Skoči na vsebino

 

BMW 1 118d problemi

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
41 odgovorov v temi
maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#41

Rolls Royce Silver Shadov, ki je bil predstavljen leta 1965, je imel hidropnevmatsko vzmetenje narejeno po citroenovi licenci.

Novi (BMW-jevi) Rolls Royci uporabljajo zračno vzmetenje, ki nima nobene zveze s Citroenom.


Pred pol leta sem gledal prispevek (national geographic), kjer so rekli, da pri rolls roycu uporabljajo citroenovo zadnjo premo, že zelo dolgo. Kako je ta trenutek pa ne vem. Se opravičujem, če je trenutno drugače.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 785
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#42

Problem pa je spet v šolstvu, ki pozablja, da mehanik šraufa, popravlja, se umaže pri delu, ne pa sedi za računalnikom. In vsak star mojster, ki se ni učil na računalnik, bo samo slišal motor, ali se z avtom zapeljal in bo vedel, kaj je narobe, brez računalnika (če ni kriva elektronika). Včasih pa po izkušnjah vedo tudi, če se kaj elektronike pokvari, jo menjajo in zadeva rešena.


Zadnje čase je takih napak več kot pa tistih, dejansko mehanskih. Sicer se strinjam da je problem današnjih avtov predvsem šibka servisna mreža, ampak za to so krivi servisi (vodje, lastniki,...) ker šparajo na delavcih. Ker gre danes vse na nižanje stroškov najemajo vajence in slabo plačujejo ostale mehanike. Ta dobri hitro pogruntajo da tu ni prihodnosti in grejo na svoje, ostane pa to kar si doživel. :blackeye

Je pa tudi dejstvo da z modernimi avtomobili stari mojstri, ki ne hodijo v korak s časom (beri: sedijo za računalnikom) nimajo v tem svetu kaj praskat več, na žalost. Elektronika je prevzela slehern del avtomobila. V dobrem in slabem, al kako že gre tista na poroki.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti