Skoči na vsebino

 

Prevrteni kilometri avtomobilov v spletnih oglasih

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
771 odgovorov v temi
gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 368
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: bavarian creams

#761

Saj Windowse koristiš online, updati delajo normalno. Nihče ne ve, kaj vse Microsoft samodejno pošilja v svojo bazo, verjetno bi lahko vključili tudi kaj v zvezi z licenco. Tedensko preverjanje, na primer. Pa tega ne storijo.

Ne vem, nisem developer, a najbrž imajo sistemi kakšen servisni način, pa če podmažeš vzdrževalca ... :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 275
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#762

Tudi sam nisem developer, a osnove so precej splosne. Tudi kar se tice windows itd. Do neke mere gre vse. kmspico in podobne zadeve. Ampak vso sreco ti zelim prvic, ko bo kak major update ali pa ko bos hotel delati kaj, kar je vezano na tvoj MS racun... :)

 

Malo ljudi ima dostop do "master data" v neki BMW-jevi bazi podatkov. Se manj ljudi lahko dostopa v taksno bazo brez da bi pustil sled v nekem logu. Saj drugace verjetno kdo pozna tudi kaksnega "vzdrzevalca" v core sistemu banke, pa zato ne more kar dodati eno nulo na svojem racunu :)


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 368
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: bavarian creams

#763

Dobro, ta primerjava je bosa. Nula bi se nekje/nekomu poznala pri končni bilanci, če pa na par avtomobilih popraviš kilometre, pa nihče ne bo vedel. Ker je v igri še GDPR, ti tudi računa storitev ne bodo smeli pokazati, torej bo preverjanje še težje. Ne vem, saj pravim, razmišljam na glas. Sem skoraj prepričan, da bo prej ali slej obstajala pot (če je še ni). Če ne bo, pa toliko bolje. ;)


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 275
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#764

Itak, primerjava je malo bosa. Ampak logika in tehnologija v ozadju sta pa precej podobni. Spreminjati "master" podatke v bazi podatkov podjetja kot je BMW je po mojem mnenju in izkusnjah prakticno nemogoce. Mogoce bi slo za kratek cas, ampak najkasneje naslednji delovni dan bi zadeva nekje zacela rdece utripati :)


Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 543
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#765

Saj v tem je fora. Da ne mores manipulirati s podatki v bazi proizvajalca. Shekati avto in pokazati servise, ki jih nikoli ni bilo - to bi naceloma moralo iti brez kaksnih resnih problemov. Vsaj dokler IoT ni tako razsirjen, da bi bili vsi sistemi v avtu 24/7 priklopljeni na internet. Ampak ob prvem kontaktu z nekom, ki ima dostop v bazo podatkov, bos ugotovil dejansko stanje servisov, kilometrov in vsega ostalega, kar pise v servisni knjigi.

 

Pri vsem skupaj je podobna zgodba kot z raznoraznimi programi za PC. Primer MS Windows, Office itd. pred 15 leti so vsi downloadali shekane verzije ali pa kake keygene in veselo uporabljali ilegalne verzije. Analogno temu so tudi kekoti vrteli kilometre in ponarejali servisne na dnevnem redu.

Danes je prakticno nemogoce uporabljati ilegalne verzije Windowsov ali Officea, saj je vse skupaj konstantno povezano z Microsoftovimi serverji. Enako je (oz. bo v relativno kratkem casu) s servisno zgodovino in kilometri. 

Tudi danes še vedno brez težav uporabljaš ilegalne kopije Windowsov in Office, kar se tiče delovanja software-a ... programčki, ki fejkajo KMS serverje recimo, da ostane SW registriran. Dokler te ne skrbi licenčna skladnost, zadeva deluje, mogoče je potrebo kdaj posodobiti ta piratski SW, ampak v osnovi to vsi, ki si nameščajo piratske kopije znajo narediti.



Urejal Rottie, 11.01.2019, 13:05.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 275
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#766

Tudi danes še vedno brez težav uporabljaš ilegalne kopije Windowsov in Office, kar se tiče delovanja software-a ... programčki, ki fejkajo KMS serverje recimo, da ostane SW registriran.

 

saj sem zgoraj dal za primer kmspico, ki dela tocno to. Do neke mere seveda - nikoli ne bos imel na voljo celotne funkcionalnosti legalnih verzij


Prikaži več možnosti


corvette
corvette

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 389
  • Lokacija:  
  • Avtomobil:  

#767

Zgodovina avta bi bila z vidika sledljivosti dober primer za implementacijo blockchain tehnologije. Vse, kar počne na vozilu, se zapisuje in je praktično nemogoče karkoli popravljati za nazaj...

 

Pa še LeonT bi ziher investiral še več kot v ETH :)



Urejal corvette, 11.01.2019, 13:15.

Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 882
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#768

Ko kupuješ avto, sploh ne rabiš gledat kaj piše v elektronski knjigi v vozilu. Če imaš VIN enostavno prosiš nekoga ki ima dostop do baze (vsak ki lahko vpisuje) in ti pove datumsko kdaj se je kaj naročalo na to šasijo (npr roke, puše. odbijače, luči itd) ... po temu veš da je bil avto poškodovan. Glede na naročene kose veš ali je nekaramboliran ali je bilo kozmetično popravilo. Med drugim tudi nekako vidiš da če nekdo naredi 1x na cca leto servis pa so kilometri med 15k in 25k je to normalno (vsaj meni je).

Ko sem sam kupoval, sem šel na pooblaščenca, se predstavil, mu povedal da kupujem avto, pa da me zanima če je možno izvedet vsaj kak osnovni podatek glede avta, da vem da ni nekaj močno sumljivega.

 

Še vedno se pa da goljufat. Če nekdo kupi avto z namenom da bo na koncu z njim zaslužil bo imel s sabo obd in si bo redno popravljal kilometre. Pa sam menjal olje mimo pooblaščenca (oz tam kjer ne vpišejo v bazo).

Dejansko bo naredil 60k km na avtu bo pa peljal lepo na uradni servis kjer bodo veselo vpisali "realne" kilometre. Seveda bo razne napake pri določenih kilometrih pobrisal da ne bo videla napaka na 59.223 km da je pregorela žarnica, na avtu pa piše da ima 39.321km

Tako da še vedno je najlepše kupit nek avto katerega poznaš, veš kako je človek delal z njim itd.


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 510
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#769

Nasel sem to.. Da ce so bili kilometri spremenjeni naj bi med kilometri svetila pika? Ima to kdo na svojem? :)Screenshot_20190111-142616.jpg
Kramp pa lopata:metalc
Ce rabi kdo kake storitve iz gradbenistva me lahko kontaktira..okolica savinjske regije :)
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 514
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c, E36g...

#770

Meni ta pika na E39 sveti zato, ker sem menjal Lichtmodul in ga nisem dal skodirati, ker nisem imel časa... in avto mi na ta način pravi, da ima v sebi nek tujek, ker se v modulu zapisana številka šasije ne ujema.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 275
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#771

 

...

Še vedno se pa da goljufat. Če nekdo kupi avto z namenom da bo na koncu z njim zaslužil bo imel s sabo obd in si bo redno popravljal kilometre. Pa sam menjal olje mimo pooblaščenca (oz tam kjer ne vpišejo v bazo).

Dejansko bo naredil 60k km na avtu bo pa peljal lepo na uradni servis kjer bodo veselo vpisali "realne" kilometre. Seveda bo razne napake pri določenih kilometrih pobrisal da ne bo videla napaka na 59.223 km da je pregorela žarnica, na avtu pa piše da ima 39.321km

...

Tocno tako. Tega trenutno se ne mores prepreciti. Bo pa tudi to kmalu preteklost - glej prejsnje poste :)


Prikaži več možnosti


Blue30
Blue30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Lokacija: Marburg

#772

Zgodovina avta bi bila z vidika sledljivosti dober primer za implementacijo blockchain tehnologije. Vse, kar počne na vozilu, se zapisuje in je praktično nemogoče karkoli popravljati za nazaj...
 
Pa še LeonT bi ziher investiral še več kot v ETH :)


To je ze, pa še Slovenci vodijo projekt :)
Prikaži več možnosti