3GT
#21
5GT temelji na F01, torej na sedmici. Vsakomur, ki se je vsedel v avto je to menda jasno? (armatura, medosna, podvozje).
Torej, to je razlog za večje udobje in sedenje proti normalni petici. In ja, naravnan je ekstremno za udobje. Zelo dobra avtocestna križarka, žal pa obupnega dizajna in pa (zame osebno) premalo BMW-jevski (torej športni) občutek. Pelje se pa fenomenalno. Aja, pa 530d GT kar fletno pokaže svojo velikost in težo tudi v performansah. Saj ne, da bi bil len, ampak F10 je bil meni DOSTI bolj všeč zaradi agilnosti in občutka. Ravno pravi kompromis med limo in športnostjo. Ampak seveda, to sem jaz. Nekomu, ki hoče luksuzen in predvsem udoben potovalni avto bi ga kar toplo priporočil. Žal mi sicer ni jasno, zakaj ne bi vzel tak človek direktno sedmico, ampak??? Jaz bi razlog za obstoj 5GT iskal bolj v konkurenci kot pa v tehničnih potrebah. (Mercedes, Audi, pa tudi druge bolj ekskluzivne znamke, torej Porsche, Masserati, itd.). LP |
Prikaži več možnosti
|
#22
5GT je zelo uspešen v ZDA ter Aziji, Evropa pa ga ni sprejela. Kakorkoli že - sam osebno đe vedno zagovarjam "stebre" - 1,3,5,7,x-serije. Konkurenca ter pohlep po dobičku pa ustvarijo tudi določene grde račke - npr. zame 5GT, pogojno X6.
Mi pa npr. nova serija 1 ne potegne zaradi predolgega "rilca" nad ledvičkami (ja, ja varnostni predpisi...) ter nova 3 zaradi v sprednjem delu prenapihnjene haube. Apmak - vsakemu svoje, pa čez x-let bom tut jaz eno tako s.... vozu.
|
Prikaži več možnosti
|
#23
Avto sem videl januarja in izgleda vrhunsko.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Zakaj pa je vse zdaj zbrisano? Je višja sila že odreagirala, da se vse slike po internetu odstranijo ali kako?
![]()
My heart doesn't beat... IT REVS!
|
Prikaži več možnosti
|
#25
BMWslo očitno deluje preventivno in je umaknil fotografijo s svoje strani. Drugi bodo pa počasi začeli dobivati "prijazna" sporočila s strani BMW z grožnjami s tožbo, če fotografij takoj ne umaknejo s svojih spletnih strani.
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Tok panike za en grd model.
|
Prikaži več možnosti
|
#27
meni tudi ni nekaj posebnega . ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#28
Ja, če bo tako grd kot je 5 GT, potem mislim, da lahko BMWja bolj skrbi uspešnost modela kot pa neavtorizirane slike iz proizvodnje.
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#29
Kaj mislite da ni vse to njim jasno? Kot jim je jasno tudi da vi pač niste kupci tega avtomobila.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Itak gre za nišni model, že predvideno število proizvedenih enot je temu prilagojeno, podobno kot z 5GT. Kupci bodo, če jih bo premalo naslednika ne bo. Nebi bil prvi model v zgodovini ko so se ušteli.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#32
tak hudo pa že ne bo, da se ne bo prodajal
![]() ![]() F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#33
Tole sploh ni slabo videti. Vsekakor precej lepši zadek kot pri 5GT. Pa klinc, tudi tistega se ne bi branil.
![]()
Indeed.
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Mogoče sem čuden, ampak meni je pa 5GT vrhunsko lep.Bi ga prej kupil kot kakšnega X6, X5 ali celo navadne 5. Ampak kaj ko ni še dovolj drobiža :D
No guts, No glory !
|
Prikaži več možnosti
|
#35
Meni 5GT samo od zadaj ne potegne. Drugače je voz in pol, itak. Sploh spredaj je našpičena, da misliš, da te bo pojedla. Ampak glede X5 pa se ne bi strinjal. Če keš ne bi bil faktor - X5 all the way.
![]()
Indeed.
|
Prikaži več možnosti
|
#36
GT petica je vizuelna katastrofa meni osebno. Pelje se pa tako, da sem jo uvrstil na seznam bodočih avtomobilov, če bo s trojka GT dodala še ščepec prave bavarske športnosti poleg, bo to čudovit avto.
![]()
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
|
Prikaži več možnosti
|
#37
Boljši pregled nad priključki na traktorju... Itak so ponavad vsi dizli! ![]() Drugače pa jaz tud ne razumem navdušenost naroda nad temi visokimi skreti ala C-max, S-max... ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#38
Jaz imam tudi raje nižje avte, samo priznam da mi je preglednost pri teh povišanih zadevah všeč. Še posebej v koloni.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#39
ah, preglednost... to je zadnje... kaj veste, kakšna muka je lezti iz nizkega avta, ko si malo ven iz forme? ![]() je pa res, da je visoko težišče skregano z dinamiko vožnje... jbg, življenje je pač en velik kompromis ![]() F7P 704+M270DE16AL+665921+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 37 cyl = 1209 PS |
Prikaži več možnosti
|
#40
Podpis pod tole ![]() |
Prikaži več možnosti
|