Skoči na vsebino

 

Špera, zapora diferenciala, Quaife?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
137 odgovorov v temi
andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 058
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#21

Tole se primerja nekaj kar ni za primerjati. Novejši avto, boljša elektronika, vprašanje kakšne so gume...Differencial v praksi prinese občutno razliko ;)

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


zzigon
zzigon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 487
  • Lokacija: Celje

#22

razlika z ali brez špere, je kot dan in noč, kar se drifta in prenosa moči tiče ;)

če ti to kaj pomeni, potem denar ne bo stran vržen...če bi sam imel 130i je to prva investicija, ki bi jo naredil

ko sem jo sam inštaliral (originalno sicer) na svojo prvo E36ko, se mi je odprl nov svet. Nič več nadležnega kopanja enega kolesa v prazno, užitki držanja driftov v nedogled, power slidi vsepovsod,....ah, dobri stari časi...i miss it!

lp
ž
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 354
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#23

samo 135i in 123d imajo varjen zobnik na nosilec.

Vsi ostali imajo/imamo prišraufane!!

tako da ne se bat! :)


Odvisno od letnika avta, sele od 2009 so varjeni. Vir birds auto.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 354
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#24

Andrej je povzel bistvo zapore diffa, oz špere.. to je to!

pišejo pa fanje na babybmw.net in 1addicts.com, da neverjetno transformira avto. Hitrost v in iz ovinka, kontrolirano odnaša rit če orng pripelješ, na semaforjih se nikoli več ne vrti le eno kolo, ampak vso moč prenese dejansko na cesto. Zdaj ko bo zima bo pa itak špas...


Ne pretiravaj, vse to ni res. nic ne odnasa rit ce oreng pripeljes, ce je ko v zraku spera ne deluje, hitrost v vstopu v ovinek ni vecja zaradi spere. Ne zaradi quaife spere, da se razumemo.

Sem jo imel na 335ci tko da....
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#25

razlika z ali brez špere, je kot dan in noč, kar se drifta in prenosa moči tiče ;)

če ti to kaj pomeni, potem denar ne bo stran vržen...če bi sam imel 130i je to prva investicija, ki bi jo naredil

ko sem jo sam inštaliral (originalno sicer) na svojo prvo E36ko, se mi je odprl nov svet. Nič več nadležnega kopanja enega kolesa v prazno, užitki držanja driftov v nedogled, power slidi vsepovsod,....ah, dobri stari časi...i miss it!

lp
ž


jaz komaj cakam, da nabavim. Tocno to o cemer govoris @zzigon, je, kar sem bral na vseh forumih.
Dejansko ne vem, zakaj nisem najprej dal špere v avto, ampak sem moral vgrajevat nove stabilizatorje, od M3 roke, poliuretan silene.... itd.
Če bi le vedel prej!!
Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#26

Ne pretiravaj, vse to ni res. nic ne odnasa rit ce oreng pripeljes, ce je ko v zraku spera ne deluje, hitrost v vstopu v ovinek ni vecja zaradi spere. Ne zaradi quaife spere, da se razumemo.

Sem jo imel na 335ci tko da....


1. Če orng pripelješ in daš gas, ti rit "stopi ven" in lahko kontrolirano slidaš. Ne pa zdaj brez špere ko hočeš driftat, in te naenkrat samo obrne. RWD izgubi vsak užitek.

2. Kdaj pa je kolo popolnoma v zraku pri RWD? Praktično nikoli. Edino če ga na progi pelješ in zapelješ čez tisti rdeče bel privzdignjen rob. Kolikokrat se ti pa to zgodi?

3. večja je hitrost v ovinku in hitrost izstopa iz ovinka, ker zaradi boljše trakcije lahko daš gas prej.
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 354
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#27

1. Če orng pripelješ in daš gas, ti rit "stopi ven" in lahko kontrolirano slidaš. Ne pa zdaj brez špere ko hočeš driftat, in te naenkrat samo obrne. RWD izgubi vsak užitek.

2. Kdaj pa je kolo popolnoma v zraku pri RWD? Praktično nikoli. Edino če ga na progi pelješ in zapelješ čez tisti rdeče bel privzdignjen rob. Kolikokrat se ti pa to zgodi?

3. večja je hitrost v ovinku in hitrost izstopa iz ovinka, ker zaradi boljše trakcije lahko daš gas prej.



Ne bodi no prevec pameten. IMEL sem quaife in 370 konjev, pa ja po vsej verjetnosti bolje vem od tebe mucek.

Ce orng pripeljes ti rit stopi ven tudi brez spere. Na vsakem rwd, ki ima vsaj nekaj konjev. Isto ce pocasi pripeljes in das gas. Samo je niti pod razno ne mores tako kontrolirati niti podaljsevati drifta brez spere.

Na mojem prejsnem avtu kar nekajkrat, tudi izven piste. Ce je avto premehak, se to hitro zgodi pri ostrih zavojih. Ni nujno, da zgleda da je kolo v zraku, lahko je samo brez pravega oprijema. Zato pa se po navadi menja tudi silene in podvozje, da je avto trsi.

Zgoraj si napisal hitrost vstopa v ovinek. Preberi za sabo, o voznji skozi ovinek in izstopu nisem govoril.

Urejal Debitel, 14.09.2012, 07:45.

Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti
    • hvilu je všeč


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#28

evo sam zate, da se mogoce odlocis :)


Hmm.. Mene pa ne boš tega videl početi v prometu, še manj pa po suhi cesti v prometu.. :nono

Gledam bolj kot ne zaradi snega, ko se zjutraj vstaneš in ni nikjer nikogar, pa za igro po parkiriščih..

Samo če bodo dal samo 10% popusta, potem mi je khm.. Isti K če grem do SKNa pa plačam polno ceno pa mi jo še zmontirajo.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


zzigon
zzigon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 487
  • Lokacija: Celje

#29

1. Če orng pripelješ in daš gas, ti rit "stopi ven" in lahko kontrolirano slidaš. Ne pa zdaj brez špere ko hočeš driftat, in te naenkrat samo obrne. RWD izgubi vsak užitek.


pri 1ki je to pač posledica kratke medosne razdalje in nizkoprofilnih gum
v vsakem primeru boš moral biti hiter z reakcijami...3ka je lažja za drift, 5ka pa je že skoraj otročje lahka, hehe :ok2 (tudi brez špere, na bolj odprtih ovinkih)

pri šperi lažje začneš drift (če želiš, še hitreje spodnese) in vse skupaj bolj kontrolirano deluje (ne poravna te takoj, ker bi zdrsavalo samo notranje kolo, ne potrebuješ toliko nabijat gas, neprestano popravljat linije in je vse skupaj pol lažje)...predvsem pa je bistvena razlika, da drift lažje vzdržuješ

če te prehitro obrne, je stvar v vozniku in se da izboljšat z vajo :ok
zadek je treba ujeti s špero ali brez (ključen trenutek), pol pa naprej

lp
ž
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#30

5ka pa je že skoraj otročje lahka, hehe :ok2


Vprašaj @krt (no sej, da ne omenjamo kako je mene vrtelo z compactom):laugh.. 1 & 3 sta pač prej počez, 5ka gre pa prvo čez nos ven in če takrat ne pohodiš po moško gre kar nekak čudno po diagonali ven iz ovinka :laugh.. Ko pa je enkrat počez, je bila pa tudi meni bolj všeč kot 3jka.

Kaj zdj, ste se zmenli za kak močnejši popust ali je 10% to to kar se da zmenit? Vprašaj, koliko šper je treba naročit če bi hoteli 20-25 % popusta. :ok

Urejal Pepsi, 14.09.2012, 19:59.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#31

Ne bodi no prevec pameten. IMEL sem quaife in 370 konjev, pa ja po vsej verjetnosti bolje vem od tebe mucek.

Ce orng pripeljes ti rit stopi ven tudi brez spere. Na vsakem rwd, ki ima vsaj nekaj konjev. Isto ce pocasi pripeljes in das gas. Samo je niti pod razno ne mores tako kontrolirati niti podaljsevati drifta brez spere.

Na mojem prejsnem avtu kar nekajkrat, tudi izven piste. Ce je avto premehak, se to hitro zgodi pri ostrih zavojih. Ni nujno, da zgleda da je kolo v zraku, lahko je samo brez pravega oprijema. Zato pa se po navadi menja tudi silene in podvozje, da je avto trsi.

Zgoraj si napisal hitrost vstopa v ovinek. Preberi za sabo, o voznji skozi ovinek in izstopu nisem govoril.


Daj izraze kot so mucek itd raje prisparaj za svoje prijateljcke, ok? Vseeno je treba vzdrzevat en nivo debate.

Hitrost v ovinek je dejansko vecja, je pa res, da ne zaradi spere. Ampak zato ker se naceloma upas bolj pa polno pripeljat, ker bolj ves, kako se bo avto obnasal.
Seveda rit stopi ven, tudi brez spere. se pa ne bi strinjal, da ti rit stopi ven vedno ko pocasi pripeljes in das gas, kot si rekel. To je recimo stvar, ki me tako moti. Das gas, in se zavrti samo notranje zadnje kolo. Beda. Ne bom rekel da vedno, vcasih ga lepo odnese, vcasih je pa groza.
Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#32

Hmm.. Mene pa ne boš tega videl početi v prometu, še manj pa po suhi cesti v prometu.. :nono

Gledam bolj kot ne zaradi snega, ko se zjutraj vstaneš in ni nikjer nikogar, pa za igro po parkiriščih..

Samo če bodo dal samo 10% popusta, potem mi je khm.. Isti K če grem do SKNa pa plačam polno ceno pa mi jo še zmontirajo.


Sem govoril s SKN in tudi oni so pripravljeni ponuditi 10% popusta. Več pa ne gre, sem pregledal ponudbo po celi Evropi, vključno s Hrvaško, pa ni šans.

Tako da, zbiram prijave!
Prikaži več možnosti


FreeRide
FreeRide

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMX

#33

Daj izraze kot so mucek itd raje prisparaj za svoje prijateljcke, ok? Vseeno je treba vzdrzevat en nivo debate.

Hitrost v ovinek je dejansko vecja, je pa res, da ne zaradi spere. Ampak zato ker se naceloma upas bolj pa polno pripeljat, ker bolj ves, kako se bo avto obnasal.
Seveda rit stopi ven, tudi brez spere. se pa ne bi strinjal, da ti rit stopi ven vedno ko pocasi pripeljes in das gas, kot si rekel. To je recimo stvar, ki me tako moti. Das gas, in se zavrti samo notranje zadnje kolo. Beda. Ne bom rekel da vedno, vcasih ga lepo odnese, vcasih je pa groza.




Pa si se že kdaj peljal z nekom ki nima teh težav ki jh omenjaš, sicer je špera odlična stvar samo nekoliko pretiravaš.

Če nimaš ja*c da se pelješ tako kot pišeš, ti tudi špera ne bo pomagala, prej negativno kot pozitivno!


lp

P.S. Pa še diesla imaš, ne?

lp

Urejal FreeRide, 16.09.2012, 08:09.

Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#34

Pa si se že kdaj peljal z nekom ki nima teh težav ki jh omenjaš, sicer je špera odlična stvar samo nekoliko pretiravaš.

Če nimaš ja*c da se pelješ tako kot pišeš, ti tudi špera ne bo pomagala, prej negativno kot pozitivno!


lp

P.S. Pa še diesla imaš, ne?

lp


Kaksnih tezav? Jaz nimam tezav. Jaz si samo zelim daljše in bolj kontrolirane drifte. Pri čemer mi bo špera prišla zelo prav. Že sedaj imam gumb DTC večinoma izklopljen, in me zato ravno pri tej bolj agresivni vožnji včasih precej zmoti pomanjkanje trakcije. Seveda pri vsakem tipu asfalta drugače. Najbolje rit odnese na vročem gladkem asfaltu, najbolj nepredvidljivo pa je na mokrem gladkem asfaltu. Na grobem zadek načeloma težko odnese.
Brez skrbi, jajca definitivno so, če te res zanima, lahko greva kak krog.

Ne vem kaj si mislil glede dizla. Boš razložil?
Prikaži več možnosti


FreeRide
FreeRide

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMX

#35

Kaksnih tezav? Jaz nimam tezav. Jaz si samo zelim daljše in bolj kontrolirane drifte. Pri čemer mi bo špera prišla zelo prav. Že sedaj imam gumb DTC večinoma izklopljen, in me zato ravno pri tej bolj agresivni vožnji včasih precej zmoti pomanjkanje trakcije. Seveda pri vsakem tipu asfalta drugače. Najbolje rit odnese na vročem gladkem asfaltu, najbolj nepredvidljivo pa je na mokrem gladkem asfaltu. Na grobem zadek načeloma težko odnese.
Brez skrbi, jajca definitivno so, če te res zanima, lahko greva kak krog.

Ne vem kaj si mislil glede dizla. Boš razložil?




Težav z samim odnašanjem zadka, tako si sam napisal!

Če imaš težave in misliš, da je špera rešitev, kupi, čim prej, sam sem sicer prepričan, da boš poleg tega rabil še kar nekaj km, kar pa seveda pride z prakso in vajo, če ti delam krivico se opravičujem, pa vendarle sem skoraj prepričan, da ti jo ne saj uporabniki in znalci vsega kar si napisal ne pišejo tako kot si napisal ti!

Kar se tiče diesla, seveda lahko razložim, ni narejen za to kar si ti želiš, niti ne za na dirkališče niti ne za drift, neglede na to kako si to želiš.

Z lahkoto se odpelejva na vožnjo, samo da nisi tip človeka ki že v prvih km želiš pokazati kaj vse znaš!


lp
Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 312
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Chevrolet Kalos 1.4

#36

Da se mi takoj nehata prepirat!
Porkaduš!

             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#37

Težav z samim odnašanjem zadka, tako si sam napisal!

Če imaš težave in misliš, da je špera rešitev, kupi, čim prej, sam sem sicer prepričan, da boš poleg tega rabil še kar nekaj km, kar pa seveda pride z prakso in vajo, če ti delam krivico se opravičujem, pa vendarle sem skoraj prepričan, da ti jo ne saj uporabniki in znalci vsega kar si napisal ne pišejo tako kot si napisal ti!

Kar se tiče diesla, seveda lahko razložim, ni narejen za to kar si ti želiš, niti ne za na dirkališče niti ne za drift, neglede na to kako si to želiš.

Z lahkoto se odpelejva na vožnjo, samo da nisi tip človeka ki že v prvih km želiš pokazati kaj vse znaš!


lp


:) sej se ne prepirava. to je konstruktivna izmenjava mnenj! :)

@FreeRide: katerega BMW ti voziš? Vkolikor si vozil enko, kake so bile tvoje izkušnje s slajdanjem? Je to pri enki brez špere fajn? Se ti ni nikoli zgodilo tole?

Mislim na del posnetka od zunaj, ko se eno kolo na mokri podlagi zavrti v prazno in ti riti pač ne odnese.
Če pa rit odnese, verjemi mi, sem prevozil ze kar nekaj RWD, tudi takih s špero, je pa pri enki to sila neugodno lovit. Prehod iz vožnje v slajd na mokrem dostikrat ni enakomeren, ampak sunkovit( ko izgubi trakcijo še tisto kolo, ki se ne vrti v prazno) zato je, poleg kratke medosne, pri enki tezje loviti rit.
Nisem rekel da se ne da, ampak je težje, ker je prehod nenaden. Ta problem pričakujem, da bo špera pomagala rešiti, oz. ga omiliti.
Pa ne mi pameti solit kako je vse v vozniku. Je veliko v vozniku, kot pravim, nisem biser, par kilometrov z ritjo pošrek sem pa le odpeljal. Kar se tiče stila pisanja, verjetno se vidi da forsiram group buy- mogoče je pisanje na momente res preveč entuziastično, ampak dejansko v dober namen. Špera je gut stvar in mislim, da bi vsak, ki ga rad postrani nese čez ovinke, od vgradnje profitiral.

Kar se tiče pa dizlov in dirkanja...
moraš včasih kaj prebrat, o temi o kateri govoriš- npr tole:

http://www.pistonhea... Race Car&mid=0

stock motor, menjana turbina in intercooler. Pa ščiščeni injektorji. In weight reduction.

še vedno misliš, da diesel ni za na pisto?
pa preberi še tole:

Odskrolaj do BMW Motorsports iz http://en.wikipedia...._1_Series_(E81)

The racing version of 120d is called BMW 120d Motorsport.[25] The inline-four engine was rated 245 PS (180 kW; 242 hp)@4200rpm and 450 N·m (330 lb·ft)@3000rpm with 5000rpm redline. It weighs only 1,135 kg (2,500 lb) with a driver. It includes a 100 litres (26 US gal; 22 imp gal) diesel tank.

Glede driftanja mogoče diesel res trpi zaradi nizjega razpona obratov, to mas pa prav.

;)

LP
Prikaži več možnosti


FreeRide
FreeRide

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMX

#38

To da je špera odlična zadeva se strinjamo vsi in o tem ni dvoma zato sem ti tudi napisal, da jo kupi!

Pa vendarle, ni vse tako kot pišeš, probal kot vidim prav veliko nisi, in tudi omenjen špera ne dela čudežev, samo to sem želel povedat. Deluje nekoliko drugače kot mogoče pričakuješ in je razlika med omenjeno in klasično mehansko špero!
Kaj ti bolj odgovarja ne vem, kot vidim in mislim tudi sam ne veš, sem želel samo izpostavit da bi bilo mogoče za preverit oziroma za probat.

Kot sem napisal, špera v prevelikem % prinese prej več slabosti kot prednosti, sploh pri vsakodnevni uporabi podobno kot pri sami moči motorja in trdoti podvozja.

kar se tiče diesla, lahko pripenjaš kar želiš enostavno to ni to in BMW Motosport in Audi Motosport ki se udeležujeta dirk nimata popolnoma nobene veze z avtom ki ga imeš ti, ne glede na upgrade!

No ja kakorkoli, naredi tako kot misliš da je prav!

Me pa zanima kolikokrat si bil na dirkališču, kam hodiš, kakšni so časi, kako napreduješ, kakšne gume uporabljaš na dirkališču, kje sam vidiš napredek nad sabo in kje nad avtom?

Sem pa videl v drugi temi, da si kar nekaj postoril, še zdaleč ne dovolj, ampak presenetljivo veliko-pohvalno, pa čeprav nekoliko nelogično!

Drugače pa kar se tiče mnenja o BMW ne vem če si upam povedat naglas, glede na to da smo na BMW Forumu, kjer so člani bistveno preveč zaščitniški in napadalni do kritik na BMW-jev račun!


lp

Urejal FreeRide, 16.09.2012, 18:59.

Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#39

ma glej ti njega, noces in noces razumet...pocasi mi preseda tole prepricevanje, pa tudi tema ni temu namenjena.
Spera ne dela cudezev. A dej. Bravo. Kje smo ze to napisali? Zdavnaj.
Dejstvo je , da ATB diferenciala se nisem probal. Sem pa probal kar nekaj avtov s klasicno lamelno spero. In mi je popolnoma jasno da je Torsen inferioren po performansih glede na lamele. Ampak kot sem rekel, to je moj daily driver, in hocem kompromis. Se pravi da bo ok za daily voznjo in za cez vikend na Raceland ali Grobnik. Ok, pa dejmo malo o teh dveh pistah. Vse zgoraj opisano ima temelje ravno na Racelandu, kjer sem zacel furat, in nato na Grobniku, kjer sem letos bil okoli 5x. Ne na trackdayih, ampak za kaksni 2-3 h gremo dol in zakupimo progo.
Gume za na Raceland so bile najprej stare Bridgestonke, cas 1:03, nato sem posraufal podvozje(swayi, sileni, M3 roke, camber pin mod, eibachi...), je cas sel na 0:59, nato sem dal gor stampe in je slo na 0.57. Zdaj me jebe inner wheel spin, understeer sem z modifikacijami podvozja uspesno resil. Glede na prebrano na forumih, pa ne nasem, sploh v tej temi, kjer so nasveti "slovenski", bi spera zmanjsala ta problem in bi morda vozil se kaksno sekundo dve hitreje.
Grobnik imam najboljsi cas 1:57 pa še mal, Michelin trde 9C slajke, ampak je Grobnik popollnoma druga zadeva kot raceland. Zahtevna proga, ki se je se ucim, in to mi je v izziv. Grobnik ima se dosti rezerve v meni, medtem ko jo na Racelandu iscem v avtu.
Da ne bos pameten, ne govorim o BMW ali AUDI MOTORSPORTu, govorim o serijskih avtih, ki so ŠE KAKO podobni mojemu, ki dirkajo v Diesel touring car championshipu, sem v tesni navezi z eno dirkalno ekipo iz Dubaia, ti lahko posredujem maile, ce mislis da flancam. Lahko pa uporabis strica Googla.

zdaj pa naj bo dost.
namen teme je group buy in naj to tudi ostane.
over & out
Prikaži več možnosti


zzigon
zzigon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 487
  • Lokacija: Celje

#40

ma glej ti njega, noces in noces razumet...pocasi mi preseda tole prepricevanje, pa tudi tema ni temu namenjena.
Spera ne dela cudezev. A dej. Bravo. Kje smo ze to napisali? Zdavnaj.
Dejstvo je , da ATB diferenciala se nisem probal. Sem pa probal kar nekaj avtov s klasicno lamelno spero. In mi je popolnoma jasno da je Torsen inferioren po performansih glede na lamele. Ampak kot sem rekel, to je moj daily driver, in hocem kompromis. Se pravi da bo ok za daily voznjo in za cez vikend na Raceland ali Grobnik. Ok, pa dejmo malo o teh dveh pistah. Vse zgoraj opisano ima temelje ravno na Racelandu, kjer sem zacel furat, in nato na Grobniku, kjer sem letos bil okoli 5x. Ne na trackdayih, ampak za kaksni 2-3 h gremo dol in zakupimo progo.
Gume za na Raceland so bile najprej stare Bridgestonke, cas 1:03, nato sem posraufal podvozje(swayi, sileni, M3 roke, camber pin mod, eibachi...), je cas sel na 0:59, nato sem dal gor stampe in je slo na 0.57. Zdaj me jebe inner wheel spin, understeer sem z modifikacijami podvozja uspesno resil. Glede na prebrano na forumih, pa ne nasem, sploh v tej temi, kjer so nasveti "slovenski", bi spera zmanjsala ta problem in bi morda vozil se kaksno sekundo dve hitreje.
Grobnik imam najboljsi cas 1:57 pa še mal, Michelin trde 9C slajke, ampak je Grobnik popollnoma druga zadeva kot raceland. Zahtevna proga, ki se je se ucim, in to mi je v izziv. Grobnik ima se dosti rezerve v meni, medtem ko jo na Racelandu iscem v avtu.
Da ne bos pameten, ne govorim o BMW ali AUDI MOTORSPORTu, govorim o serijskih avtih, ki so ŠE KAKO podobni mojemu, ki dirkajo v Diesel touring car championshipu, sem v tesni navezi z eno dirkalno ekipo iz Dubaia, ti lahko posredujem maile, ce mislis da flancam. Lahko pa uporabis strica Googla.

zdaj pa naj bo dost.
namen teme je group buy in naj to tudi ostane.
over & out


:ok
Prikaži več možnosti