Skoči na vsebino

 

Nasveti za mojo E36

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
133 odgovorov v temi
mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Ljutomer

#121

Super. Zanima me mogoce samo se razlika med M42B18 in M44B19 motorjem? Oba naj bi bla is, samo da je razlika v letniku? Ali je se kaj drugace?
Mogoce bolj konkretno, kateri del izpuha je drugacen? Predvidevam da kolektor,ali je drugacen potem tudi od kolektorja naprej? Hvala in lp :)
LP
Mitja
Prikaži več možnosti


armando
armando

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: brokatrot rikša

#122

Super. Zanima me mogoce samo se razlika med M42B18 in M44B19 motorjem? Oba naj bi bla is, samo da je razlika v letniku? Ali je se kaj drugace?
Mogoce bolj konkretno, kateri del izpuha je drugacen? Predvidevam da kolektor,ali je drugacen potem tudi od kolektorja naprej? Hvala in lp :)


M44 ima 5Nm več navora in 1.9 motor.
M42 ima kovano ročično in odmični gredi, M44 pač ne, ohišje termostata je kovinsko medtem ko M44 ima plastičnega, pokrov oljnega filtra je kovinski, pri M44 pa plastični.
Pa še neka razlika pri merilcu pretoka zraka (M44 uporablja MAF - mass air flow, M42 pa Bosch Motronic Air Flow Meter).
M44 ima konične vzmeti pri ventilih, M44 pa cilindrične, M44 ima pokrov ventilov manjših dimenzij in seveda malo tišji motor.


Verjetno bi se še kaj našlo ...
Sent forward in time from my Nokia 3210
Prikaži več možnosti


Nemesis
Nemesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 814
  • Lokacija: Graz
  • Avtomobil: BMW e39 (528i, 540i)

#123

skratka zaključek m42 je boljši motor kot pa m44 :)
Prikaži več možnosti


armando
armando

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: brokatrot rikša

#124

skratka zaključek m42 je boljši motor kot pa m44 :)


:metalc
Sent forward in time from my Nokia 3210
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 170
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#125

M44 ima 5Nm več navora in 1.9 motor.
M42 ima kovane ojnice in ročično gred, M44 pač ne, ohišje termostata je kovinsko medtem ko M44 ima plastičnega, pokrov oljnega filtra je kovinski, pri M44 pa plastični.
Pa še neka razlika pri merilcu pretoka zraka (M44 uporablja MAF - mass air flow, M42 pa Bosch Motronic Air Flow Meter).
M44 ima konične vzmeti pri ventilih, M44 pa cilindrične, M44 ima pokrov ventilov manjših dimenzij in seveda malo tišji motor.


Verjetno bi se še kaj našlo ...


:ok
Prikaži več možnosti


armando
armando

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: brokatrot rikša

#126

:ok


Res je! ...Še nekaj sem se spomnil, pri M42 imaš 8 proti uteži na gredi, M44 jih ima pa 4, zaradi drugačne oblike gredi ...
Sent forward in time from my Nokia 3210
Prikaži več možnosti


ales.keramicar
ales.keramicar

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e36,e39

#127

A je že kateri delal generalko na m42b18 motorju?in koliko je naneslo stroškov?Jaz bi to naredil na svojem ker sem videl da mi olje izginja in pri moči se opazi da avto ne gre kot bi moral.Sicer mi malo pušča na okrovu ventilov ampak nebi rekel da je samo to.Včasih ko je mrzel mi obrati malo nihajo ampak sem probal z nekim sprejem (nevem trenutno kak se reče)v sesalno loputo pošricat in je blo en čas boljše zdaj se pa spet pojavlja na cajte.Ko je avto en čas stal v garaži,sem se peljal in še ni bil čisto ogret sem malo stopil po gasu in je blo čutit kot da ga nekaj duši čisto kratek čas.Mislil sem že menjat motor z 6valjnikom ampak se si premislil in bi tega dobro porihtal.
lp
Prikaži več možnosti


armando
armando

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: brokatrot rikša

#128

A je že kateri delal generalko na m42b18 motorju?in koliko je naneslo stroškov?Jaz bi to naredil na svojem ker sem videl da mi olje izginja in pri moči se opazi da avto ne gre kot bi moral.Sicer mi malo pušča na okrovu ventilov ampak nebi rekel da je samo to.Včasih ko je mrzel mi obrati malo nihajo ampak sem probal z nekim sprejem (nevem trenutno kak se reče)v sesalno loputo pošricat in je blo en čas boljše zdaj se pa spet pojavlja na cajte.Ko je avto en čas stal v garaži,sem se peljal in še ni bil čisto ogret sem malo stopil po gasu in je blo čutit kot da ga nekaj duši čisto kratek čas.Mislil sem že menjat motor z 6valjnikom ampak se si premislil in bi tega dobro porihtal.
lp


Menjava tesnila pokrova ventilov ni generalka. Je dokaj preprosto zamenjat in je seveda priporočeno, če olje rosi po pokrovu.
Glede generalke je pa potrebno glavo dol vzet, zamenjat teflone, mogoče še batne obročke, tesnilo glave in verige ter brusit glavo (pa še to ni vse). Servis brez menjave batnih obročkov znaša cca. 600€.

Urejal armando, 18.08.2014, 22:38.

Sent forward in time from my Nokia 3210
Prikaži več možnosti


tomos
tomos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 126
  • Lokacija: Obala

#129

Glede generalke je pa potrebno glavo dol vzet, zamenjat teflone, mogoče še batne obročke, tesnilo glave in verige ter brusit glavo (pa še to ni vse). Servis brez menjave batnih obročkov znaša cca. 600€.


vodila ventilov, odmični, ventili, napenjalec jermena/ketne, vsa tesnila... Ko so to dela si skoraj prisiljen preverit še oljno pumpo (ketna, zobnik, lufti, rotor). M10 je brez razdiranja batov/glavne gredi/menjalnika prišel na cca1000€ in so vsi rabljeni deli bi dokaj ugodni, ostalo od potrošnega materiala pa novo original.
Prikaži več možnosti


ales.keramicar
ales.keramicar

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e36,e39

#130

Hvala za odgovora.Torej je kar finančni zalogaj ta projekt.Aja,nisem mislil da je menjava tesnila na pokrovu ventilov generalka samo omenil sem da tam rosi.Bom malo preštudiral in videl kaj bom naredil.
lp aleš
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 596
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#131

Sicer je termin generalka nekako tako kot top avto :-D ampak meni je znani mehanik rekel da mala generalka obsega vse vključno z menjavo obročkov, velika generalka pa še marsikaj, vključno menjavo batov, ...
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


ales.keramicar
ales.keramicar

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e36,e39

#132

Zanima me,če od e34 m50b25 brez vanosa paše motorna inštalacija na motor e34 m50b25 z vanosom?paše tudi lmm in sesalni kolektor?
Motor bi dal v e36 coupe tak da nosilci od e34 pašejo v e36?
Motor z vanosom je od e34 x-a,bi moral še oljno pumpo prestavit oz menjat?
Za odgovore se že naprej zahvaljujem
lp aleš
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#133

Daj logično razmisli, kako bo DME in motorna inštalacija, ki ni bila dizajnirana za vanos le tega kontrolirala.

Odgovor je NE, ne paše, ker za začetek vanosa nimaš kam priklopit.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


ales.keramicar
ales.keramicar

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e36,e39

#134

Daj logično razmisli, kako bo DME in motorna inštalacija, ki ni bila dizajnirana za vanos le tega kontrolirala.

Odgovor je NE, ne paše, ker za začetek vanosa nimaš kam priklopit.


Saj to se mi je zdelo že na začetku da kam bom vanos priklopil na inštalaciji od m50 brez vanosa ampak vprašal sem,ker dobil sem že odg. da kao paše to.Različnih odg je polno in je pol problem komu verjet:ok
Prikaži več možnosti