Skoči na vsebino

 

Zapora diferenciala E92 335i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
29 odgovorov v temi
Clan
Clan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: C600 Sport, F800R

#1

Pozdravljeni

Malo berem in sem razmkisljal, da bi na avto kot upgrade namontiral zaporo difernciala.

Kaksen predlog, mnenje nekoga, ki je to ze imel, ima. Predvsem kaksna je sploh razlika v voznji, prenosu moci.
Bral sem neke tuje forume in nekateri pisejo da zapora pri vsakodnevni voznji nima veze. Mene zanima ali je kaj boljsi prenos moci v snegu na podlago al je avto se vedno mission impossible za vozit.
Pa se nasel sem neke tri varijante diferenciala in tudi cene varirajo, kaksna je razlika med njimi, v odnosu do pogona in v sami sestavi delovanju?
Ali se investicija sploh izplaca?
Kaksen predlog?

Hvala za odgovore,
LP, Tos.
Prikaži več možnosti


Trister
Trister

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 719
  • Lokacija: Middle of Nowhere
  • Avtomobil: Mlinček

#2

Mislm, da bo @Debitel prav odgovor zate.:ok

Pa še prodaja svojo: Link do oglasa
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you, that's the killer.
Prikaži več možnosti


BMW<3
BMW<3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Orientblau Metallic

#3

Res, najbolje, da kontaktiras forumasa Debitel-a :ok Ti bo iz prve roke povedal :ok

Avta pa ne prodaja, saj je avto ze kar nekaj casa prodan in je v lasti drugega forumasa :ok
My heart doesn't beat... IT REVS!
Prikaži več možnosti


Trister
Trister

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 719
  • Lokacija: Middle of Nowhere
  • Avtomobil: Mlinček

#4

Avta pa ne prodaja, saj je avto ze kar nekaj casa prodan in je v lasti drugega forumasa :ok


Zaporo diffa prodaja.:)
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you, that's the killer.
Prikaži več možnosti


BMW<3
BMW<3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Orientblau Metallic

#5

Zaporo diffa prodaja.:)


:ok

Sem razumel, da avto. Se opravicujem :ok
My heart doesn't beat... IT REVS!
Prikaži več možnosti


Clan
Clan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: C600 Sport, F800R

#6

Ja ta post sem ze zasledil, vendar sem tudi na drugih forumih nasel da obstajajo se druge izvedbe zapore. Ko sem gledal cene je ta nekje 1600usd, ostale pa preko 2000usd.
Tako da me se vedno zanima kje je trik in kako stvar deluje.
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 407
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#7

Moj avto in spera sta prodana.

Lahko ti nov lastnik pove vec o njegovih izkusnjah, jaz sem svoje ze veckrat opisal, malo pobrskaj po mojih postih.

Quaife je najcenejsa in najboljsa varianta, ce si gledal wavetrack ki je cenejsi, pristej postnino, carino in davek, se ne splaca... Drexler pa je faktor 2,5. Cena namrec in je lamelna spera, quaife pa torsen. In samo ti dve verziji obstajata, vsaj kar jaz poznam.

Urejal Debitel, 26.11.2012, 21:45.

Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


Clan
Clan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: C600 Sport, F800R

#8

@Debitel
Ok tako se mi je tudi zdelo, da je ena torsen druga pa lamelna, ki je veliko drazja.
A mi lahko poves svoje ugotovitve ce stvar resnicno deluje in kdaj se najbolj obcuti njeno delovanje.
Pa se kje si to nabavil, namontiral mislim, da bi bila Quaife kr dovolj.

Hvala, lep dan
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 407
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#9

Nabavil direktno pri proizvajalcu v Angliji, cena okoli 1000 EUR plus ddv plus poštnina.

Zame vožnja kot noč in dan, predvsem hitra.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


myself
myself

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: old but gold

#10

Quaiffe v 335 naredi avto povsem drugega....must buy.

naslednja investicija pa po mojem mnenju zavore. Pri serijskih dvakrat orng pobremzaš (karikirano) pa je že žalost
Prikaži več možnosti


krokar
krokar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 335CI, Jeep, Clio

#11

Vedno trdim, da če je na E92 335i resnično kaj narobe, je to, da nima serijsko vgrajene zapore diferenciala! Sam sem se poleti z Debitelom dogovarjal o nakupu špere, a ko sem fasal težave z zdravjem, me je veselje,da bi avto posebej rihtal, minilo!
Vse tiste denarje, ki gredo za neka cool pltišča, M3 dizajne in podobne reči od katerih v bistvu nič nimaš, lahko človek pozabi in denar raje nameni v vgradnjo špere!
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 248
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#12

In samo ti dve verziji obstajata, vsaj kar jaz poznam.

Je še visko, E46 M3 in naprej... http://www.limitedsl...ianten.html :ok

P.S. Vem da ni prava tema, pa vseeno. Če ima kdo izkušnje ali celo kakšno za prodat ki paše v navadno E46 prosim če mi napiše zs.

Urejal BMW RALLY, 28.11.2012, 18:17.

Prikaži več možnosti


myself
myself

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: old but gold

#13

Vedno trdim, da če je na E92 335i resnično kaj narobe, je to, da nima serijsko vgrajene zapore diferenciala! Sam sem se poleti z Debitelom dogovarjal o nakupu špere, a ko sem fasal težave z zdravjem, me je veselje,da bi avto posebej rihtal, minilo!
Vse tiste denarje, ki gredo za neka cool pltišča, M3 dizajne in podobne reči od katerih v bistvu nič nimaš, lahko človek pozabi in denar raje nameni v vgradnjo špere!



Se zelo strinjam

Zraven bi dodal še downpipe...popolnoma drugačna odzivnost. No potem pa kmalu za tem rabiš še zavore :)

@avtor teme: Spomladi boš želel pa še intercooler in zavore....govorim iz izkušenj...če nameravaš avto imeti potem vse to kupi, ker ti ne bo niti za sekundo žal. Meni je žal, da nisem vsega tega naredil v trenutku, ko sem avto kupil
Prikaži več možnosti


Clan
Clan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: C600 Sport, F800R

#14

Ja zanimivo, sem pa govoru z dvema mehanikoma, ljubiteljema BMW iz gorenjske in pravita da za dirkanje je to super, za mojo voznjo nima smisla. Ima pa vsaj en od njiju izkusnje z cisto vsemi inacicami BMW vozil, kakor veliko motorjev.
rekel je da se pri M3 zna zgodit da pi viskokih hitrostih na avtocesti postane avto nemiren zaradi zapore.
Zavore: zaenkrat sem zadovoljen, od pomladi naprej bo pa avto bolj ali manj stal, do prvega resnega dezja v jeseni.
mam pe nekaj zahtev kar se tice elektronike ali sowtwereja, tako da grem jutri spet gor na gorenjsko pa bomo probali nastimat nekaj zadev, kakor zapiranje ogledal na kljuc, pa se kake luci follow me home na kljuc ne samo na rocko, no sej ne vem ce bo slo kej cez... Sem klical Shumija informativno in je reku da bo bolj tezka, ampak da on nima casa se ta teden da bi se pri njemu oglasu.
Aja p[a vceraj sem zamenjal obutev, iz 19 col na 17col zimske... moj bog me je skoraj kap ko sem vidu to neskladnost, sej ne vem al nej kr vse nazaj na 19 zmecem pa une kvazi ketne nogavice v bunker vrzem. Sem pa kupu 4 nove zimske 17, in vso to skropucalo mam zdej na avtu...
Prikaži več možnosti


krokar
krokar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 592
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW 335CI, Jeep, Clio

#15

Glede mnenja mehanikov se strinjam približno tako kot bi se ob vprašanju ali ne morda 320d namesto 335i! Če voziš 335i kot bi 320d, potem špera ni potrebna, a ostaja odprto vprašanje zakaj potem sploh 335i?
Sicer drži, da pri vožnji na AC normalno res ni potrebna!Prvič pa slišim, da bi z njo bil avto manj stabilen. Kaj vem, morda pa drži, čeprav logike ne vidim.
Glede zavor pa sem sam na stališču, da šoferja sodiš ravno po njihovi uporabi: manj kot jih uporablja, boljši je!
Prikaži več možnosti


Shebo
Shebo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 426
  • Lokacija: Posavje

#16

Glede mnenja mehanikov se strinjam približno tako kot bi se ob vprašanju ali ne morda 320d namesto 335i! Če voziš 335i kot bi 320d, potem špera ni potrebna, a ostaja odprto vprašanje zakaj potem sploh 335i?
Sicer drži, da pri vožnji na AC normalno res ni potrebna!Prvič pa slišim, da bi z njo bil avto manj stabilen. Kaj vem, morda pa drži, čeprav logike ne vidim.
Glede zavor pa sem sam na stališču, da šoferja sodiš ravno po njihovi uporabi: manj kot jih uporablja, boljši je!


Potem sem jaz superduper šofer, ker imam zadnje ploščice 130.000 km in prednje 115.000:laugh
I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
Prikaži več možnosti


mega_ne
mega_ne

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 859
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: BMW BRP Aprilia Yamaha

#17

Bremze so zato da se uporabljajo.
Prikaži več možnosti


Clan
Clan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: C600 Sport, F800R

#18

Tako bom reku, na tem forumu kar berem ne vidim nekih zlo tehnicno podprtih postov, razen od Debitela, kar je pa tudi za pricakovat ker je sam imel zaporo. Omenjeni mehanik ni blefer, verjemite, tudi sam sem neke vrste mehanik v svojem poklicu tako, da mi je tehnika in razumevanje le te dokaj blizu. SDeveda tudi jst ne najdem logicne povezave zakaj bi bil avto nervozen na ravnici pri visokih hitrostih...vendar vsakemu malo verjamem, upam da razberem najbolje na koncu.

Na ostalih tujih forumih sem tudi bral in veliko je zajev ravno toliko protijev. Tako da bo odlocitev kr tezka, navsezadnje pa itak le moja.

Zaradi tega pa sem tudi odprl doticno temo, vendar opazam, glede na relevantnost postov, da je v resnici lastnikov E9x 335i tukaj gor zelo malo. No kar je seveda blo tudi za pricakovat.

Seveda so bremze za uporabljat, no skoda bi jih bilo sparat, jst sem s stock zaenkrat zadovoljen, kakor tudi z vsemi ostalimi elementi avta.
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 407
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#19

Lej, to da je spera razlog nemirnosti avta pri vecjih hitrostih je lahko samo iz dveh razlogov:

- ali je tvoj mehanik vozil kaksen avto z zaporo, a je tresel iz popolnoma drugih razlogov, recimo, gume, platisca, koncniki, itd...

- ali tvoj mehanik nima niti p od pojma kaj spera sploh je, ker to niti pod razno ne drzi, pa je loh zaradi mene sraufal f1 bolide.

Spera je edina stvar, ki temu avtu resnicno serijsko manjka in glede na to, da nimam nobene financne koristi od tvojega nakupa, ti vseeno zelo, zelo toplo priporocam omenjen upgrade, ker bo avto pri hitrejsi voznji, za kar je delan, kot noc in dan. Da o trakciji v dezju, na snegu ali drugi spolzki podlagi ne govorim.

Nimas kej kontat, novo leto bo, kupi si darilo. Klici direktno birds.co.uk, vgradil ti bo Podlesnik, ki zdaj vecinoma zaradi mene to ze obvlada in to je to.

Vec kot sem pa ze napisal v mojih prejsnjih postih pa niti nimam za povedat. Ce te kaj konkretno zanima pa vprasaj.

Pa se nekaj, zadnje ploscice bodo drzale veliko dlje, saj dsc ne bo vec zaviral notranjega kolesa ob pospesevanju, namrec tako deluje elektronska zapora.

P.s: moji posti so podprti z argumenti tudi za to, ker o teh stvareh ogormno, ampak res ogromno preberem, preden kupim ali probam. Nisem tako bogat, da bi dincke metal skozi okno za brezvezne stvari. In spera je best buy, pred vsem ostalim, seveda pa spet katera. Govorim o quaife, oz. Torsen speri, Drexler potrebuje vzdrzevanje pa se 3* drazji je.

Urejal Debitel, 29.11.2012, 20:59.

Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


Gardener
Gardener

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 645
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: F11&M3

#20

Spera je edina stvar, ki temu avtu resnicno serijsko manjka in glede na to, da nimam nobene financne koristi od tvojega nakupa, ti vseeno zelo, zelo toplo priporocam omenjen upgrade, ker bo avto pri hitrejsi voznji, za kar je delan, kot noc in dan. Da o trakciji v dezju, na snegu ali drugi spolzki podlagi ne govorim.


Točno tako.
Špera dobesedno naredi drug avto. Minusev zankrat nisem opazil, plusev pa veliko. In to pri čistov vsakodnevni vožnji.
Handling avta, ko hitro spelješ zaviješ v križišče.. na mokri podlagi brez špere DTC začne bremzat (itak pozabiš sklopit to funkcijo, v takih situacijah)., špera pa v takem primeru elegantno porine avto naprej. tudi občutek kontrole vozila je boljša.
Vsekakor priporočam.
Lahko te zapeljem kakšen krog, pa boš videl, da ne bo več dileme, hehe
lp

Urejal Gardener, 29.11.2012, 21:27.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.