Skoči na vsebino

 

E90 M optik - Eibach pro-kit ali sportline?

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
135 odgovorov v temi
jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#121

Nihče?


Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#122

Evo eibachi vgrajeni včeraj.
Se mi pa zdi, da avto sedaj zadaj sedi nižje kot spredaj. Tudi luči so se dvignile in svetijo (pre)visoko za moje pojme. Je to normalno? In kako to, da elektronika ne poseže vmes in spusti luči (če je avto res nižji zarad bi elektronika morala to preko giroskopa zaznati in spustiti sprednje luči (kot da bi imel zadaj poln kofano težkih kovčkov recimo))?


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 54 865
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#123

A imaš xenon?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#124

Ne, LED.

Zadnji del avta sedi prenizko se mi zdi.

Vozne lasnosti so pa neprimerno boljše!

 

A obstaja kaka metoda za fiksno dvignit zadnji del? Recimo da bi dodal 1 cm višine (statično)? Kot da bi amortizer podstavil? Saj mogoče sprašujem neumnosti, ampak me zanima ali je možno?



Urejal jerebuca, 11.03.2019, 10:14.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 857
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#125

Vzmet je treba podložit ne amortizer
Lahko pa kakšno sliko dodate da se vidi. Seveda na ravni podlagi
Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#126

Ja, podložilo bi se vzmet, ne amortizer.

 

slika: https://i.imgur.com/feAQgBD.jpg

 

Kje se ta "podloga" lahko kupi?

Rabil bi cca 0,5cm višine za zadnji del.


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 857
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#127

Pa sej drgač ni tolk na rit.
Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#128

Opazi pa se ane? In to je bil prazen avto. Če kdo sedi zadaj se še bolj posede.

 

Torej, kje bi dobil te "distančnike" za feder?

Hvala.


Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 483
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#129

Si sigurno vgradil prave vzmeti? Meni je E91 z Eibachi stala spredaj nizje kot zadaj...
Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#130

Ja, sigurno so prave. Model: E10-20-031-02-22

 

Zadaj "112003101ha"
Spredaj "112003102va"

 

Po datasheet-u sicer pravijo, da naj bi šel sprednji konec dol 35mm, zadnji pa 40mm (kar menim, da je tudi šlo), ampak spredaj so gume 235/45/18, zadaj pa 255/40/18.

Torej višina zadnjih gum je 204mm (+18 colov), spredaj pa 211,5mm (+18 colov). Da bi bil avto v levelu so verjetno tovarniško morali narediti sprednjo "os" postavljeno malo nižje.  Torej od tu verjetno gre za nelinearno nižanje pri eibachu? Vendar po tej logiki bi potem lahko obe osi nižali za isto "višino" in bi se ohranilo razmerje višin gum, pri nižanju 35mm/40mm pa je zaradi nižjih gum zadaj potem tako avto nižji zadaj?

Čudno je.


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 857
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#131

Jst mislm da je to normalno, lahko ti slikam svojo e91 na eibach sportline in ima isto spredaj malo več lufta. Pa je 45-50/35mm
Prikaži več možnosti


klemenck
klemenck

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 62
  • Lokacija: Zmajev brlog
  • Avtomobil: A4,M3

#132

Pri mojem je tudi zadaj nižje. Mam tudi Eibach. Po mojem je pač tako...

 

lp


Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#133

Mislim, da se je zadeva sedaj malo stabilizirala. Spredaj se je še malce spustil in sedaj deluje bolj poravnan.

 

Vozne lastnosti pa za par razredov boljše. Sedaj lahko končno malo bolj suvereno grem na ovinke. Prej se je preveč zibalo vse.

Priporočam!


Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 537
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#134

Čisto preprost nasvet,

Katero vzmetenje oz. kaj natančno bi zamenjal, da bi se od klasičnega vzmetenja na BMW F30 vsaj približal BMW M3 oz. nekoliko mehkejšemu ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


jerebuca
jerebuca
  • Uporabnik
  • Sporočil: 14
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 340i

#135

Menjaj vzmeti.

Jaz sem menjal iz klasike na eibache in je razlika občutna, veliko manj gibanja je, avto leži nižje in ima posledično tudi nižje težišče.

Za dodatno trdoto pa je potrebno menjati še same amortizerje (shock absorber).
Predlagam, da najprej probaš menjavo vzmeti, šele na to pa tudi amortizerjev (če ti še vedno ne bo dovolj). Jaz sem storil tako na 340i in sem zelo zadovoljen zaenkrat.

Nisem pa dirkač, tako da če ti je namen "polagati" ovinke potem menjaj komplet vzmetenje.


Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 537
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#136

Hvala.

Malo me moti, ker je E87 bil(in je še vedno) bolj predvidljiv prazen pri večjih hitrostih na ovinkasti in neravni cesti, kot prazen F30.


Frgazar
Prikaži več možnosti