Skoči na vsebino

 

Bilstein amortizerji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
372 odgovorov v temi
Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 997tt, T5, Superduke

#341

Smo imeli kakšnega forumaša, ki se je odločal med B14 in B12? Kakšen sistem je izbral in ali mu je žal?
 

Sam bi zamenjal na Transporterju vzmeti in/ali amortizerje, pa malo cincam, saj gewinde b14 stanejo cca 500€ več kot B12 in ne vem ali je smiselno dati teh 500€....

 

Vsakršno mnenje zaželjeno...

 

lp


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#342

B14 so gewinde, B12 pa B6 + Eibach vzmeti, zato razlika v ceni, čeprav je 500€ konkretno prevelika, za večino avtov je razlika max. 200€ med B12 in B14. Vzemi B14, samo ne za tak denar, da imaš dejansko nastavljivo podvozje, ali pa B12 in upaš da se bo "ravno prav" vsedel...


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#343

naj vas opozorim,da je b8 super amportizer,aibach pa so do kurca  fedre,slabših se sploh ne morem spomnit in ni mi jasno kdo si je izmislil b12 kit....

b8 in H&R fedre ali pa b16 ostalo ni omembe vredno podvozje....

 

lp.


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 984
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#344

js pa plunem na h&r...kupu za E21 B8 in H&R fedre za 6 zyl...pa sam veš kak počepne zadaj. Čez B8 ni pripomb, fedre pa niso nč bolš kot unih N kompletov prej ko sem mel od raznih XYZ firm.
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#345

Morda odvisno tudi od modela avta. Pri E30 je eibach veljal kot taboljša vzmet. M podvozje na E30 je menda uporabljalo v originalu bilstein+eibach kombinacijo.

 

Pro-kit, ki ga imam na E46, je pa res kar nekaj. Avto je precej manj udoben, sicer me neudobje ne moti, če pripomore kaj k legi na cesti. Pro-kit je pa samo bolj glasni in trdi so udarci, neke razlike v legi pa nisem opazil, edino malo bolj stabilno je mogoče mejavanje pasov na avtocesti.

 

Nenazadnje pa eibach za nekatere avte dela progresivne vzmeti, za E46 jih ne. Tako, da je težko na pamet nekaj govorit za transporterja.



Urejal loty1825, 26.04.2019, 00:03.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#346

imam doma ene tri sete eibach fedrov za e30 ker smo vse ven zmetali ker so fedre do kurca....na e30 je top fedra H&R in ni zastojn tudi dvakrat dražja od teh eibachov ki jih zgleda štancajo kitajci.

nikoli avto ne stoji normalno,navoji fedrov skup tolčejo,višek pa je ko vzameš ven dve leti staro fedro pa je zvita...


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 575
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#347

Jaz sem imel B12 na E91-cez vzmeti nimam kaj recti,amortizerji pa so sli rakom zvizgat po 1 letu in so jih nadomestili Sachsovi za M podvozje,kar se je meni bolj dopadlo (je bolj udobno)
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#348

imam doma ene tri sete eibach fedrov za e30 ker smo vse ven zmetali ker so fedre do kurca....na e30 je top fedra H&R in ni zastojn tudi dvakrat dražja od teh eibachov ki jih zgleda štancajo kitajci.

nikoli avto ne stoji normalno,navoji fedrov skup tolčejo,višek pa je ko vzameš ven dve leti staro fedro pa je zvita...

Možno. Originalne za BMW os Eiabcha ped 30 leti zagotovo niso štancali Kitajci. Verjetno so bile povsem nekaj drugega, kot to, kar se dobi danes.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Martini Racing
Martini Racing

    bivši nick Consigliere

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: 997tt, T5, Superduke

#349

B14 so gewinde, B12 pa B6 + Eibach vzmeti, zato razlika v ceni, čeprav je 500€ konkretno prevelika, za večino avtov je razlika max. 200€ med B12 in B14. Vzemi B14, samo ne za tak denar, da imaš dejansko nastavljivo podvozje, ali pa B12 in upaš da se bo "ravno prav" vsedel...

Razlika mi je jasna, šlo se je samo zaradi razlike, ki je res 500€ (VW Transporter t5). Sem vzel B14, po montaži bom poročal kaj in kako. 20" platišča in 255 gume so pa tudi že doma....

za b12 sem cincal, tako kot ti praviš v zadnjem stavku....


             “What's the use of living if you can't feel alive?”

Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#350

Govorit da je Eibach do kurca in H&R top, je kot bi rekel da je Audi top, VW pa jajca. Vsaka firma ima svoje cenene in top produkte, če kupiš najcenejši feder, katerega namen je samo in izključno da je avto nižji, še en pomeni da je ta proizvajalec slab. Sicer jaz z Eibach na renaultu tudi nisem imel dobrih izkušenj, ampak sem imel pač te sportline vzmeti, nič posebnega.

Sem se za vikend peljal v kolegovi E92 M3, s KV clubsport podvozjem, vse roke na uniballih, recept da neudobje. Avto je nastavljen (optika in vzmetenje) po navodilih dirkalne ekipe, specifično za Nurburgring. Jaz se tako udobno in kompaktno v življenju še nisem peljal na slabi cesti, nobenega nabijanja, zabijanja, skakanja...kot bi bil na speglani cesti. Na Nordschleife pa avto tako stabilen pri 200+, da ni za verjet. Tako da ni za mešat jabolk in hrušk, kolko para tolko muzike...


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#351

govirim o navadnih vzmeteh za znižanje vozila in tukaj je pač h/r neprimerno bolši od eibacha...

drago podvozje bilstein motorsport za e30 vsebuje H/R vzmeti,jasno da ne teh kikiriki eibachov.

 

če se pa pelješ v cliu z h/r fedri in potem še v m3 z eibachi pa jasno da je razlika,tako da ne mešaj jabolk in hrušk....


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


ZiGGi
ZiGGi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: M3

#352

Od H&R vzmeti za e30 v kombinaciji z B8 bi priporočali katere ?

Sport / Super Sport / Race ?


Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#353

govirim o navadnih vzmeteh za znižanje vozila in tukaj je pač h/r neprimerno bolši od eibacha...

drago podvozje bilstein motorsport za e30 vsebuje H/R vzmeti,jasno da ne teh kikiriki eibachov.

 

če se pa pelješ v cliu z h/r fedri in potem še v m3 z eibachi pa jasno da je razlika,tako da ne mešaj jabolk in hrušk....

Ja, ker Eibach pač ponuja Prokit in Sportline, H&R pa precej več robe, imam pa tudi sam boljše izkušnje s H&R trenutno, samo to še ne pomeni, da so na vseh vozilih Eibach slabi.

Kdo je omenil Eibach na Clio in H&R na M3? Kolega ima na M3 KV Clubsport, to je bila samo primerjava, da pač kolkr dnarja tolk muzke. Tud eibach ima klasične 2.5"ID vzmeti, ki so v marsikaterem kitu coiloverjev in stvar dela super. Samo pač ta pofl za 150€ pa ni to to... Če imaš pa klasičen feder s 2.5" ID, dolžine 8" in trdote 40kg/cm, pa ne vem kaj je H&R lahko boljši od Eibach, KV, Swift,... Fedr je fedr, razlika je lahko edino v kvaliteti, torej da se slabši fedr prej "zmehča/usede". V osnovi je pa pač to navito vzmetno jeklo v žici, ni glih neke znanstvene fantastike.



Urejal jurekmetek, 27.04.2019, 10:42.

Prikaži več možnosti


susti
susti
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: BMW F30 318d LCI M Sport

#354

Katere ploščice za camber priporočate v kombinaciji z Bilstein B12? Je imel kdo probleme s homologacijo ploščic?



Urejal susti, 12.06.2019, 20:56.

Prikaži več možnosti


symch
symch

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Avtomobil: E46 330i

#355

Moj Bilstein B12 Pro-kit je star 2 leti in ima nekje 30k km, danes so mi na tehničnih izmerili delovanje amortizerjev in naj bi bil zadaj desno amortizer slab. Kako je to možno? Velja kakšna garancija na to situacijo al nič?

 

Aja, amortizerji od zunaj izgledajo kot prvi dan



Urejal symch, 18.10.2019, 23:43.

Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 575
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#356

Jaz sem imel na E91 enak kit-meni sta odpovedala en zadnji in en prednji amortizer po 25 tisoc kilometrih...
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 202
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#357

Moj Bilstein B12 Pro-kit je star 2 leti in ima nekje 30k km, danes so mi na tehničnih izmerili delovanje amortizerjev in naj bi bil zadaj desno amortizer slab. Kako je to možno? Velja kakšna garancija na to situacijo al nič?

 

Aja, amortizerji od zunaj izgledajo kot prvi dan

 

 

Jaz sem imel na E91 enak kit-meni sta odpovedala en zadnji in en prednji amortizer po 25 tisoc kilometrih...

 

To se dogaja in to zelo pogosto. Pa ne samo na Bilastain, tudi na KW in Ohlins. Tezava je seveda relativno logicna, ce se nekoliko posvetis samemu delovnaju.

 

Zmeni se za revizijo, snemi podvozje in ga poslji v tovarno, ti ga popolnoma obnovijo in posljejo nazaj. Precej ceneje kot novo podvozje, pa zopet je "novo"


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


symch
symch

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Avtomobil: E46 330i

#358

Pa dobro ne vem kako se lahko tako hitro obrabi, nekateri držijo 100k km in več

 

Ja težava je v tem da morem plačevat mehanika, pa še med tem časom, kaj naj nataknem gor? Na koncu je ceneje če kupim samo en nov amortizer za 100€ in čau


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 202
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#359

Pa dobro ne vem kako se lahko tako hitro obrabi, nekateri držijo 100k km in več

 

Ja težava je v tem da morem plačevat mehanika, pa še med tem časom, kaj naj nataknem gor? Na koncu je ceneje če kupim samo en nov amortizer za 100€ in čau

 

Saj se ni obrabil, nekaj se je zgodilo, ali si priletel v kaksno hudo luknjo ali kaj podobnega. Pac after market podvozje je nizje od OEM in je delovanje batnice manjse-krajse, kar pomeni da je obraba le te bistveno vecja in temu sledi bolj pogosto "servisiranje" ali menjava. Dokaj logicno. Odvisno je seveda se od samega preseka gume, nizja kot je manjse je absorbiranje udarca. Lukenj pa v Sloveniji kolikor hoces! "Sus" more nekam it ko kolo pade v luknjo, amortizer ima trse-nizje fedre in manjsi hod batnice, gume ne prevzamejo skoraj nic ker so recimo  preseka 35 ali 40, torej nekam udarec pac gre.

 

Pricakujes lahko se kaksno zvito feltno vec, prej bos menjal puse, zglobe...itd!

 

Najceneje je delat revizjo, OEM ki si jih snel natakni na avto vmes pa postimaj te ki jih imas. Ali pa nove.



Urejal Underdog, 19.10.2019, 11:25.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • symch je všeč


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 528
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#360

pač face it, Bilstein je skret, H&R prednjači tukaj


Prikaži več možnosti