku nisem zameril, ampak sem sprevidel, da mi je s svojim nasvetom želel le dobro.

Toliko da veš, kako ravnat naprej pa se boš odločil sam. E34 bo s časom postajal vedno dražji za vzdrževanje in če bo stal večinoma v garaži se ti ga mogoče splača obdržat, za kake resnejše vožnje pa ne, oziroma te bo to stalo precej več, kot če bi prestopil na novejši model. Odločit se boš moral torej, če je tvoja ljubezen vredna svojega denarja.


Se večinoma strinjam, ob vseh predpostavkah, ki si jih zapisal, vendar v tem primeru g. Molk ni imel prav. Pri konkretni reklamaciji se namreč nima več kaj izgovarjat na ljubiteljstvo :blabla

Pri tem konkretnem servisiranju pač delo ni bilo korektno opravljeno, čeprav je bil servis tisti, ki je predlagal menjavo tesnila.

In vsi posegi, ki sem jih naročil sam, so bili posebej zapisani:
- kontrola kompresije, na željo stranke, 55 min dela,
- kontrola vžigalnih svečk, na željo stranke, 35 min dela,
- kontrola podvozja, prednje in zadnje preme ter volanskega mehanizma, na željo stranke, zastonj - manjša zračnost,
- diagnostični pregled vozila, na željo stranke (je bil opravljen? - ni bilo diagnoze, obračunano pa 19€).

Da ne govorim o polomljenih pokrovčkih vijakov pokrova, totalno zapacanem motornem prostoru ob prevzemu avta (po odstranjevanju gareži pod pokrovom ventilov) in dejanski porabi časa za servis (12:07-13:49 = 1ura 42 min), ter zaračunani porabi časa po normativih 4 ure 30 min (po 36€/uro), kar znese dejansko urno postavko 95,7€/uro (o tem se ne pritožujem, tako pač je, v info je pa vseeno zanimiva cifra).

Torej, o ljubiteljstvu bi se lahko pogovarjali, vendar ne potem, ko nekomu nekaj obljubimo popravit, mu opravljeno delo zaračunamo, potem pa se pri reklamaciji izgovarjamo na "ljubiteljstvo" :napaka.

Niti pod razno ne priznam takega Načina.
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 395
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

Žal, tako so mehaniki dandanes navajeni delat... površno :blackeye

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Trister
Trister

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 719
  • Lokacija: Middle of Nowhere
  • Avtomobil: Mlinček

#37

Žal, tako so mehaniki dandanes navajeni delat... površno :blackeye


Pa ne samo mehaniki. Večina obrtnikov dela površno:ok
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 535
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#38

Warden, tole puščanje olja pri pokrovu ventilov (pa motor nima VANOSa) se pojavlja že nekaj let pri meni... Tesnilo je bilo že drugič zamenjano (staro tesnilo sem obakrat videl), tudi pri meni tokrat z nekaj tesnilne paste...

Ne vem, če bo tokrat 100% držalo, ker mi je bilo razloženo, da se lušči glazura na notranji strani pokrova ventilov in olje mezi skozi... Če se bo pri tebi pokazalo, da je vzrok za puščanje podoben, bi te prosil, če lahko sporočiš, če boste našli kakšno rešitev? Je edina možna nov pokrov? :)


Če se odlušči glazura na mestu tesnila, se jo odstrani po celem stičnem mestu in v kolikor je pokrov sicer raven in vsi pritrdilni vijaki držijo, ni nobene ovire, da tesnenje ne bi bilo 100% :ok
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


racer80
racer80

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 014
  • Lokacija: meje med notransko in primorsko
  • Avtomobil: 3xe32,e34,e30 3??e36cab.

#39


In vsi posegi, ki sem jih naročil sam, so bili posebej zapisani:
- kontrola kompresije, na željo stranke, 55 min dela,
- kontrola vžigalnih svečk, na željo stranke, 35 min dela,
- kontrola podvozja, prednje in zadnje preme ter volanskega mehanizma, na željo stranke, zastonj - manjša zračnost,
- diagnostični pregled vozila, na željo stranke (je bil opravljen? - ni bilo diagnoze, obračunano pa 19€).



ura in pol dela za pregled svečk in meritev kompresije
(dobro so ti pregledali podvozje ki ti vzame kar nekaj minut če se ga pravilno lotiš) ampak vseeno

ne želim pljuvati po njih samo je tole kr malo povšno in počasno enostavno je vsevečji problem ko se v servisnih hišah pojavljajo avtomibili izpred desetletja...
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 535
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#40

ura in pol dela za pregled svečk in meritev kompresije
(dobro so ti pregledali podvozje ki ti vzame kar nekaj minut če se ga pravilno lotiš) ampak vseeno

ne želim pljuvati po njih samo je tole kr malo povšno in počasno enostavno je vsevečji problem ko se v servisnih hišah pojavljajo avtomibili izpred desetletja...


.... ne razumeš, ti bom razložil:
A: demontaža kar je treba, da prideš do svečk, odviješ svečke jih pogledaš, ker so vse dobre, jih priviješ nazaj in ponovna montaža demontiranega,
B: demontaža kar je treba, da prideš do svečk, odviješ svečke, izmeriš kompresijo, svečke priviješ nazaj in ponovna montaža demontiranega...

Tako je treba z oldiji in "oldiji", počas pa zihr...:-D
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti
    • racer80 je všeč