

#1
Zanima me, kaj je vzrok temu, da se niti po tujih, niti po slovenskih avtomobilističnih forumih praktično nič ne govori o BMW-jevem modelu Z8? Zdi se mi ravno tako, kot da je šel v pozabo ter da je bil že v času njegove prodaje nekako v zatišju... Zakaj? Meni osebno je to eden najlepših avtomobilov, kar je bilo kdaj narejenih in najboljši približek tega, čemur ljudje pravijo popolnost.
![]() ![]()
E39 BMW 525iA, b.j. 2003, LifeStyle Edition, ...
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Ti dam prav, mogoče zato, ker jih je bolj malo v SLO, drugače pa v živo šele zgleda
![]() Pravkar sem pogledal na avtonet : Trenutno v ponudbi NI VOZIL po določenih kriterijih. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3
Kolikor sem seznanjen, ni v Sloveniji niti enega.
E39 BMW 525iA, b.j. 2003, LifeStyle Edition, ...
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Mislim da je eden. Ima ga AA oziroma potuje po salonih. Imeli so ga na predstavitvi nove trojke.
Meni osebno najlepši BMW, če ne eden od petih najlepših avtomobilov nasploh. Nekaj se govori da se mašine kvarijo. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Zame je to EDINI lep BMW od vsega, kar se zacne na Z
![]() Pozabljen ravno ni, na kar kazejo tudi cene ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6
Pred temi novimi serijami je bil takrat najdražji BMW, čez 20 mio.
|
Prikaži več možnosti
|
#7
Verjetno se tako malo govori o njem, ker je v slo res redek. Saj tud o Z1 redko pade debata (čeprav je bil en pred kratkem na tistem mini srečanju).
Drugače pa dvomim, da je samo eden. Na a.com zbirajo slike "slovenskih mrcin", fotograf pa je tukaj zraven SLRa ujel še eno drugo mrcino ![]() http://freeweb.siol....24/P5150045.JPG No, mogoče vseeno ni slovenski.. EDIT: dal kar link, mal velka slika ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#8
![]() ![]() ![]()
Vljudnost je sprejemljiva hinavščina!
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Nekje sem zasledil podatek, da Z8 ni bil na voljo z mehansko zaporo diferenciala. Lahko kdo potrdi ali ovrže ta podatek? V prospektih namreč piše različno.
Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#10
@Jerry: cena novega je bila okoli 30.000.000 SIT.
@Nixxon: mašina je enaka kot v E39 M5, tako da se mi zdi čudno, da bi se kvarile... Kolikor vem, motorji v E39 M5 niso nikoli bili na slabem glasu, kar se tiče pokvarljivosti. @Tomzl: tule poiskusi kaj izbrskati...http://www.automotiv...specifications/
E39 BMW 525iA, b.j. 2003, LifeStyle Edition, ...
|
Prikaži več možnosti
|
#11
Vem, meni tudi, ampak enkrat je Rok rekel da je to kao garancija da boš imel abonma pri mehaniku. Zdi se mi čudno.
![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Prvič slišim... Drugače pa... nehumano lepo! ![]() ![]()
E39 BMW 525iA, b.j. 2003, LifeStyle Edition, ...
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Saj tudi v prospektu piše, da ima Limited slip differential. Gre zato, da je eden od lastnikov iz ZDA rekel, da so se zmotili v prospektu in da ta avto nikoli ni imel LSD. No glede na to, da jih v Sloveniji ni, je verjetno res utopično pričakovat odgovor iz prve roke. ![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#14
Res je. Imam okoli 100 slik samo za wallpaper. Ta avto je bil serijsko dobavljiv s samo enim paketom opreme: ful option ![]() Tomzl, imaš kake visoko resolucijske slike (minimum 1024x768) Z8 Individual? Tisti dvobarvni? Al pa kateregakoli Individual avta? Pleeeeasseee! ![]() ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#15
btw. Če bi jaz kupoval Z8 in bi lahko izbiral, potem bi v moji garaži stal točno takšen:
![]() ![]() ![]() Alpina ![]() PS. Če slučajno ne veste(malo verjetno ![]() ![]()
E39 BMW 525iA, b.j. 2003, LifeStyle Edition, ...
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Z8 bodo oz. so ze nehal delat ! Baje so ziva jajca za vozit ...
Ker so hotel vse najboljse stvari stlact v full lep body pa so pricakoval da bodo dobil stroj ... pa jim ni lih ratal !
LP Pirc
|
Prikaži več možnosti
|
#17
Alpina V8 roadster je bil na voljo tudi v ZDA, ampak menda je bil to zadnji Alpinin model za ZDA, ker je povpraševanje presegalo njihove zmogljivosti proizvodnje in se bodo omejili na tiste trge, kjer so prisotni že dolgo časa. Je pa zanimivo, da sta Japonska in VB poleg Nemčije največja trga za Alpine. Imajo okus.
![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#18
8:18 (čas Z8) ni ravno slab rezultat na Nordschleife. Novi M5 je dosegel čas 8:13. Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#19
Od Z8 individual imam samo tisto miceno sliko iz članka o BMW M. ![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|