Skoči na vsebino

 

Pregledal sem tega BMW-ja iz oglasa

* * * * - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
1461 odgovorov v temi
Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 349
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#1401

A ni to ta ta ukraden?
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 321
  • Lokacija: Sevnica

#1402

Za cca 5k bo sodelavec zaradi prehoda na g31 prodajal e91 318d, mislim da letnik 2011. Od opreme ksenon, sport zici in se kaj. Ravno sicer v kratkem menjana veriga, vsi amortizerji, vsi diski, se zimske gume, mislim da ima nove. Avto ima v lasti vsaj kakih 7 let, ima cca 250kkm prevozenih.

Ce koga zanima lahko posredujem kontakt.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • dnjehen je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 349
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#1403

Velik avta za ta denar pa verjetn kr en boljsih nakupov za 5 jurjev ce hocs bmwja recimo
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 758
  • Avtomobil: Fiesta ST

#1404

Tole je prodano zgleda. Si ga pol ti vzel?

Skupaj z bratom sva se lani konec oktobra odpravila v Celje  - VIP Avtomobili. Pogledat BMW M3 - https://www.avto.net...asp?id=18892090.
Avto pogledava, preveriva kilometre, debelino laka in ni bilo problema. Cena je bila 80000€ kar je bilo v tistem času za xDrive in 12000km dobra cena. Čudno nama je bilo, da je avto bil v Slovenijo uvožen 10.1.2023 in se do 15.10.2023 ni nič vozil na kar nama je prodajalka razložila, da je bil avto zasežen s strani policije, ker naj bi davčna preverjala zadeve glede plačila davkov, pokazali so policijski zapisnik o vračilu vozila in da naj bi bila zadeva zaključena in so lahko dali avto v prodajo. 
Brat se odloči in avto kupi in se odpelje domov s tablicami od VIPa (preizkusnimi), ker se je odločil da avta ne bo registriral do spomladi.
Predvčerajšnjim je želel avto dati na leasing na kar so ga obvestili, da naj bi bil avto ukraden. Avta je vpisan v bazi na Slovaškem. Včeraj se odpraviva najprej do VIP in jih o vsem seznaniva. Njihov odgovor je bil, da za to oni niso vedeli in da naj bi avto tudi prej preverili. Avto naj bi oni odkupili od tretje osebe in nama je rekel, da nama lahko da kontakt od osebe od katere so avto odkupili in da naj se z njim pogovoriva. To sva seveda zavrnila, saj imamo njihov račun, torej je prodajalec VIP. Odpraviva se na registracije Avto Krka, kjer nama povedo, da avta ne moreš registrirat, ker je zabeležen kot ukraden in da bi morali poklicati policijo. 
S vsem dokumenti se odpraviva na policijsko postajo, kjer nama policist razloži primer. Da je avto bil zasežen zaradi poslovne goljufije (in ne zaradi davkov, kot so nama dejali na VIPu). Oseba v tujini je vzela lizing in ga tudi plačevala, na to ponaredila dokumente in preprodala v Slovenijo, plačala še nekaj obrokov in na to izginila. 
Policist nama je zagotovil, da sta ta tretja oseba in VIP avtomobili povezana in da je bila tretja oseba samo vmesna figura. Avto so oni kupili za 66000€. Policija je avto vrnila, ker naj bi bilo dokazano, da je bil avto kupljen v dobri veri da je z njim vse ok. Na vprašanje policistu zakaj je bil avto vrnjen, kljub temu, da je avto zabeležen kot ukraden nama je odgovoril, da po naših zakonih to ni ukradeno vozila ampak samo predmet goljufije. Načeloma bi lahko policist sprostil blokado in bi lahko registriral avto, ampak z njim bi se lahko vozil samo po Sloveniji, saj bi ga kjer koli drugje takoj zasegli zaradi vpisa med ukradena vozila. Pri VIPu so računali, da bo tudi Slovaška policija na podlagi dopisa o "nakupu v dobri veri" avto izbrisala iz baze ukradenih vozil, vendar se to ni zgodilo.
Po pogovoru s policistom se odpraviva nazaj na VIP, kjer niso želeli niti slišati o vračilu kupnine. Zdaj ne preostane drugega kot tožba.


Prikaži več možnosti
    • timej98 in empacher uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#1405

Sm prefural in preprodal avtov za 5 jurjev se pa jos. Ne rabis men razlagat, premium znamka za 5 jurjev bo “zanesljiva” ce bo delal par tisoc km, in se mu ne bo zdelo da veliko vlaga za povprecnega uporabnika ki dela 15-30 na leto je pa jama brez dna.
Loh mu pa ti razlagas kok bo zanesljiv 20 let star avto z 300-400kkm, jst sm pac realen

Zakaj strašiš človeka, kaj imaš od tega? Saj si sam rekel da si jih preprodal malo morje za ta denar, a so ti vsi kar na dvorišču zaribali? Ne ga lomit, no. O teh motorjih se ti niti ne sanja, ti kupuješ tisto kar je poceni da lahko drago zdilaš naprej, potem pa surla do tal ko je kaj crknilo, oziroma si dobil nazaj reklamacijo. Če se ne spoznaš, bodi raje tiho! Med motorji so ogromne razlike, vzdrževanje lahko pri enem stane v treh letih 1.000 eur, pri drugem pa 7.000, pa sta oba E90 in na videz skoraj enaka avtomobila. Če si se ti XYZ-krat zaj*bal si se zato ker nimaš pojma, ker prodajaš nekaj o čemer se ti niti ne sanja, to je tako kot če bi jaz šel v hotel za kuharja in bi rekel da sem vrhunski kuhar, v resnici pa ne znam niti jajca spečt. Če nimaš tri čiste o tehniki, se vsaj ne oglašaj! Zaradi takih kot si ti, se ljudje prestrašijo in kupijo nekaj, kar se izkaže za še večji sekret! 

 

E90 je zelo dober avto, meni od začetka ni bil všeč ker sem pač old school, pa sem se potem malo bolj poglobil v njega in se mi je prikupil. Od začetka so bili precenjeni, dat 20 ali 30k za nekaj kar ni v vsaj srednjem razredu je zame absurd. Ampak zdaj so po 3.000 eur, dobiš ga tudi že za 2, za lep primerek začetnih letnikov odšteješ cca 4.000 eur in za ta denar dobiš odličen avto. Vedeti pa moraš kaj kupuješ, motorji serije M47 so praktično večni, medtem ko je N47 (letnik proizvodnje od 09/2007 dalje) nekaj čisto drugega, ima cel kup problemov, od verige, visokotlačne pumpe, piezo injektorjev, itd. Tak avto kupiš za 5 jurjev in moraš vanj zmetat še vsaj 3 da se lahko voziš kolikor toliko brez skrbi, medtem ko pri stari seriji M47 pogledaš če je turbina OK (ta je pri tem agregatu še najbolj občutljiva), fajn je ob nakupu preverit da ni zadnja prema preveč rjava (ker podvozje pri E90 ni iz aluminija kot je recimo pri E6x) in je to to, drugih tovarniških felerjev ta avto nima! V bistvu sploh nima smisla da razlagam, če bo kdo še kaj rabil vedeti lahko povem, sicer pa nima smisla karkoli govorit ker grejo ljudje dandanes večinoma po liniji najmanjšega odpora, informacij je toliko da vlada popolna zmešnjava in tisti ki kaj vedo, slej ko prej obupajo. @Miholl, drži se ti raje tvojega hotelirskega biznisa, tehnično podporo pa prepusti nam, ki smo na tem področju doma.


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti
    • NeonBlack je všeč


bavarja
bavarja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 693
  • Lokacija: xxx

#1406

Tole je prodano zgleda. Si ga pol ti vzel?

Skupaj z bratom sva se lani konec oktobra odpravila v Celje  - VIP Avtomobili. Pogledat BMW M3 - https://www.avto.net...asp?id=18892090.
Avto pogledava, preveriva kilometre, debelino laka in ni bilo problema. Cena je bila 80000€ kar je bilo v tistem času za xDrive in 12000km dobra cena. Čudno nama je bilo, da je avto bil v Slovenijo uvožen 10.1.2023 in se do 15.10.2023 ni nič vozil na kar nama je prodajalka razložila, da je bil avto zasežen s strani policije, ker naj bi davčna preverjala zadeve glede plačila davkov, pokazali so policijski zapisnik o vračilu vozila in da naj bi bila zadeva zaključena in so lahko dali avto v prodajo. 
Brat se odloči in avto kupi in se odpelje domov s tablicami od VIPa (preizkusnimi), ker se je odločil da avta ne bo registriral do spomladi.
Predvčerajšnjim je želel avto dati na leasing na kar so ga obvestili, da naj bi bil avto ukraden. Avta je vpisan v bazi na Slovaškem. Včeraj se odpraviva najprej do VIP in jih o vsem seznaniva. Njihov odgovor je bil, da za to oni niso vedeli in da naj bi avto tudi prej preverili. Avto naj bi oni odkupili od tretje osebe in nama je rekel, da nama lahko da kontakt od osebe od katere so avto odkupili in da naj se z njim pogovoriva. To sva seveda zavrnila, saj imamo njihov račun, torej je prodajalec VIP. Odpraviva se na registracije Avto Krka, kjer nama povedo, da avta ne moreš registrirat, ker je zabeležen kot ukraden in da bi morali poklicati policijo. 
S vsem dokumenti se odpraviva na policijsko postajo, kjer nama policist razloži primer. Da je avto bil zasežen zaradi poslovne goljufije (in ne zaradi davkov, kot so nama dejali na VIPu). Oseba v tujini je vzela lizing in ga tudi plačevala, na to ponaredila dokumente in preprodala v Slovenijo, plačala še nekaj obrokov in na to izginila. 
Policist nama je zagotovil, da sta ta tretja oseba in VIP avtomobili povezana in da je bila tretja oseba samo vmesna figura. Avto so oni kupili za 66000€. Policija je avto vrnila, ker naj bi bilo dokazano, da je bil avto kupljen v dobri veri da je z njim vse ok. Na vprašanje policistu zakaj je bil avto vrnjen, kljub temu, da je avto zabeležen kot ukraden nama je odgovoril, da po naših zakonih to ni ukradeno vozila ampak samo predmet goljufije. Načeloma bi lahko policist sprostil blokado in bi lahko registriral avto, ampak z njim bi se lahko vozil samo po Sloveniji, saj bi ga kjer koli drugje takoj zasegli zaradi vpisa med ukradena vozila. Pri VIPu so računali, da bo tudi Slovaška policija na podlagi dopisa o "nakupu v dobri veri" avto izbrisala iz baze ukradenih vozil, vendar se to ni zgodilo.
Po pogovoru s policistom se odpraviva nazaj na VIP, kjer niso želeli niti slišati o vračilu kupnine. Zdaj ne preostane drugega kot tožba.


Tak primer sem imel jaz na goriskem ko sem kupil
Audi a6 c7,lih tako niso hotli slisat o vracilu kupnine,ko sem dal odvetniku se je vse reslo v enem mesecu
A ni zanimivo dokler jim odvetnik ni poslal dopisa so se delali pametni,potem se pa da resit
Prikaži več možnosti
    • Jerry in empacher uporabnikom je všeč to sporočilo


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 349
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#1407

Zakaj strašiš človeka, kaj imaš od tega? Saj si sam rekel da si jih preprodal malo morje za ta denar, a so ti vsi kar na dvorišču zaribali? Ne ga lomit, no. O teh motorjih se ti niti ne sanja, ti kupuješ tisto kar je poceni da lahko drago zdilaš naprej, potem pa surla do tal ko je kaj crknilo, oziroma si dobil nazaj reklamacijo. Če se ne spoznaš, bodi raje tiho! Med motorji so ogromne razlike, vzdrževanje lahko pri enem stane v treh letih 1.000 eur, pri drugem pa 7.000, pa sta oba E90 in na videz skoraj enaka avtomobila. Če si se ti XYZ-krat zaj*bal si se zato ker nimaš pojma, ker prodajaš nekaj o čemer se ti niti ne sanja, to je tako kot če bi jaz šel v hotel za kuharja in bi rekel da sem vrhunski kuhar, v resnici pa ne znam niti jajca spečt. Če nimaš tri čiste o tehniki, se vsaj ne oglašaj! Zaradi takih kot si ti, se ljudje prestrašijo in kupijo nekaj, kar se izkaže za še večji sekret! 
 
E90 je zelo dober avto, meni od začetka ni bil všeč ker sem pač old school, pa sem se potem malo bolj poglobil v njega in se mi je prikupil. Od začetka so bili precenjeni, dat 20 ali 30k za nekaj kar ni v vsaj srednjem razredu je zame absurd. Ampak zdaj so po 3.000 eur, dobiš ga tudi že za 2, za lep primerek začetnih letnikov odšteješ cca 4.000 eur in za ta denar dobiš odličen avto. Vedeti pa moraš kaj kupuješ, motorji serije M47 so praktično večni, medtem ko je N47 (letnik proizvodnje od 09/2007 dalje) nekaj čisto drugega, ima cel kup problemov, od verige, visokotlačne pumpe, piezo injektorjev, itd. Tak avto kupiš za 5 jurjev in moraš vanj zmetat še vsaj 3 da se lahko voziš kolikor toliko brez skrbi, medtem ko pri stari seriji M47 pogledaš če je turbina OK (ta je pri tem agregatu še najbolj občutljiva), fajn je ob nakupu preverit da ni zadnja prema preveč rjava (ker podvozje pri E90 ni iz aluminija kot je recimo pri E6x) in je to to, drugih tovarniških felerjev ta avto nima! V bistvu sploh nima smisla da razlagam, če bo kdo še kaj rabil vedeti lahko povem, sicer pa nima smisla karkoli govorit ker grejo ljudje dandanes večinoma po liniji najmanjšega odpora, informacij je toliko da vlada popolna zmešnjava in tisti ki kaj vedo, slej ko prej obupajo. @Miholl, drži se ti raje tvojega hotelirskega biznisa , tehnično podporo pa prepusti nam, ki smo na tem področju doma.


Sej ga ne strasim, realen sem.
Ker cel avto je samo motor ane? Pogovarjamo se o 15-20 let starih avtomobilih visjega razreda. Ja crknilo bo prej al slej. Nekdo v sosednji temi sprasuje o preventivnem servisu trojke dizla pa so mu nasteli za 5 jurjev popravil.
Ni potrebe da si pokroviteljski,nisi edini ki je kak avto prodal al pa dal popravit, eni nimajo radi polovicarstva, flikanja z rabljenimi deli in podobno.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#1408

Sej ga ne strasim, realen sem.
Ker cel avto je samo motor ane? Pogovarjamo se o 15-20 let starih avtomobilih visjega razreda. Ja crknilo bo prej al slej. Nekdo v sosednji temi sprasuje o preventivnem servisu trojke dizla pa so mu nasteli za 5 jurjev popravil.
Ni potrebe da si pokroviteljski,nisi edini ki je kak avto prodal al pa dal popravit, eni nimajo radi polovicarstva, flikanja z rabljenimi deli in podobno.

Seveda avto ni samo motor, zato pa pravim da je zelo dobro narejen! Kako je avto izdelan se ne pokaže po letu ali dveh, tudi po petih ne, to se pokaže po 20 letih! Za E9x lahko rečem samo kapo dol! Obstaja ogromno avtomobilov starejšega letnika ki imajo na trgu višjo ceno kot novejši modeli, E90 je oziroma bo eden takih. Pravzaprav je kar cela serija 3 taka, z izjemo E21, ki je bil svetove slabši od E30. E90 je odličen avto in je s pravim motorjem vreden vsakega centa, tisto kar ga naredi za jamo brez dna je napačna motorizacija. Z M47 je ta avto šparovc, ki pa obenem vseeno začetniku nudi vozniške užitke, kot jih lahko nudi samo BMW. Je odličen kompromis med ceno in kvaliteto, boljšega ta moment ni.


Aja pa še to, 320d ni višji razred in ne meči vseh motorjev v isti koš, sem ti povedal da so med njimi ENORMNE razlike v ceni vzdrževanja, N47 je po zahtevnosti in stroških za faktor vsaj 4 slabša od M47!


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


DiagonalSushi
DiagonalSushi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Krško

#1409

Če gledaš E90 in bi rad imel zanesljiv avto, glej prvo serijo 320d s 120 kW. Tisto so edini dobri motorji brez tovarniških napak, 318d prav tako, kar je novejše ni OK, je predrago vzdrževanje za tvoj budget. Za 5.000 eur moraš dobit zelo lepo E90 320d ki ti bo dobro služila, ti motorji so super varčni in vzdrževanje je poceni če le ne naletiš na kak zgonjen primerek, pomojem boš zadovoljen.

 

Večinoma kar gledam od 3. Serije so 318d in 320d. 316 se mi zdi malce poodhranjen s 120 konji, a kaj jaz vem ko dizla še nisem imel.

So pa to letniki tam 2008 - 2010. Se mi je izmuznil en lep 320d xdrive iz Suhorja za 4700€ s 275k prevoženimi in narejenim velikim servisom. Še vedno mi je žal da nisem prodajalca prej kontaktiral.

 

Sm prefural in preprodal avtov za 5 jurjev se pa jos. Ne rabis men razlagat, premium znamka za 5 jurjev bo “zanesljiva” ce bo delal par tisoc km, in se mu ne bo zdelo da veliko vlaga za povprecnega uporabnika ki dela 15-30 na leto je pa jama brez dna.
Loh mu pa ti razlagas kok bo zanesljiv 20 let star avto z 300-400kkm, jst sm pac realen

Samo za na delo na leto naredim 15k kilometrov. Tretina tega avtocesta. Potem dodamo še kakšen izlet tu pa tam. . . 
Trenutna Kia je naredila 40k v slabih dveh letih.

 

Za cca 5k bo sodelavec zaradi prehoda na g31 prodajal e91 318d, mislim da letnik 2011. Od opreme ksenon, sport zici in se kaj. Ravno sicer v kratkem menjana veriga, vsi amortizerji, vsi diski, se zimske gume, mislim da ima nove. Avto ima v lasti vsaj kakih 7 let, ima cca 250kkm prevozenih.

Ce koga zanima lahko posredujem kontakt.

Ampak to je Karavan, če mi google ne laže? Škoda, ker karavani mi ne sedejo. Me pa preseneča da jih je veliko na voljo in po navadi so cenejši kot limuzine.Zakaj temu?

 

Seveda avto ni samo motor, zato pa pravim da je zelo dobro narejen! Kako je avto izdelan se ne pokaže po letu ali dveh, tudi po petih ne, to se pokaže po 20 letih! Za E9x lahko rečem samo kapo dol! Obstaja ogromno avtomobilov starejšega letnika ki imajo na trgu višjo ceno kot novejši modeli, E90 je oziroma bo eden takih. Pravzaprav je kar cela serija 3 taka, z izjemo E21, ki je bil svetove slabši od E30. E90 je odličen avto in je s pravim motorjem vreden vsakega centa, tisto kar ga naredi za jamo brez dna je napačna motorizacija. Z M47 je ta avto šparovc, ki pa obenem vseeno začetniku nudi vozniške užitke, kot jih lahko nudi samo BMW. Je odličen kompromis med ceno in kvaliteto, boljšega ta moment ni.


Aja pa še to, 320d ni višji razred in ne meči vseh motorjev v isti koš, sem ti povedal da so med njimi ENORMNE razlike v ceni vzdrževanja, N47 je po zahtevnosti in stroških za faktor vsaj 4 slabša od M47!

M47 so kateri avtomobili? Da vem, ko frcam po avtonetu ali gledam OK avto ali manj OK avto (In da ne bom vsakega linkal tu ki se malo sveti.)


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#1410

M47 so kateri avtomobili? Da vem, ko frcam po avtonetu ali gledam OK avto ali manj OK avto (In da ne bom vsakega linkal tu ki se malo sveti.)

M47 motorje so v E90/91 vgrajevali do septembra 2007. Ti gledaš novejše letnike, ki imajo že N47 motor, ta je dosti občutljivejši in zahtevnejši za vzdrževanje (beri: dražji). Če boš vzel novejšega, glej da bo pri 250.000 km že menjana veriga, visokotlačna pumpa in injektorji, ali vsaj čim več od tega, ker bo v nasprotnem primeru to tvoj strošek. Pa na sklopko in vztrajnik ne pozabi, to tudi gre tam nekje, običajno med 250 in 300.000 km. Avto pred nakupom OBVEZNO odpelji na temeljit pregled k mehaniku, seznam dobrih mehanikov imaš na forumu. Tule so pa tabele, da boš vedel katere motorje so vgrajevali v E90 in kako jih prepoznaš:

 

https://www.bmwslo.com/avtomobili/E90/


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 321
  • Lokacija: Sevnica

#1411

Sushi: karavan ja. Avto vem, da je dober, ker denar ni problem. Kilometrov nima veliko, ker je 4 leta zivel zraven sluzbe in so avto uporabljali le druzinsko. Sva pa sodelavca min 7 let in vsaj toliko casa res ima ta avto.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#1412

Sushi: karavan ja. Avto vem, da je dober, ker denar ni problem. Kilometrov nima veliko, ker je 4 leta zivel zraven sluzbe in so avto uporabljali le druzinsko. Sva pa sodelavca min 7 let in vsaj toliko casa res ima ta avto.


Sliši se obetavno, jaz bi ga šel pogledat.

Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 002
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#1413

Meni se e90 proti e39 zdi kot traktor, edino ceste se pa res dobro drži, svetove boljše od e39. Kak material v notranjosti je sicer prijetnejši, ampak overall je pa izkušnja oz. občutek avta slabši od e39. Pač vidi se, da je nižja serija.


Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 349
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A5

#1414

Ce primerjas 2.0 dizla v e90 ki res ropota nadpovprecno proti tvoji e39 je to razumljivo
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 808
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: ML, CLK cabrio, 118d

#1415

Miholl ve kaj govori.
Jaz sem letos v 118d vrgel cca 1500 eur.
Pa se ni vse postimano komot bi vrgel se 800€ not.

zdej sem na 285.000km

Naredil sem tocno 15.000 kilometrov
Lani sem ga kupil za 3000€. M47 motor ima
Itak gre vse okrog motorja
Ni poceni voznje.

 

Vsi serviserji rečejo tako (če želiš imeti avto dalj časa brez problemobv)

-do 150.000 km in do 10 let star avto = 4 leta nič problemov.

-200.000 km in več kot 10 let star avto se že kvari in boš občasno pri nas.

- 250.000+ in več kot 15 let star avto jama brez dna. Nima smisla popravljat vse lahko crkne. Ta avto je zvožen in rabi Xeur ali srečo.

 

To velja za vse znamke in za vse vrednostni vozil. Včasih je bilo mišljenje da je dražji avto bolj vzdržljiv, sedaj to ne drži več.



Urejal mika2023, 15.02.2024, 10:42.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 002
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#1416

Ce primerjas 2.0 dizla v e90 ki res ropota nadpovprecno proti tvoji e39 je to razumljivo

Tudi 330d primerjam. Pa mi je bil vedno všeč zvok R6 dizla pri BMWju, ampak v e90 me je pa razočaral. Pa ne mislim samo zvoka, ampak tudi sedenje v avtu, volan, hrup, itd.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 865
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#1417

Miholl ve kaj govori.
Jaz sem letos v 118d vrgel cca 1500 eur.
Pa se ni vse postimano komot bi vrgel se 800€ not.
zdej sem na 285.000km
Naredil sem tocno 15.000 kilometrov
Lani sem ga kupil za 3000€. M47 motor ima
Itak gre vse okrog motorja
Ni poceni voznje.


Seveda je poceni vožnja, porabo imaš 6 litrov, že samo na gorivu si prihranil tak znesek, kot si ga dal za servisiranje. In za avto si dal 3.000 eur, kar je, če ima realne kilometre, praktično zastonj.

Kaj ti je pa crknilo?

Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


japanac
japanac
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 204
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 320d (F31 LCI)

#1418

... naš bivši N47 ima trenutno 350k+ in razen verig pred dobrimi petimi leti oz. na 216k in preventivno po nasvetu Tin-a, vodne črpalke na dobrih 300k ni bilo nobenih nepredvidenih stroškov ... vzdrževanja "na zalogo" pa se že dolgo ne gremo več ...

Urejal japanac, 15.02.2024, 13:19.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 305
  • Lokacija: Greenbow, Alabama
  • Avtomobil: M2

#1419

M47 164KM imajo vse težave z turbom. To je kot veriga pri N47


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 321
  • Lokacija: Sevnica

#1420

Sushi: karavan ja. Avto vem, da je dober, ker denar ni problem. Kilometrov nima veliko, ker je 4 leta zivel zraven sluzbe in so avto uporabljali le druzinsko. Sva pa sodelavca min 7 let in vsaj toliko casa res ima ta avto.

To je zdaj to, ce je kak interesent:

https://www.avto.net...rija 3 Touring:
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • nexus je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.