Skoči na vsebino

 

Cena obnove vbrizgalnih šob za 525d 2001

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
77 odgovorov v temi
LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 759
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#21

I love this forum... now even more!

@MIHOLD: sem upal, da se boš oglasil :)

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 205
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#22

Zanima me ali je po obnovi šob pri bmw-ju po vsami gradnji le teh potrebna še kakšna kalibracija z testerjem ?
Hvala za odgovor.

Za to obstajajo tehnične informacije, mehaniki ki se s tem ukvarjajo itd. Na forumu veliko ljudi veliko ve, ampak jih je tudi precej ki niso natančni v odgovarjanju...

... ali že pri zastavljanju vprašanj, a ne :)?
Drugače pa: hvala za podroben odgovor. Priznam, nisem vedel vseh podrobnosti :ok.

LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


anze12
anze12

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 720
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mercedes Benz

#23

Spotoma ko je bil avto danes na testerju smo preverili še šobe in na 5. šobi je pokazalo odstopanje oz. veliko večji pretok nafte, tako da sedaj razmišljam kaj bi bilo bolj pametno narediti z njo, zmenjava ali obnovitev ?
W220 soon
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#24

Ni nikakor moralo pokazati pretoka nafte, ker avto tega ne ve oz. ni to to kar si napisal.

Pa da razčistimo prvi mit o testiranju "šob" preko testerja oz. gledanju korekcije.

Pri vozilu tvojega tipa se koregiranje mirnosti delovanja motorja vrši samo od prostega teka do 1500 obratov. Torej namen tega je da v tem območju DDE krmili injektorje da je delovanje motorja čimbolj "gladko". Vbrizgalna šoba je popolnoma hidravlična zadeva in se preko elektromagneta vrši odpiranje in zapiranje ventila v šobi, vsi ostali "premiki v šobi" pa se potem vršijo "hidro mehansko". Torej ti na testerju z "korekcijo" vidiš dejansko odzivnost šobe na krmilne pulze, ki jih DDE sproti koregira in prireja in z tistimi podatki vidiš, koliko se dejansko DDE mora "vmešati" da je delovanje motorja gladko/mirno.

Če poenostavim razlago; medtem ko električni tok odpre ventil v šobi, se skozi cel kup luknjic pretaka gorivo.Od časa pulza ki odpre magnetni ventil na šobi pa do časa dejanskega vbrizga goriva v motor pa je prisoten časovni zamik, ki je odvisen od stanja šobe(predvsem drsne površine v šobi). Če imaš v šobi skoraj zariban hidravlični ventil ali pa špico v sami šobi(beri drseče površine so skoraj zaribane ali pa obrabljene da so izven toleranc) potem bo premikanje sestavov v teh drsečih površinah toliko bolj oteženo in počasno kot v primerjavi z novimi. Torej čas od podaje pulza na injektor pa do dejanskega vžiga goriva v motorju DDE spremlja in skuša koregirati kolikor je to mogoče(koliko se DDEvmeša v delovanje motorjapati preko korekcije vidiš). Pri novejših verzijah se to koregiranje DDE vrši tudi v višjih obratih, zato imajo novejše common rail šobe tudi kode, ki DDE-ju povejo kako šobo krmiliti v različnih režimih delovanja.

Torej razumeti je treba, da kakor sestavne dele v motorju(glavna gred, ojnice, odmičnegredi itd.) maže motorno olje, tako sestavne in gibajoče se dele v šobi tukaj maže gorivo-nafta. Če je gorivo osiromašeno z mazalnimi sposobnostimi in polno nesnage predčasno pride do "zaribanja" sestavnih drsnih delov v šobi in tako nepravilno delovanje vbrizgalne šobe.

Kar se pa tiče menjave samo ene, in ali obnovljeno ali novo:

- Vprašanje novo ali obnovljeno? Novo je le novo, ni pa obnovljeno nič slabše, saj se (če se dela izvedejo seveda v skladu z predpisi proizvajalca šobe) obnovljena šoba obnaša popolnoma enako novi (če ne še celo boljše ;) )

- Vse ali samo eno zamenjat? Bom napisal "življensko" upodobil šobo z človekom... imaš v tvojem primeru 6 ljudi starih 80let, eden od njih že umira, ali si res lahko tako optimističen da bo ostalih 5 še tako doooolgo živelo? in ali boš raje v tem času res raje do celo 6x plačal demontažo in montažo sesalnega kolektorja in ostalih plastik in nosilcev zaradi tega ker boš menjaval po eno šobo?

Če misliš avto prodat in ta strošek naprtit na naslednjega lastnika, potem menjaj samo eno, v obratne primeru pa porihtaj vseh 6 ti že prva nakazuje "začetek konca".
Prikaži več možnosti


Pomi
Pomi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Metlika
  • Avtomobil: bmw 523i

#25

če dobro razumem, so šobe več vredne kot sam avto :) :) :)
Prikaži več možnosti


dgj
dgj

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 120
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: BMW 525d touring

#26

Pred par dnevi obnovil šobe (vseh 6) na mojem E39 525dT (2003 letnik, 278.000km). Cena z demontažo, obnovo in montažo + vse kar je potrebno, da zdaj deluje kot urca :ok je 770,00 EUR.

Kontakt: http://www.boviteam.net
:bmw potem pa dolgo nič...
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#27

če dobro razumem, so šobe več vredne kot sam avto :) :) :)


Eno je vrednost avta, drugo so stroški rednega vzdrževanja da avto obratuje tako kot mora.

Eni pač non stop primerjate stroške vzdrževanja z vrednostjo avta, enim pač stroški vzdrževanja nimajo nobene veze z vrednostjo avta.(sto ljudi sto čudi)

Se pa zelo povečuje število ljudi, ki avto popravijo, tudi če je vreden 3k€ zmetajo na njega še 3k€....ker glede na situacijo na slo trgu je bolje da kar imaš popraviš in VEŠ kaj imaš kot da za ceno 6k€ (kolikor je vreden tvoj avto za 3k€ in še 3k€ ki si jih dal za popravilo) kupiš avto ki je spet maček v žaklju in moraš tako ali tako na njega dati 2000€ takoj ko ga kupiš in si potem ne ob 6k€ ampak ob 8k€ :ok
Prikaži več možnosti


kovcek
kovcek

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 104
  • Lokacija: MS

#28

Pred par dnevi obnovil šobe (vseh 6) na mojem E39 525dT (2003 letnik, 278.000km). Cena z demontažo, obnovo in montažo + vse kar je potrebno, da zdaj deluje kot urca :ok je 770,00 EUR.

Kontakt: http://www.boviteam.net



770 eur??? je to zate ugodno? zame niti slučajno...glede na cene, katere mi je sporočil TIN, sploh ni možno primerjat
kovcek
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 759
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#29

770 eur??? je to zate ugodno? zame niti slučajno...glede na cene, katere mi je sporočil TIN, sploh ni možno primerjat


6 kos... obnova + vsa dela za demontažo in montažo... in tebi je drago? :confused

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#30

Če ima precej cenejšo ponudbo, potem je to drago. :ok2

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 431
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#31

Pred par dnevi obnovil šobe (vseh 6) na mojem E39 525dT (2003 letnik, 278.000km). Cena z demontažo, obnovo in montažo + vse kar je potrebno, da zdaj deluje kot urca :ok je 770,00 EUR.

Kontakt: http://www.boviteam.net


In kakšen je odziv avtomobila na ta poseg? Kakšen je tek motorja, odzivnost,...?
Prikaži več možnosti


dgj
dgj

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 120
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: BMW 525d touring

#32

@kovcek
Nisem napisal, da je ugodno ali da ni. Sporočil sem ceno za katero je bilo meni to urejeno in sem zadovoljen z opravljenim.

@falco
:ok Točno tako

@davidf1
Pred posegom je bil prosti tek nemiren, tako sem pravzaprav opazil, da je nekaj narobe. Na semaforju je občasno stresalo motor in ko je bil hladen je bilo občasno čutiti obotavljanje pri pospeševanju. Na testerju je pokazalo napako na šobah.

Sedaj je tek motorja popolnoma miren, precej tišje delovanje in zvezno pospeševanje v vseh območjih, tudi pri odločnem pospeševanju ne zakadi. Za mene osebno ogromna razlika v delovanju. Računam tudi na kakšen dl manjšo porabo. :)
:bmw potem pa dolgo nič...
Prikaži več možnosti


dgj
dgj

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 120
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: BMW 525d touring

#33

Sedaj je tek motorja popolnoma miren, precej tišje delovanje in zvezno pospeševanje v vseh območjih, tudi pri odločnem pospeševanju ne zakadi. Za mene osebno ogromna razlika v delovanju. Računam tudi na kakšen dl manjšo porabo. :)


Prevozil prvih 500 km po obnovi šob in je poraba ob enakem režimu vožnje za 0,6l manjša. Vem, da je št km premajhno za karkoli dokončnega a prvi vtisi so vsekakor odlični. :ok

Urejal dgj, 05.11.2012, 20:33.

:bmw potem pa dolgo nič...
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 582
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#34

Pozdravljeni

Upal sem da mi ne bo treba v tej temi kaj vprašati ampak žal tudi to je prišlo.
Prosil bi za nasvet ali kak komentar koga, ki bi mogoče znal oceniti situacijo.

opis težave.

V zadnjih 2 mesecih sem na moji E39 530D Avt. letnik 1998 opazil, da se mi je pod sopotnikovimi nogami skozi režo za zrak za pihanje v noge kadil bel dim - zažgana nafta. Ko sem odprl pokrov motorja se je kadilo tudi v predelu turbine - nafta.
Potem sem mislil, da je počena plastična cev na filtru krivec za to, in po menjavi le te je kajenje v kabino ponehalo. motor sem opral in opazoval če je kaj mastno. Bel dim se mi je nato začel pojavljat za avtom pri večjih hitrostih ali pa pri naglem pospeševanju.
Prejšnji teden dvignemo avto zaradi menjave zadnjih diskov in opazim, da je podvozje in desni kolotek spredaj moker - nafta. Ponovno operem motor in opazujem. Če naglo pospešujem in se peljem preko 150 se iz motorja kadi.
Danes razdremo vso plastiko v motorju, zračni filter ven in ugotovimo, da če avto dela in na mestu tišim gas v višje obrate se kadi ven iz 3 šobe gledano od dobijača naprej proti vetrobranskem steklu. Tam tudi kaplja nafta ven. Okrog je možno videti mlako nafte v plastičnih kotih in kanalih. Če gas tišim enakomerno spuščanja ni.

Torej šoba št. 3 spušča nafto. Avto deluje normalno, vžiga in vleče vredu.

Sedaj me zanima eno preprosto vprašanje. Ali je mogoče pod šobo kaka podložka - diftunga -tesnilo, ki bi spuščalo nafto?
V čem bi naj bi tukaj sploh problem?
Je potrebna menjava celotne šobe?

Hvala vsem za odgovore, tel. št. od teh šob mojstrov imam tako da tega ni treba pisati.

lp

Dani

Urejal Danijel S, 15.07.2013, 09:34.

Prikaži več možnosti


primorc20
primorc20

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: marsikje...

#35

Sicer pri renaultu 1,9dci ampak imel podoben problem- pri eni šobi je bilo slišati rahlo sikanje in opaziti malenkost zelo goste zadeve-podobno katranu. In je bilo treba šobo povleči ven-to naj bi bil največji problem, ležišče naj bi popravil (sicer ne vem kako, ker nisem bil zraven) pa še novo podložko je vstavil. Zadeva deluje in nabira nove kilometre.
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 582
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#36

Sicer jaz pametoval ne bom glede šob ker nisem iz tega posla.Vem kako deluje motor, vem kaj so šobe in tudi predstavljati si znam šobo.
Kolikor sme gledal okrog šobe med tem ko je mehanik pohodil gas se lepo vidi, da curlja anfta med stikom šobe in motorja. Predvidevam, da mora vmes biti nekakšna podložka in da ta spušča.
Ampak to so samo moja predvidevanja tako na hitro.
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 582
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#37

Moja težava je podobna tej težavi v spodnjem linku.
S tem, da jaz še nisem menjal nobenih cevi, ker sem prebral vse teme na forumu in menim, da meni spušča na ohišju šobe nafto, torej ne tesni več. Kje si Mihold?:)
http://forum.bmwslo....&highlight=šobe
Prikaži več možnosti


sensationx22
sensationx22

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 151
  • Lokacija: Novo mesto- Uršna sela
  • Avtomobil: Bmw 525d

#38

Ja notri je bakrena podložka in ta čez čas izgubi tesnilnost, ker se krči in razteza. Kupi se novo šobo potegne ven se spuca vse lepo in novo podložko cca.2 evra
Ne jemlji se tako resno, tudi drugi te ne.
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 582
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#39

Rešitev moje težave je v tem,da sem moral celo sobo zamenjati.Poceno je bilo ohisje sobe,stara ven nova noter.
Prikaži več možnosti


Porsche911
Porsche911

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 251
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: E60 525dA

#40

poznda kdo, koga v okolici Lj ali v Lj.. da obanvlja šobe, ter ve približno ceno? imam 525d e60
Prikaži več možnosti