Skoči na vsebino

 

BMW Z4 info

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
187 odgovorov v temi
MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 682
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#161

V gugl vpišeš adjusting handbrake e46 (z4 ima enako podvozje kot e46)

Prvi zadetek od 2.35 naprej
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 883
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#162

Drži, da imata enako, ampak v kabini pa nima tistega vijaka za nastavljanje višine ročne in to mi je čudno.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 682
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#163

Nobena serija od e85 in e60 naprej nima več v kabini teh vijakov. E46 in E39 so zadnja generacija.
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 820

#164

Drži, da imata enako, ampak v kabini pa nima tistega vijaka za nastavljanje višine ročne in to mi je čudno.

pač nima, zakaj bi mogel imeti? tudi če pogledaš nima toliko placa znotraj konzole kot je to pri e46 v sklopu same plastike oz. oblike konzole oz. narejene odprtine, pa tudi dva vijaka manj. Tako da tudi pri e46 če si štelal spredaj ni ne vem kako dolgo tisto držalo ko je bil sistem zastarel in dotrajan. Pri e46 je treba zamenjal kpl. od zajl do fedrčkov in vsega ostalega kar se tega tiče, da ročna prime tako kot mora in dela naprej bp. Ti daj raje nove pakne gor za ročno pa dober z notranje strani spucaj dosk in ga malce pobrusi da bo lepa nalegna površina, naštelaj vse skupaj z občutkom in vozi miško. Spredaj pa odpri in poglej, če ti ni slučajno še kak zob (požrlo), da ti ne bo ročka preskakovala ko jo boš zategoval. :)



Urejal Taucher, 06.11.2019, 08:44.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer - R. Händler und Porsche 4S triber

Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 743
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#165

Da malo obudim temo... :) Gledam Z4 E89, letnik okrog 2011. Glede na to, da bi avto vecino casa vozila boljsa polovica, mi je 23i (2,5 R6) povsem dovolj, kolikor poznam te stare sestake se da s tem lepo kruzati, za kaj vec ni neke prave potrebe. R4 turbo mi je manj simpaticen... Zvok, uglajenost R6, na splosno se mi zdi, da v tak avto bolj pase old-school sestak. Ali bi me 2.0 turbo pozitivno presenetil?

 

Kaksni so drugace na splosno ti avti? Nekaj sem ze prebral na netu, par manjsih tezav z zamakanjem, vodo v luceh itd., pa obcutljiva streha oz. problematicen mehanizen. Je to to, ali so pri teh avtih se kaksni vecji "standardni" problemi? 

Kako je z motorji? N52B25 v E90 je imel, ce se prav spomnim, neke probleme - poraba olja ali nekaj v tem smislu. Je to isti motor (razlika je nekih 10 HP), so problemi prisotni? Se mogoce bolj splaca pogledati za 30i (N52B30)? 

 

thx!


Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 743
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#166

Nobody? :)

 

Rabim nekaj, kar vozis in ne sraufas ;) Tolk mora bit zihr, da lahko brez cmoka v grlu naredis turo 1.000 km za vikend, obenem ga pa tudi cez teden uporabljas za daily zadeve (recimo 5-10k km letno).

 

Kako se obnese v primerjavi z recimo TT 2.0 TFSI? SLK200k? R6 in RWD ima seveda svoje care, mene zanima kaj poleg tega dobis "v kompletu" ;)



Urejal the_one, 10.07.2020, 11:00.

Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 622
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#167

Ni kaj za povedati. Ves, da novodobne gajbe lahko delajo samo od semaforja do semaforja. Ko kupiš avto poservisirati vse in se več nato pa moliš, da bo vse ok.

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 743
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#168

ja, to je itak jasno. Vseeno pa je fajn vedet, ce so prisotne kake hude konstrukcijske napake ali ne ;)


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 969
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#169

Vem, da ni cisto v skladu s tvojim postom... Pri avtu staremu 10let kasno leto gor ali dol ne igra neke vloge. Bolj je vazna ohranjenost in vzdrzevanje. Na forumu smo bolj pristasi in poznavalci e85 modela.

Imas kaksen poseben razlog, zakaj ravno e89?
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


OffsummeR
OffsummeR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 240
  • Lokacija: Slo

#170

lepši? :)


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kout
kout

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Slovenija

#171

@The one

Vse kar si napisal, načeloma drži (streha, luči, pogosta napaka je tudi odstopanje usnja na armaturi itd) in naj te ne odvrejo od nakupa Motor je v bistvu samo nekoliko dodelan i6, ki so jih vgrajevali že v e46 in se še danes vrtijo. Poezija. Moči je realno gledamo dovolj in avto ni podhranjen. Pospešek do 100 je 6.6s.

Če imaš opcijo, seveda vzami 3.0; jih je pa na trgu malo oziroma tezko dobit; opcija je uvoz.

Meni je e89 v primerjavi z e85 ljubši ravno zaradi trde strehe, vec prostora in nekoliko bolj udobne voznje, ki pa je se vedno trda in hrupna oziroma roadsterska v primerjavi s klasicnimi vozili. Zanimiva je tudi info, da naj bi bilo e89 izdelanoh precej manj kot e85, čemur naj bi botrovala visoka prodajna cena novega.
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 743
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#172

Thx!

Hocem hardtop, sestaka pa kukrtolk normalne stroske. Zato e89 do 2011. Se pa pustim prepricati v kaj drugega, ce so dobri argumenti :)
Prikaži več možnosti
    • dylan_dog je všeč


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 245
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#173

Pojdi vozit še e85, pa se boš mogoče premislil. E85 je zadnji pravi "cabrič", ki ima vse karakteristike roadsterja. Seveda z M54B30 motorjem. Če pa bo vozila v večini tvoja boljša polovica, ji je verjetno bolj pomembna velikost, prostornost in uglajenost. To pa sigurno ima e89. Za prave moške je pa e85 boljša izbira, ker praktično voziš avto, ki ga čutiš od a-ž. Tudi vozne lastnosti, občutek hitrosti je potem na strani e85, kot tudi sam zvok R6 motorja. 

 

Meni je pa glih mehka streha zakon, trda mi nekako ne paše na to vrsto "vozov". Zato je tudi BMW šel z zadnjim Z4 nazaj na mehko varianto. Pa še na teži so prišparali. 


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 969
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#174

Pa ce pustimo e85 vs e89...
Razmisli malo glede Hard topa, ki pomeni, manj prostora v prtljazniku, slabse tezisce, nasploh tezjo streho za premikat in s tem vezjo obcutljivost za okvare. Sploh pri 10let+starih avtih. Klasicen izgled roadsterja s platneno streho, ki jo sicer 2x na leto impregniras...
Hard top je poizkus nekega kompromisa, ki pa ga Z serija ni nikoli imela, razen pri e89, sedaj so sli seveda nazaj, tud pr seriji 4. Nasplosno je nek trend nazaj k softtopom se mi zdi.
Je pa seveda fajn, da imas izbiro.
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 743
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#175

Fora je v tem, da ne zivim ravno v kaliforniji :) Torej odprta streha pride v postev max. 4-5 mesecev na leto, 7-8 mesecev se bi ves cas vozil z zaprto. Tu se mi zdi hardtop bistveno boljsa opcija. Kako je to v praksi? Kako se platno obnese v dezju, vlagi, mrazu..?
Avto bi bil sicer garaziran, na toplem in suhem.
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 969
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#176

V Kaliforniji vrjetno res ne, je pa globalno segrevanje ugodno za cabrie. Zime so za en K zadnje case...

Moj Z4 je recimo v rednem pogonu od marca pa do konc Oktobra. Ga pa letos nisem odjavil in sem tud decembra k je blo 15°C letel na Rakitno parkrat na letnih gumah...

Jaz bi rekel, da je deal braker za softtop, ce pozimi nimas garaze. Strganje zjutraj zamrznjenega snega s soft topa, ceprav samo 2x na leto, pac ni opcija. Drgac, ce ti pada sneg gor ni problem in se v garazi stopi. Glede mraza v kabini ne skrbi, v kabini ni nobene razlike z navadnim avtom.

Bivsega A4 cabrio(ki ni bil dodatno tako spuscen kot sedaj moj Z4) sem vozil celo leto bp, zimske gume in garaza. Kolega tud vozi A5 celo leto, ni to nic ksnega.

Urejal Team Cabrio Slovenija, 10.07.2020, 15:59.

Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 743
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#177

Hmm... Bom potem razmislil se o e85, moram malo pogledati kaj se dobi. 

 

Ce gledam softtop, potem se seveda odpre se veliko drugih opcij. Ampak to potem niso vec roadsterji... 1&3 cabrio, alfa spider, a3/a5/tt... Kaj jst vem, bo ocitno treba it v akcijo pa mal probat vse te avte, da ugotovim kaj sploh hocem. S tem tipom avtomobilov nimam res nobenih izkusenj :/


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 969
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#178

Sory, ce sm ti sedaj zakompliciral lajf:-)

E85, ce hoces lahko prides bp mojo pogledat in pelat (ni sicer naprodaj). Za zimo bi ti na e85 potreboval original fedre in 17col. Moj je spuscen in na'19...a nek osnovni obcutek bi dobil...
Je pa kot pravis, se cel kup drugih softtop cabriev.

Urejal Team Cabrio Slovenija, 10.07.2020, 21:37.

Prikaži več možnosti


kout
kout

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Slovenija

#179

Preberi še tuje forume. Se mi zdi, da v tujini lastniki pogosteje in lazje naredijo prehod iz e85 na e89 kot pri nas Drži, da je e85 pravi gokart, drži pa tudi, da je e89 bolj konkreten avto
Prikaži več možnosti


kout
kout

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Slovenija

#180

Če se malo pošalim... pri nas velja, da je od z4 model e85 nepremagljiv, tako kot je e39 pri petkah večina pa se vseeno raje pelje z e60, f10 itd. sploh, ko gre za dailyja. Napredek naredi svoje, kakorkoli obrnes
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.