MB 2007 S600
#81
S 600 je za stare fotre, S63 AMG je pa za stare fotre, ki hočejo bil malo mlajši:-D
|
Prikaži več možnosti
|
#82
"boljšega" je relativna stvar pri primerjavi teh dveh.. imata različne ciljne skupine kupcev.. moči imata približno isto, maso prav tako, pri tem ima pa S600 200Nm navora več, kar je verjetno tisto kar si par postov nazaj opisoval kot brutalno :-) AMG je bolj športno naravnan, tudi design je bolj agresiven in nastopaški, med tem ko je S600 malo bolj zadržanega videza in rahlo dražji.. LP |
Prikaži več možnosti
|
#83
S63 je bolj športno naravnan in varčnejši ter cenejši kot S600, ki pa je bolj naravnan na udobje ... sj američani so tako ugotovili ![]() http://carsort.com/c...S-Class-S63-AMG http://www.benzworld...9-s63-s600.html ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#84
S 63AMG ima V8 motor S600 pa V12 ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#85
Torej ti si star,ker si ga hodo firbcat:laugh Tak avto bi gledal tud kak dvajsetletnik,no ga imel,torej ne samo staruni.:-)
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!! |
Prikaži več možnosti
|
#86
Edino kar mi ni vsec so izpuhi:napaka
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!! |
Prikaži več možnosti
|
#87
Od tam marsikaj slišim...
Mislim, da bo avto dobro služil, upam le, da bo vzdrževan, kot se spodobi... S600 je top rang Mercedes Benza, njihov flagship model. Klasika,kupljena z namenom...(noben predsednik,voditelj,samooklicani diktator ne bo kupil AMG verzije ![]() S63AMG je malce bolj našpičena verzija, za ljudi, ki imajo malce "hondaške" krvi v sebi... ![]() Najlepše pri S600 je, da se na pogled na brzino ne razlikuje popolnoma nič od 320cdi ![]() ![]() Mislim, pa,da je pametnejši nakup takega tipa avta S500 4Matic...
Drive American, Drive Ford !
|
Prikaži več možnosti
|
#88
Se lepse je, ko poblendas kakem e92 M3,te se zacne GT5:-) Prvi stavek me zanima,kaj si mislil?
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!! |
Prikaži več možnosti
|
#90
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!! |
Prikaži več možnosti
|
#91
Pomoje nekaj čez 50k€ čeprav ima 200kkm je avto top:mljask Drugače pa je ta avto od družine Odlazek, vozil ga je sin od odlazka:ok |
Prikaži več možnosti
|
#93
No, no ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#94
razlozi kk si to mislil?3.0 dizl lahko konkurira proti 518 km?v tem primeru sramota za cel koncern mercedesa:crazy
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!! |
Prikaži več možnosti
|
#95
Pero, post se je nanašal na w220 ! ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#96
Tale amg je huda zadeva, samv teh casih se kupci ravno ne drenjajo okoli takih mrcin. Jaz bi rekel 35-40 jurjev, ce ga hocejo prodat. Ce pa hocejo samo oglas met na netu je cena lahko visja. Stroski vzdrzevanja so enormni tudi ce se nic ne pokvari. Pri 200tkm so zracne blazine na koncu, menjalnik prav tako, ce se ni bil obnovljen. Novi lastnik bo moral vloziti se kar nekaj €€€ ce se bo hotel mirno vozit.
|
Prikaži več možnosti
|
#97
S 600 s turbo motorjem je ful hitrejsi od starega atmosferca. Do 250 pobegne tudi staremu m5.
|
Prikaži več možnosti
|
#98
Verjetno so na koncu, ko obrne drugič ali tretjič 200tkm. |
Prikaži več možnosti
|
#99
Žal ne, dejansko je življenjska doba tja do 200 tkm. Saj ni nič groznega, blazine se zamenja in gas naprej. Samo je to 2 jurja po amortizerju:laugh, je pa to v tem rangu ceneje kot feder za Cliota, če primerjaš nabavno ceno obeh. Ne gre za okvaro ampak redno obrabo, če se ne menja avto počasi začne lesti dol, če je več dni parkiran je pravi low-rider...
|
Prikaži več možnosti
|
#100
Imaš dejanske izkušnje z blazinami ali pač pišeš kar si slišal?
Če ti povem da je na dobro poznani W220 do sedaj ena odpovedala pri 400k ostale pa imajo že 460k. Drugače pa ja, so primeri ko kakšna spusti že dosti prej ampak ne zavajt da vse skupaj odpove pri 200k:crazy |
Prikaži več možnosti
|