Navtika
#381
Obstaja izpit za celinske vode.
|
Prikaži več možnosti
|
#382
Mesas. Slovenski izpit nima omejitve mase, je zgolj dolzina 24m. 30 ton ima Hrvaska pogoj. S slovenskim izpitom, na slovenskem plovilu in s slovenskim drzavljanstvom pa lahko vozis do 24 metrov brez omejitve mase, tudi ce si na Hrvaskem. Ubistvu kolikor berem tudi masa ni omejena, in lahko z voditljem vozis 18 m pri sosedih, od 2020 naprej. http://www.morjeplov...pic.php?t=27418 Ce to drzi, kar bi bilo tudi logicno, je podobno kot pri voznji Piagio Mp3 in podobnih trikolesnikov z B kategorijo. Hrvat ne sme furat, slovenec, ki se pripelje pa s slovenskim motorjem tja pa lahko. Kar je edino logicno, saj ne delas izpit v vsaki drzavi posebej. Tako kot svaba fura 4.5 tone z B. Slika iz tvojega linka.. spinaker hoce samo izpit prodat. Urejal neicheq, 22.05.2024, 20:04. |
Prikaži več možnosti
|
#383
Hehe, kako zanimivo. Pred 15 leti so pa vsi hodili delat na Hrvaško izpit kjer so ti ga, ob dodatni finančni vzpodbudi, dali kar brez znanja. Edino takrat mislim da pri nas njihov ni veljal za slovence. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#384
Nam je inštruktor rekel pred leti, da imaš to težavo če imaš hrv izpit. Slo izpit ima definirano do 24m in lahko s 24m vpluješ v hrv vode bp. |
Prikaži več možnosti
|
#385
Sej to dobiš še danes, slovenske in hrvaško. Hrvaško lahko zrihtaš skupaj z VHF postajo, nekaj malega poslušaš, ampak načeloma vsi naredijo.
Slovenske se pa še vedno na polno prodaja, sam v bazi nisi. To na hrvaškem gre čez, pri nas pa ne. Vsaj dokler ni sranja, potem verjetno tudi oni preverjajo. Urejal neicheq, 24.05.2024, 09:28. |
Prikaži več možnosti
|
#386
Takrat je to šlo tako, da so šli dejansko na kapetanijo delat izpit, kjer so jih spraševali, oni pa dajali glupe odgovore, pa so naredili. Vsaj tako mi je bilo rečeno, jaz sem ga delal pri nas. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#387
Jaz se ga delal leta 2000 na kapetaniji v KP in potem na Hvaru uredil vinjeto za čoln. Tam mi tip ni verjel koliko malo me je stal izpit. Očitno je bil na HR dražji, le znanja ni bilo potrebno imet. Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#388
Zlahtnk ga je "delal" istočasno kot jaz. S tem da sem ga jaz delal v Sloveniji on pa nekje v dalmaciji. Stalo je enako, plus tega je imel se strošek s prevozom ipd.
Arbeit und disziplin:
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#389
Tole drži, kar direkt vprašajte na kakšni CRO kapetaniji.
Ne bi pa šlo, kadar je: - barka recimo 22m - SLO izpit - barka na CRO zastavo
V praksi pa nikomur ne bi priporočal, da bi charteriral 20m barko z izkušnjami 2 tedenskega captaina letno. Tudi če ima s seboj dobrega deckmana in nekoga za mooringe. |
Prikaži več možnosti
|
#390
Kdo pa je tukaj žekdajvozil barko z več kot 30 ton? Resno vprašam?
|
Prikaži več možnosti
|
#391
30 ton je bruto volumna in ne mase. To hitro presezes.
Urejal neicheq, 25.05.2024, 09:43. |
Prikaži več možnosti
|
#392
Tukaj po forumu zagotovo ne, po morju pa marsikdo:) Jadrnica dolžine 65 ft ima hitro preko 30 BT. |
Prikaži več možnosti
|
#393
Hitro ja. 52 ft Jadrnica Jeanneau Sun Odyssey 519 ima 22 BT. Zdej pa kdo tle z navadnim 5dag zenfa izpitom 50ft+ barke vozi me pa res zanima. Sploh blesava debata, nekdo bo tamle tri vozle zavezal v kapetaniji pol pa direkt na 70 ft barko pa gremo. Sigurno ja. Urejal voith, 25.05.2024, 09:57.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#394
Mogoče ti, ampak če pogledaš 65 ft je 23 metrov dolga barka. Resno, je kdo tukaj že vozil takšno ali večjo? |
Prikaži več možnosti
|
#395
Underdog in to ne samo po Hrvaški... sem bil na njegovem 20+m trawlerju na Palmi...pa je imel pomojem krepo vec kot 30 bruto ton.. bo sam dal tocen podatek, ce bo zelel... Urejal bmw330cd, 25.05.2024, 11:13. “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#396
Eden. Mogoče. Skor sigurno.
Ali ugibaš? Drugače ima traweler veliko manjšo maso, kot primerljivo dolga jadrnica zaradi kobilice. Ali se motim? Nejček jo pa itak vozi zjutraj na ribolov, če mu ata dovolijo. Urejal antasi, 25.05.2024, 11:21. |
Prikaži več možnosti
|
#397
Aja še to.
30 plus tonska jahta ima porabo par 100 do 1000litrov goriva na uro! Kdo tu lahko to tanka brez atove kartice? |
Prikaži več možnosti
|
#398
On ja ampak ne z izpitom za 3 vozle in 50€ v kopru.
Poleg tega je 23m prekleto blizu 24m. Torej tist nišni meter pa res ni fajn po hrvaškem vozit... Z banano v roki. Urejal voith, 25.05.2024, 11:37.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#399
..ker na gotovino ne gre. Kako boš pa s svojo kartico plačal poln tank od 10.000 litrov naprej, kolikor imajo 30 tonske jahte. 10.000 litrov je okoli 15.000 eur. Kako boš pa to plačal v gotovini? Moraš sef prinesti na bencinsko.
In če nimamo dnevnega limita 15 jurjev na kartici,tudi ne moremo plačati z njo. Kr jeba je to.. Da vemo kje smo, preden napišemo, da nujno rabimo izpit za 30 ton plus.. Urejal antasi, 25.05.2024, 11:50. |
Prikaži več možnosti
|
#400
To lahko preseze ze 13-14m jahta. Sej ni point kaj znas in kaj ne, point je, da s slovenskim izpitom nisi omejen na maso. Urejal neicheq, 25.05.2024, 11:59. |
Prikaži več možnosti
|