Navtika
#421
Zato ker rabim z danes na jutri. Oz. Včer sm rabil za danes. Kje v lj majo še to razn v kamm in juci?
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#423
Jest te stvari rabim takoj-takoj ne mb pa trst.
Pol pa če česa ni pa sam mal pregrejem zadeve, kot včer npr. ![]() ![]()
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#424
Voith, glede na to, da rabiš take stvari na hitro, se malo razgled še pri trgovcih s kamping opremo, določene stvari so podobne in ker se znaš tudi malce znajti bi se dalo določene komponente uporabiti. Je pa podobna žalost tudi v tem segmentu, ker so slovenski trgovci načeloma dosti dražji od tujine. Sam zato kupujem tako opremo izključno v tujini, razen ko rabim rešitev od danes do jutri. Lp Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#425
BT ni teza samega plovila vendar kot so ze napisali volumenska teza. BT je regulacioja za izpite povsod po svetu, nas Slo izpit v svetu naviteke ne velja en k**** in je namenjen izkljucno samo lastnikom plovila, da lahko sami vozijo, ko/ce je tudi barka registrirana pod Slo zastavo. V vseh ostalih primerih je to NO-GO povsod po svetu, predvsem so tezave z zavarovanjem.
72ft, 108BT in 88T suhe teze. 7.5T goriva (2x3T in dnevni tank 1.5T), 2x MAN 600, 2x Generator po 25Kw, 72.000 BTU AC z tremi kompresorji, ABT Track stabilizatorji, ki so delali tako med plovbo kot na sidru ( za pogone le teh je bil potreben 25Kw generator). 2x 250l Razoljevalec, Lift za 1.5T, 2x tender (1x 4m in Yamaha 50, 1x Fisherman 6m in Yamaha 200 (posebna lucna oznaka za vleko, strik dolzine tretjega vala))...hidravlika za vsa vitla, trusterje in sidra, ki so bila 2x 136kg lladisko sidro z 2x 150m ketne 16mm. Precej elektronike, 2x radar 1x 72Nm, 1x 24Nm, 3x komandna postaja (Fly, Pilot hous in krma), AIS in vse kar je potrebno. barka po klasi "A" torej Ocean crossing. Crusing speed 10Kn, poraba 15l na Nm + generator (lahko tudi oba)
Poraba je odvisna od tipa barke, pocasne barke porabijo bistveno manj kot barke ki glisirajo! Ce je Arnes ali Jet je seveda poraba gromozanska, vendar temu primerna tudi hitrost. Precej impresivno je, ko vidi 30+m barko z 30Kn
Mangusta kot je meni znano uporablja JET pogon, Pershing pa Arnes, tako za Arnes kot za Jet pogon rabis posebno dovoljenje! Drugace je Mangusta zelo slaba za valove, nasploh za slabo morje. Premahen ugrez in precej flat dno, prednost seveda, da se z njo lahko piepljes v "plicak". Kot si ze rekel, jeba za pristajanje, se vecja jeba pa je seveda vzdrzevnaje in okvare. Osovine so se vedno Best you can get!
Kar se tice samega pristajanja, v mirnem vremenu je prisatjanje popolnoma simple, vecja kot je barka lazje je, seveda z predpostavko, da imas okoli sebe ljudi ki vedo kaj delajo. Vrvi se NIKOLI ne mece, vedno se jo poda (ce se ze mece se mece pomozna tanka vrv na katero je privezana debela osnovna vrv) Prednost jadrnice je seveda odlicno manevreranje in enercija ter seveda ne velika "fleha" kamor se veter upre v primeru slabega vremena in sama preglednost. Slabost je kavni mlincek namesto motorja. Motorna barka ima slabo vidljivost, veliko "pomagal", veliko kvadraturo za pobiranje bocnega vetra in samo tezo, ki se sicer premakne iz tvojih zelja kanseje vendar ko se je to dodatna tezava.
Spodaj fotografija vetra, oziroma sunek vetra na sidru! Urejal Underdog, 26.05.2024, 18:46. "If In Doubt, Flat Out" |
Prikaži več možnosti
|
#426
![]() Je zdržalo? |
Prikaži več možnosti
|
#427
Uh, hvala za profi nasvete.
Kakšne izpite pa potem rabijo ti morjeplovci, kar je danes tako popularno plujejo iz Jadrana z jadrnico čez oceane ali kar okoli sveta? Npr.Šterk, Muršič itd |
Prikaži več možnosti
|
#428
Jajca, znanje, of shore opremo in določene licence če se ne motim. Te barke na jadranu so vse za priobalno plovbo opremljene. Ne vem na oamet ampak mislim da kakih 50nM od notranjih vod. To sem na pamet rekel.
|
Prikaži več možnosti
|
#429
Če maš slovenski izpit pluješ kjer češ, pa dokler ti slo zavarovalnice zavarujejo ni nobenih problemov. Če se hočeš it komercialnega kapetana ali si s tem služit kruh, pol pa ni zadost. Pa nobenega posebnega izpita ne rabiš za Arnesson al pa jet pogon |
Prikaži več možnosti
|
#430
Kje si pa to pobral? |
Prikaži več možnosti
|
#431
Trawler 41ft sem nazadnje pilotiral in je dost enostavna barka za manevrirat, ker maš 2 motorja in se v marini obračaš praktično na mestu, plus spredaj maš bow thruster. V bistvu je bolj simplč kot gliser z enim motorjem in brez thrusterjev. Barka dost velika za 5 ljudi da so komot gor en teden, valjda ni nek grozen luksuz, samo je pa čist luštno. Poraba pri 7 vozlih je 1,2 litra na miljo kar je ful malo, pri 24 vozlih pa 5 litrov na miljo kar še vedno ni brutalno.
Fora velikih bark je, da je luštno vozit tud počasi, itak se ti nikamor ne mudi, naštimaš avtopilota pa odpreš flašo na flybridgeu pa te boli dupe. tko lahko pluješ cel dan pa nisi nič zmatran... |
Prikaži več možnosti
|
#432
Ja seveda. Dobrodošel v svet jadralcev
|
Prikaži več možnosti
|
#433
Na jadrnici moraš skos delat neki |
Prikaži več možnosti
|
#434
Ne rabis. Pustiš jadra zqprta in je. Sam pol poslusas motor. Ni ga cez odprta jadra in mrzel prosecco
|
Prikaži več možnosti
|
#435
Ma kdo kak nasvet kje dobro rentat čoln v Istri? Tam do 7m, več ne rabim, za en dan. Urejal Black One, 04.07.2024, 11:09. |
Prikaži več možnosti
|
#437
Mi smo nakvačkal ~280Nm in danes smo končno tudi do Lumbarde pršl. Tale beach bar je zakon. Vezal smo se pa v marini ni marinero nč kompliciral. Fino je tle.
![]() ![]() Kar se nove jamahe 115b tiče je fantastičn moped, zelo zadovoljen. Če je stari mal rabil da je ven porinil, tale to opravi ekspresno. Tudi potovalka 30+kn mu ne dela težav če je voda dokaj vodoravna. Urejal voith, 04.07.2024, 13:30.
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#438
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
|
Prikaži več možnosti
|
#439
Po moje ne rabis tega ampak ok. Vazno je da ne skočitia oba s čolna, če mulc pade v vodo
![]() Pa je le ratalo do Lumbarde. Se mal naprej mas peščeno plažo in odlične gambere na češnjaku Urejal damirkos1, 04.07.2024, 14:29. |
Prikaži več možnosti
|
#440
Kolk pa košta takle beeper? To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|