Skoči na vsebino

 

Špera, zapora diferenciala, Quaife?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
136 odgovorov v temi
kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#41

še dobrih 10 dni... :)
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 331
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#42

Daj izraze kot so mucek itd raje prisparaj za svoje prijateljcke, ok? Vseeno je treba vzdrzevat en nivo debate.
 
Hitrost v ovinek je dejansko vecja, je pa res, da ne zaradi spere. Ampak zato ker se naceloma upas bolj pa polno pripeljat, ker bolj ves, kako se bo avto obnasal. 
Seveda rit stopi ven, tudi brez spere. se pa ne bi strinjal, da ti rit stopi ven vedno ko pocasi  pripeljes in das gas, kot si rekel. To je recimo stvar, ki me tako moti. Das gas, in se zavrti samo notranje zadnje kolo. Beda. Ne bom rekel da vedno, vcasih ga lepo odnese, vcasih je pa groza.


Hitrost v ovinek je vecja, ker si zaradi spere upas hitreje pripeljat? Vecje klobase od tvoje nisem prebral do danes na forumu, vstop v ovinek nima veze s spero, ampak z oprijemom in jajci. In tukaj taka spera nic ne pomaga, Sploh pa ne torsen spera. Se lamelna povzroca vec tezav kot prednosti, ker odnasa zadek pri zaviranju, zato pa imas tehnike voznje heal toe za izenacevanje obratov, itd..., kar pa ti seveda ze ves.

In po tvojih izjavah si zame mucek. Pa nisi moj prijateljcek, oni so jozeti. Kvecjemu soforumas.

Zadnje notranje kolo se zavrti ker nima oprijema. Spera ti pri tem ne bo pomagala, ker torsen spera ne deluje ce ni oprijema. Mark my words. Sem imel isti problem, dokler nisem nastavil avta. Recimo dirkalno bilstein podvozje bi pomagalo. Morda so tudi gume nepravilno napumpane, morda nimajo dobrega profila, razlogov je lahko vec, menim pa da je najvecji premehko vzmetenje.

Ce jaz lahko driftam brez spere v sestrini 118d, potem imas pa ti res bolid ta tako mocno in hitro vrti v prazno notranje kolo, po vseh teh modifikacijah, da se niti ne da premaknit avta. Ni pa tak drift tisto, kar bi si drifter zelel, je zgodbe hitro konec, ker ni prenosa moci na notranje kolo in avto ne odrsava tako kot bi si zelel.

In ja vedno se da, samo znati je treba. Ce imas konje in znanje se da. Ne pa perfect, tako kot lahko vidis na drift tekmah, sploh ne brez prave spere.

Lahko ti pa pridem demonstrirat, oziroma prides na demonstracijo.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti
    • KINGKONG je všeč


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#43

kennman, raje se ne spuščak nivo nekaterih forumašov saj vidiš da nimajo pojma, špera je en velik plus in ti imaš že zdaj odličen avto z bolšimi s stabilizatorji rokami in amortizerjem sedaj boš imel pa piko na i ko zrihtaš špero.


Tudi jaz sem naredil ta preskok in navadnega diffa na špero in je nisem moral prehvalit, šlo je pa za e30 200hp, isto kot si ti rekel notranjo kolo se vedno vrti, res moteče sto na uro!!! :damn :damn :damn

Kasneje je blo pa poezija res:)
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 057
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#44

Hehe, če tale post leti @Debitel mislim da je tole mal mimo ker še jaz vem da ima nekaj izkušenj in tudi govori resnico ;)

Če je vstop v ovinek tako hiter in avto take mehak da dvigne notranje kolo ti torsen ne pomaga popolnoma nič. Sem že povedal zakaj, ne bom ponavljal. Tudi izjava da se zaradi špere upaš bolj pripeljat v ovinek in si zato hitrejši je milo povedano smešna. Jaz izhod iz ovinka je hitrejši zaradi oprijema ampak vstop in vožnja do pospeševanja je popolnoma ista :ok

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 331
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#45

kennman, raje se ne spuščak nivo nekaterih forumašov saj vidiš da nimajo pojma, špera je en velik plus in ti imaš že zdaj odličen avto z bolšimi s stabilizatorji  rokami in amortizerjem sedaj boš imel pa piko na i ko zrihtaš špero. 


Tudi jaz sem naredil ta preskok in navadnega diffa na špero in je nisem moral prehvalit, šlo je pa za e30 200hp, isto kot si ti rekel notranjo kolo se vedno vrti, res moteče sto na uro!!! :damn :damn :damn

Kasneje je blo pa poezija res:)


Ce to leti name, potem nasuj nekaj proti argumentov. Preprican sem, da o omenjeni speri vem vec kot vidva oba skupaj, glede na to, da sem jo imel v avtu vec kot 2 leti in z njo prevozil vec kot 70000km.

Nivo? Sem kje bil zaljiv morda? Al naj raje recem pametnjakovic, petelincek, al da se dela pametnega pa pojma nima, ker je nekaj nekje prebral ali pogledal youtube filmcek? Hitrejsi vstop v ovinek zaradi spere? Mislim, da je na prej nasteto mucek zelo prijazno. Prav tako podajam informacije in izkusnje iz prve roke, ne iz drugih forumov in baba rekla kazala, med brati.

Kje so pa tvoji argumenti?

Seveda, ce to leti name.

Urejal Debitel, 19.09.2012, 18:27.

Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti
    • joze2 je všeč


eleksis
eleksis

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 319
  • Lokacija:  
  • Avtomobil: kocka

#46

kennman, poglej...
špera je v vsakem primeru dobra stvar (naj se javi junak ki bi rajsi imel odprt diff).
je pa v tej temi večini forumašev "šlo v nos" tvoje..kako bi rekel..vsiljevanje nakupa,
in malo napihovanja kako je to oh in sploh, da bi moral to vsak nujno kupit.(čeprav te špere še nisi sprobal)...lamele so spet drugo. tisti youtube filmčki ko se en cepec vrti po parkirišču z po možnosti vključenim espjem niso pravi argument in ne moreš folka "fopat" tukaj na forumu, ker se bo/je takoj nekdo zapičil v tvoje izjave. čeprav verjamem da to ni bil tvoj namen in si hotel samo dobro. tako da če misliš da je to to...stvar nabavi, in poročaj kako se obnese, drugi bodo pa že sami presodili če to rabijo al ne :ok

lp
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Nimesis in miha84 uporabnikom je všeč to sporočilo


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 331
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#47

Spera je odlicna stvar in jo absolutno priporocam, tudi quaife, ne dela pa cudezev.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


C4V4L13R
C4V4L13R

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 575
  • Lokacija: Pod Gorjanci
  • Avtomobil: R

#48

potem si pa poglej tole:


verjetno vsak pozna to! Mene to tako moti, da se mi bo zmesalo. Kao BMW in KAO zadnji pogon, in KAO precej konjev, pa ne gre takole res nikamor obcasno.


NO, glede Quaife pa takole:
http://www.babybmw.n...hp?f=20&t=19954


in še tole:

http://www.babybmw.n...=quaife#p111453


No, tukaj si pihnil malo mimo. Načeloma te bo s špero še prej zavrtelo kot brez nje (ker zavrti oba kolesa in izgubita oprijem), tukaj je več kot očitno, da ima šofer reflekse kot ne samo mrtva, ampak že pohana kura na krožniku:ok2

1. Če orng pripelješ in daš gas, ti rit "stopi ven" in lahko kontrolirano slidaš. Ne pa zdaj brez špere ko hočeš driftat, in te naenkrat samo obrne. RWD izgubi vsak užitek.

2. Kdaj pa je kolo popolnoma v zraku pri RWD? Praktično nikoli. Edino če ga na progi pelješ in zapelješ čez tisti rdeče bel privzdignjen rob. Kolikokrat se ti pa to zgodi?

3. večja je hitrost v ovinku in hitrost izstopa iz ovinka, ker zaradi boljše trakcije lahko daš gas prej.

Res je, drift je veliko bolj kontroliran s špero, kot brez nje.

Kar se tiče pa zelo hitre vožnje, oz. vožnje na meji pa je zgodba malo drugačna. Če je nisi vešč in natreniran, te bo s špero veliko prej zavrtelo. Zadeva je na meji zdrsa precej zahrbtna.

Pa si se že kdaj peljal z nekom ki nima teh težav ki jh omenjaš, sicer je špera odlična stvar samo nekoliko pretiravaš.

Če nimaš ja*c da se pelješ tako kot pišeš, ti tudi špera ne bo pomagala, prej negativno kot pozitivno!


lp

P.S. Pa še diesla imaš, ne?

lp


Podpis! Kar se tiče speljevanja (hitrih) ovinkov, te špera prej zajebe, kot pa pomaga...če seveda ne obvladaš avta. Res pa je, da v bolj zaprtih ovinkih ne pride do vrtenja notranjega kolesa, kar te načeloma naredi hitrejšega (če seveda ne odletiš ven oz. se zavrtiš zaradi ponesrečenega drift/powerslide)

Hitrost v ovinek je vecja, ker si zaradi spere upas hitreje pripeljat? Vecje klobase od tvoje nisem prebral do danes na forumu, vstop v ovinek nima veze s spero, ampak z oprijemom in jajci. In tukaj taka spera nic ne pomaga, Sploh pa ne torsen spera. Se lamelna povzroca vec tezav kot prednosti, ker odnasa zadek pri zaviranju, zato pa imas tehnike voznje heal toe za izenacevanje obratov, itd..., kar pa ti seveda ze ves.

In po tvojih izjavah si zame mucek. Pa nisi moj prijateljcek, oni so jozeti. Kvecjemu soforumas.

Zadnje notranje kolo se zavrti ker nima oprijema. Spera ti pri tem ne bo pomagala, ker torsen spera ne deluje ce ni oprijema. Mark my words. Sem imel isti problem, dokler nisem nastavil avta. Recimo dirkalno bilstein podvozje bi pomagalo. Morda so tudi gume nepravilno napumpane, morda nimajo dobrega profila, razlogov je lahko vec, menim pa da je najvecji premehko vzmetenje.

Ce jaz lahko driftam brez spere v sestrini 118d, potem imas pa ti res bolid ta tako mocno in hitro vrti v prazno notranje kolo, po vseh teh modifikacijah, da se niti ne da premaknit avta. Ni pa tak drift tisto, kar bi si drifter zelel, je zgodbe hitro konec, ker ni prenosa moci na notranje kolo in avto ne odrsava tako kot bi si zelel.

In ja vedno se da, samo znati je treba. Ce imas konje in znanje se da. Ne pa perfect, tako kot lahko vidis na drift tekmah, sploh ne brez prave spere.

Lahko ti pa pridem demonstrirat, oziroma prides na demonstracijo.


Hja...torsen je nekaj, nekaj pa je lamelna zapora diferenciala oz. zašvasan diff, ki ga uporabljajo drifterji, jaz mislim, da bo vsak zagovarjal lamelno špero, ki dejansko deluje na kolo, ki IMA oprijem, ne pa na tisto, ki ga nima...:confused

Zato sem malo skeptičen okoli delovanja torsen diff-a...

A teh novejših diffov se ne da predelat na enostavno lamelno zaporo diferenciala?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 331
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#49

Quaife je pač torsen špera in potrebuje vsaj 1% gripa, da lahko prenaša navor. Dejansko deluje kot lamelna, prenaša torej na kolo z boljšim oprijemom ob predpogoju, da notranje kolo ni popolnoma razbremenjeno.

Še vedno se pa avto pelje 90% bolje kot brez nje.

Lamelna špera je še boljša a je načeloma tudi precej dražja, ko sem sam spraševal je bil quaife recimo 1000 Eur, Drexler pa 3500 Eur.

Edina slabost lamelne špere proti torsen šperi je lock pri zaviranju z motorjem. Če ni izenačevanja obratov, tega pri torsen šperi ni, za moje pojme je to precej bolj varno.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


C4V4L13R
C4V4L13R

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 575
  • Lokacija: Pod Gorjanci
  • Avtomobil: R

#50

Jap...vem, kako zgleda zadeva (imam original 25% na e36)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kennman
kennman

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 333
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#51

evo špera je naročena, pa v kratkem poročam kako in kaj.
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#52

evo špera je naročena, pa v kratkem poročam kako in kaj.


Bravo, se z veseljem pridružim na testu.. Zaenkrat me zadeva še ni toliko prepričala, da bi jo naročil je pa trenutna dilema za upgrade.
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 519
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#53

https://www.bmwslo.c...nciala-e92-335i


========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 386
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#54

a e36 318is ima kakšen tip differencjala? a to je nek type 188? kakšni pa še obsajajo za e36 nasplošno in za e36 318is in kakše so razlike med njimi? baje da so neke razlike v velikosti? torej verjetno je to povezano tudi z samo trpežnostjo materialov? a med e36 318is in e36 3,0 m3 je kaka razlika?


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 211
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#55

168 je, pa še to sta 2 različna - če greš slučajno obnavljat

http://shrani.si/f/3...lamela-levo.jpg


Prikaži več možnosti


Syus
Syus

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 798
  • Lokacija: Savinjska
  • Avtomobil: E46/5

#56

168 je, pa še to sta 2 različna - če greš slučajno obnavljat

http://shrani.si/f/3...lamela-levo.jpg

Lejga, to je avtorsko gradivo. Jaz sem to dognanje plačal :P


Sonderausstattung:  209 SPERRDIFFERENTIAL 25% :3gears

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 115
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#57

Sem prebral vse, spremljal ze preko 10 let, pa mislim da bom nekaj dal noter v 4.4, samo zaradi trakcije v slabih pogojih, konkreten hrib z vec zavoji po 180°, kjer hodi narascaj v vrtec, pelje jo pa lepsa polovica :laugh

Sedaj ne vem ali quaife ali wavetrac. Delovanje torsen diffa poznam. Kar me zanima, ce lahko kdo dejansko potrdi ali zadeva deluje ucinkovito po snegu. Prakticne izkusnje imam samo z lamelnimi zaporami.

Druga stvar pa je wavetrac ki, ima narejen "preload" in tudi pri izgubi trakcije na enem kolesu, dejansko omogoca da se moc prenese na drugo stran, kar pri vse ostalih torsen konkurentih, ni mogoce, ce recimo eno kolo pride na idealen led ali.pristane v zraku. V dilemi sem samo zato, ker quaife je pri nas cenejsi, ravno obratno kot v ameriki..ne vem ce je vredno vec kot 300€ doplacat za to wavetrac tehnologijo.

Kaksne izkusnje morda? Vem da je @debitel imel quaife. Kako se zadeva obnasa v snegu?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#58

Sem prebral vse, spremljal ze preko 10 let, pa mislim da bom nekaj dal noter v 4.4, samo zaradi trakcije v slabih pogojih, konkreten hrib z vec zavoji po 180°, kjer hodi narascaj v vrtec, pelje jo pa lepsa polovica :laugh

Sedaj ne vem ali quaife ali wavetrac. Delovanje torsen diffa poznam. Kar me zanima, ce lahko kdo dejansko potrdi ali zadeva deluje ucinkovito po snegu. Prakticne izkusnje imam samo z lamelnimi zaporami.

Druga stvar pa je wavetrac ki, ima narejen "preload" in tudi pri izgubi trakcije na enem kolesu, dejansko omogoca da se moc prenese na drugo stran, kar pri vse ostalih torsen konkurentih, ni mogoce, ce recimo eno kolo pride na idealen led ali.pristane v zraku. V dilemi sem samo zato, ker quaife je pri nas cenejsi, ravno obratno kot v ameriki..ne vem ce je vredno vec kot 300€ doplacat za to wavetrac tehnologijo.

Kaksne izkusnje morda? Vem da je @debitel imel quaife. Kako se zadeva obnasa v snegu?

 

Ni primerjave med Wavetrac ali Drexler in Quaife. Vse nove, dirkaske spere so prenapete, sam procent pa naceloma lahko izberas pri narocilu. 50-40, 60-40, 75-60 ali manj seveda, ampak pogoj ali pa nujno je da je prenapeta. To je res obcutna razlika, kot pa popolnoma obicajna lamelna!

 

Quife je za na cesto solidna, ni pa to Wavetrac ali Drexler (lahko je se Modena) ampak izbral si res top produkte kar se tice LSD!

 

Odgovor ali je vredno toliko vec EUR, DA, vredno  je vsakega EUR-a!!!



Urejal Underdog, 20.10.2019, 10:34.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


symch
symch

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 120
  • Avtomobil: E46 330i

#59

Kaj pa MFACTORY

http://www.teammfact...ory/helical-lsd

 

Poštnina je 20GBP


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 546
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#60

Kaj pa MFACTORY

http://www.teammfact...ory/helical-lsd

 

Poštnina je 20GBP

to tud mene zanima! npr https://www.ebay.de/...ucAAOSwBwNcyBt3

 

Kakšen komentar kakšen tip špere sploh to je? Za neko cestno uporabo bo ok?


Prikaži več možnosti