Skoči na vsebino

 

Nasveti glede nakupa službene serije 5

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
33 odgovorov v temi
ABS
ABS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 244
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Porsche Cayenne 4.8S

#21

6-valjni 525d se je prodajal do septembra lani, potem je prišel ven novi, 4-valjni 525d, z večjo močjo, je pa 2.0 biturbo. Poraba je gotovo manjša, pospeški malenkost boljši (se mi zdi), je pa zato zvok neprimerno slabši. Jaz bi samo zaradi zvoka še vedno raje vzel 6-valjnika :ok


Pa verjetno tudi kozlaš, ko odpreš pokrov motorja in vidiš tisti mlinček 4 cilinderški v taki lepi limuzini....
Učenec mora v vsem prekositi svojega učitelja, da ne bi za vselej ostal učenec.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 663
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#22

Pa verjetno tudi kozlaš, ko odpreš pokrov motorja in vidiš tisti mlinček 4 cilinderški v taki lepi limuzini....


Ah, tako hudo pa spet ni :laugh
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 952
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#23

Dajo dost plastike okol. :ok2
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 663
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#24

Lahko bi v štirivaljnih motorjih prek zvočnikov predvajali zvok 6-valjnikov, tako kot v M5 predvajajo zvok prek zvočnikov, ker da je tako dobro zvočno utesnjen avto.
Prikaži več možnosti


Stilus
Stilus

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 791
  • Lokacija: Sodražica
  • Avtomobil: BMW 520d F10 SophistoGray

#25

... itak ga ne slišiš v notranjosti, tko da je čist vseeno, al je 4 ali 6 valjnik.

Jaz imam čist novega 520d, moči čisto dovolj, poraba pa ... :metalc
BMW 520d F10 Sophisto Gray
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 663
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#26

... itak ga ne slišiš v notranjosti, tko da je čist vseeno, al je 4 ali 6 valjnik.

Jaz imam čist novega 520d, moči čisto dovolj, poraba pa ... :metalc


Kako da se ga ne sliši? Takrat na predstavitvi, ko smo se šli peljat s 530d, sem ga še kako slišal. In užival :ok2
Prikaži več možnosti


330i
330i

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 372
  • Lokacija: SG
  • Avtomobil: 530xd G30, 420dA/F33

#27

Okusi so različni - meni pa 530d ni dovolj :)
What's the difference between men and boys?
The price of their toys!
Prikaži več možnosti


frizo
frizo

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10 530d

#28

:) ok samo do zdaj mu pa niste kaj dosti pomagali pri izbiri. Jaz ne morem kaj dosti govorit, ker F10 nisem niti testne vozil ampak en par forumašev pa le ima nekaj izkušenj. Jaz bi obvezno pazil, da ima komfortne sedeže. To se mi zdi, da res mora biti v takšnem avtu
Prikaži več možnosti


330i
330i

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 372
  • Lokacija: SG
  • Avtomobil: 530xd G30, 420dA/F33

#29

Nekaj dodatkov na katere ne bi pozabil pri avtu za službeno uporabo (predvidevam, da to pomeni daljše vožnje). Danes sem ravno "zagret" saj sem ravnokar končal cca. 1000 km dolgo pot.
- avtomatski menjalnik, navigacija, xenon, usnje se mi zdijo sami po sebi umevni
- head up display
- radarski tempomat
- komfortni sedeži z memorijo
- adaptivno podvozje
- prikazovalnik trenutne omejitve
- soft close zapiranje vrat (je edina stvar, ki jo pogrešam pri svojem avtu)
- zavesice proti soncu ali še boljše UV odbojna in zadaj dodatno zatemnjena stekla
- komfortni dostop
- PDC spredaj in zadaj
Nikakor pa ne bi pogrešal opozorilnika za nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilnika za avto v mrtvem kotu, zadnje kamere...
What's the difference between men and boys?
The price of their toys!
Prikaži več možnosti


Primzi
Primzi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 146
  • Lokacija: Jurski Park
  • Avtomobil: E91 LCI 325i Touring

#30

Lahko bi v štirivaljnih motorjih prek zvočnikov predvajali zvok 6-valjnikov, tako kot v M5 predvajajo zvok prek zvočnikov, ker da je tako dobro zvočno utesnjen avto.


Sej to se že dobi za male pare :ok2
Bo pa to očitno zaradi trenda zviševanja cen nafte in vedno strožjega nadzora hitrosti v prometu, it na mlinčke 4 ali celo 3 valjne in tole not:




http://vrimz.com/soundracer

:laugh
Nebo je črno, Zemlja je modra. (Jurij Gagarin)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


mw
mw

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 121
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: A6 Allroad

#31

Sem kupil to zadevo lani za foro iz firbca in ga dal v passata tdi. Ampak se ne moreš vozit več kot par km s tem, ker se ne prilagaja dovolj dobro (enkrat preglasno, drugič pretiho, včasih malo zamuja itd...). Pa še dsg ga je motil, ker je bil velikokrat prehiter. Je pa kdo debelo pogledal, ko sem ga malo peljal in se je slišal V8 zvok v passatu. Je pa dobra ideja za darilo kakemu navdušencu.

LP
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#32

Pravna oseba si lahko odbije ddv, tako da bi jo ta avto stal 40k€.


To bi bilo lepo, samo žal ni res. Če si taksist, potem se šteje kot delovno sredstvo. V nasprotnem je to neodbitni DDV, isto velja za servis tega vozila in drug stroške vezane za osebni avto (gorivo), ki niso oprošćeni DDV.

Potem pa je tu tudi finta z najvišjo priznano amortizacijsko stopnjo. Le ta je dioločena z 12,5%, kar enostavno pomeni, da se v primeru predčasne prodaje; npr. po štirih letih, razlika med prodajno in knjigovodsko vrednostjo ne prizna kot strošek. Dražji avti praviloma hitreje izgubljajo vrednost, in ta razlika, ki se ne šteje kot strošek ni ravno tako nezanemarljiva... :ok2

:beer

P.s.: da so zadeve zaguljene se vidi v gradbeništvu. Klasični kombiji za prevoz delavcev niso oproščeni DDV in se štejejo kot osebno vozilo

Urejal Artist, 02.04.2012, 23:45.

Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


Sajo L
Sajo L

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 351
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46

#33

Imaš prav, če avto ni osnovno sredstvo, potem si DDVja ne more odbiti. Lahko pa gre v stroške. Je pa najbrž dražje zavarovanje za pravno osebo, pa če ga uporabljaš tudi v privat namene ti gre en kup stroškov v dohodnino.
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#34

Imaš prav, če avto ni osnovno sredstvo, potem si DDVja ne more odbiti. Lahko pa gre v stroške. Je pa najbrž dražje zavarovanje za pravno osebo, pa če ga uporabljaš tudi v privat namene ti gre en kup stroškov v dohodnino.


To je sicer res. Pa vendar je potrebno narediti kalkulacijo. Od primera do primera. Kot prvo, boniteto je smotrno plačevati, če delaš neomejeno število privat km in ti službeni avto v celoti nadomešča osebni avto.

V tem primeru se obdavčljiva mesečna osnova tvoje plače poveča za 1,852% sedanje vrednosti avta. In od tega zneska se plačajo tako prispevki kot tudi dohodnina. Stroški avta v celoti padejo na firmo; stroški goriva in vzdrževanja bremenijo firmo in so seveda neobdavčeni. Nekaj dobiš in nekaj plačaš.

Vsak si naj pri sebi izračuna, kaj mu najbolje ugaja.. V Zahodni Evropi marsikje poleg delovnega mesta sodi avto. OK, tudi tam te bremeni dohodnina, ne pa avto. To ni tvoja skrb. In praviloma je plačevanje bonitet kljub vsemu bistveno ceneje, kot nakup in vzdrževanje osebnega avta :laugh

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti
    • Sajo L je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.