Torej me pride okrog 2000e DMV...


#21
![]() ![]() M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson |
Prikaži več možnosti
|
#22
43% davka placas na uvoz E46 M3, ne 33%.
Je ze bila debata. Moras res dobiti ugodno, da se izplaca. |
Prikaži več možnosti
|
#23
mi lahko en pove približno koliko je davka na avto ki stane 26.000€ letnik 2007 motor 5.0 rabite še kakšen info??
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
izpust co2, ampak glede na to da je 5.0.. ni kaj veliko dodati in padeš v tahud rang davka, 30%+ Urejal SONiK, 07.12.2012, 23:42. M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson |
Prikaži več možnosti
|
#26
http://www.kreativni...cunaj=Izračunaj Cca 39k te pride v Slovenijo. Torej +50%. Do you feel sLOVEnia ? ![]() Urejal cruiser, 08.12.2012, 21:29. |
Prikaži več možnosti
|
#27
to je katastrofa. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#28
A se da npr. da v Nemčiji kupiš avto in se pri nas voziš z njihovimi tablami. Nakako tako, kot se pri nas (oprostite izrazu ) bosanci vozijo z našimi avti. Mislim, mal čudno mi je to. Če smo eu, kao vsi enaki in enakopravni.
Nas pa pljačkajo tukaj ko cigani... |
Prikaži več možnosti
|
#29
Sj se lohk, če imaš koga, da boš nanj registriral avto. Ker za registrirat avto, mora imeti oseba bivališče v Nemčiji ali pa podjetje, če je avto na podjetje. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
vprašanje pa ,če je gor cenejša registracija...
Urejal jocker, 09.12.2012, 16:33. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Je. Primerjal sem zavarovanje (obvezno + poln kasko) za 525i v Nemčiji in moje za 325i v SLO in pride konkretno ceneje v Nemčiji. Jst plačam 1150€ za mojega v SLO, v Nemčiji pride 670€ za 525i, s tem, da moraš računat, da bi za 525i pri nas še malo več plačal, kot za 325i zaradi višje nabavne cene novega in posledično dražjega kaska. Edino začetek, če ne preneseš bonusa je pa pri Nemcih ubijalski. Urejal Rottie, 09.12.2012, 16:53. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#32
lahko link ali pa razložita? Urejal puška, 09.12.2012, 17:06. |
Prikaži več možnosti
|
#33
drugače je pa najboljša varianta da v ang kupiš m3 e46
in potem vse premontiraš v slovensko e46 s tem se izogneš vsem dajatvam in davkom plačaš 40 eur homologacijo za menjavo motorja v e46 (seveda moraš met potrdilo oz račun za motor) in maš povsem legaliziran avto homologacija je pa možna brez kakršnih kol težav, ker tak motor v tej šasiji oz modelu avta že obstaja Urejal puška, 09.12.2012, 17:10. |
Prikaži več možnosti
|
#34
In kaj bi bil tukaj na boljšem ![]() Urejal Rottie, 09.12.2012, 17:23. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#35
2 stvari sm pozabu dopisat 1. pač ob predpostavki da avto že maš oz kupiš enga za 500 eur al pa kej takega swap pa ne bi smel bit problem, če gre samo za demontažo in montažo kokr vem, nobenih adaptacij ali karkol, sam šraufnciger v roke i udri pa te zihr daleč ceneje pride kokr pa že sam če bi dajatve plačal za registracijo 2. če se odločiš za ta način, maš že v štartu LHD |
Prikaži več možnosti
|
#36
Sj ne moreš samo motor prešraufat, ampak moraš oba avta čisto podreti, da vso mehaniko preneseš in delat še predelave, da lahko notri zbašaš širše podvozje in ostalo, kar je različno pri M3 vs. navaden coupe, dodajat ojačitve itd. V glavnem brez veze in predrago. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#37
montaža in demontaža
|
Prikaži več možnosti
|
#38
Ceneje kot avto uvozit in plačat naš davek na vsto to možno sranje + pri nas registriat in zavarovat. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Grrr,še takrat ko imam voljo in denar za M3,se pa skor noben ne prodaja:frown
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#40
Daj oglas na Anet "pun sam love k berač mraza, kupim M3" ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|