Skoči na vsebino

 

Tehnike vožnje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
96 odgovorov v temi
Toma
Toma

    bivši nick bmwe38

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 905
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mazda MX-5

#41

Aha potem je še najboljša tehnika pred ovinkom malo zaviraš potem pa gas :-D Kaj pa največ trpi v tem primeru mislim v M načinu menjalnik ali diferencial?

@e-masteR-39: Tenx za info


Z avtomotom ni zdravo poskušat kakšnih takšnih stvari. Moje mnenje, vsaj jaz tega ne delam. Glede na to da mu lahko že kick downi škodijo.

Kakšen ekspert avtomatikov bi lahko malo več povedal, kaj se sme in kaj ne.
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#42

Se opravičujem... ker z avt. tega ni možno ker nima sklopke...

Mislil sem, če lahko z ročno zavoro pomagamo malo zavirati v ovinku (da zmanjšamo hitrost zadnjih POGONSKIH koles) Ko smo imeli doma še 4x4 sem npr. pred ovinkom stisnil sklopko zategnil ročno in potem na hitro spustil sklopko in dodal več gasa, z to situacijo je kar zelo lepo odneslo zadnji konec (Je pa priporočeno vsaj jaz sem to delal samo na mokrem glatkem asvaltu) nevem pa kako lahko to v praksi z avtomatikom?





...v pomoč ti bo če boš avto na počez postavil z zavoro, brez zategovanja ročne...samo Audi oziroma VW ne sme bit...


lp
“If you want to lead you must know how to follow.” :ok
Prikaži več možnosti


Azael
Azael

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 179
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E34, RAV4

#43

Saj za zmanjšat hitrost je dovolj, če popustiš pedal za plin? :-D

Za odnašanje zadka pa je najbolje spolzka podlaga, slabe gume in pedal do konca. Odnese 100%
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#44

Kaj pa se sme in kaj ne z Tiptronik-om?

Ma tako kdaj pa kdaj edino na glatkem asvaltu dam v M-2 in gas. Ko pa vozim hitro ali prehitevam dam v M in menjam vedno na 5000 rpm kar je potem zakasnitve zamenja na 5200 rpm več pa nikoli ne tiščim, ker v podatkih sem našel. da je največi navor do 5000 rpm.
Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#45

Saj za zmanjšat hitrost je dovolj, če popustiš pedal za plin? :-D


Ja odvisno s kakšno hitrostjo prihajaš v ovinek :-D z zavoro preneseš težo na sprednje gume... še malo prej zasukaš z volanom... in ... :-D
Prikaži več možnosti


Azael
Azael

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 179
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: E34, RAV4

#46

...in ugotoviš da ne znaš voziti?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#47

Lahko malo bolj razložiš kaj misliš...
Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#48

Sem dobil temo na tem forumu in stvar je sledeča... Z steptronik-om lahko driftaš brez problema ampak v mejah normale. Vsake toliko časa, da zadriftaš nek ovinek (Na gladkem asvaltu ali še boljše na mokrem) lahko brez problema. Ni pa dobro za menjalnik..., če kuriš gume na mestu (ker se olje preveč segreje) pa še na grobem asvaltu to pa ni priporočeno in je zelo slabo za steptronik.

Tako kot jaz driftam SAMO na gladkem asvaltu in vsake toliko časa ni nič narobe in ne "uničuješ" menjalnika...

Že malo boljše, da lahko vsaj malo zadriftam, če že imam RWD :-D (Ker je res zelo lepo občutit ko ti zadnji konec zanese)
Prikaži več možnosti


svarkc
svarkc

    Schwarzwald

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 481
  • Lokacija: Na kroznem levo
  • Avtomobil: - Moder itak

#49

huda tema :ok
fear is not an option :metalc:burnout
Prikaži več možnosti


JEZEK
JEZEK

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: BMW 328i f30 / 318i E30

#50

hehe.....svetono predstavljeno:) :) nekaj od tega sem že slišal in poizkusil, ampak sem pendulum turn mislil, da je scandinavian flick, ubistvo je zelo podobno razlika je samo v bremzanju:) uglavnem, pendulum turn mi je zelo ušeč:D samo še želenega bmw-ja dobim, pa bomo trenirali :metalc :) zanima pa me, kje je to najceneje in najbolje potrenirati? :)

Urejal JEZEK, 26.07.2012, 13:37.

Prikaži več možnosti


ghandaed
ghandaed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 461
  • Lokacija: Slovenija

#51

zanima pa me, kje je to najceneje in najbolje potrenirati? :)



Katero koli dirkališče. Najceneje in najvarneje je zagotovo na snežnih dnevih racelanda :ok
Prikaži več možnosti


robi 328i
robi 328i

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 4 014
  • Lokacija: laško
  • Avtomobil: E30 M50B25.E30M60,E36,E46

#52

sam je pa velka razlika na snegu ali na suhem asfaltu.....po snegu ti še z traktorjem driftam:-D
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


JEZEK
JEZEK

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: BMW 328i f30 / 318i E30

#53

Ma raceland je premali:) dosežene hitrosti baje niso ne vem kk velike, kar se tiče pa snega, pa pogona zadaj, pa imam raje pogon na vsa štiri:) je veliko bolj zanimivo :metalc sem namreč iz koroškega konca in pa doma bolj v gorah:) kjer potrebujem za zimo 4x4, zato me trenutno bolj zanima kakšna res dobra proga, kjer so izletne cone in malo večje hitrosti :) kakšna takšna ifromacija bi bila dobrodošla, npr. grobnik je vredo, samo je asfalt zelo slab že.
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#54

Ma raceland je premali:) dosežene hitrosti baje niso ne vem kk velike, kar se tiče pa snega, pa pogona zadaj, pa imam raje pogon na vsa štiri:) je veliko bolj zanimivo :metalc sem namreč iz koroškega konca in pa doma bolj v gorah:) kjer potrebujem za zimo 4x4, zato me trenutno bolj zanima kakšna res dobra proga, kjer so izletne cone in malo večje hitrosti :) kakšna takšna ifromacija bi bila dobrodošla, npr. grobnik je vredo, samo je asfalt zelo slab že.


Brno na Češkem.

http://www.discoverc...no/circuit.php4

Urejal Rottie, 27.07.2012, 08:59.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 589
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#55

Red Bull ring, Zeltweg, dobra ura iz Raven.

lp,M
Prikaži več možnosti


JEZEK
JEZEK

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: BMW 328i f30 / 318i E30

#56

Rottie in bmw330cd,
hvala za odgovore:) za Red Bull ring sem pa slišal, bo treba preizkusit :metalc
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 589
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#57

Rottie in bmw330cd,
hvala za odgovore:) za Red Bull ring sem pa slišal, bo treba preizkusit :metalc


Sicer ne vem kakšnega bmwja imaš namen kupiti, ampak če ni iz M serije, bo tvoje dirkanje bolj..hm...

Problem sploh pri malo starejših serijskih bmwjih je ta, da dirkališče pokaže vse napake, ki pri navadni vožnji niso opazne, saj je material na meji.

Glede na izkušnje iz RBR, pričakuj, da več kot 10-15 minut dolgih izhodov na dirkališče ne boš uspel narediti s serijskim avtom. Tri bremzanja iz recimo 160-200 km/h(odvisno od modela) na 50 km/h v enem dobrih minuti, dvakrat po klancu navzdol je smrt za bremze. Potem vse gumice na podvozju, stabilizatorji, amortizerji itd..., tudi če so pri normalni vožnji OK, bodo se napake hitro pokazale.

Zato ti priporočam prvo en generalni servis (sploh če bo serija e46), menjava končnikov, stabilizatorjev, powerflexe, zavorna tekočina, diski in ploščice (pazi kaj kupiš, serijske še zdaleč niso dovolj, vprašaj Stalina za nasvet). Potem pa če boš ugotovil, da to ni dovolj, še nove amortizerje, big brake kit itd... In pa en komplet slicksov.

lp,M
Prikaži več možnosti


JEZEK
JEZEK

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 116
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: BMW 328i f30 / 318i E30

#58

Sicer ne vem kakšnega bmwja imaš namen kupiti, ampak če ni iz M serije, bo tvoje dirkanje bolj..hm...

Problem sploh pri malo starejših serijskih bmwjih je ta, da dirkališče pokaže vse napake, ki pri navadni vožnji niso opazne, saj je material na meji.

Glede na izkušnje iz RBR, pričakuj, da več kot 10-15 minut dolgih izhodov na dirkališče ne boš uspel narediti s serijskim avtom. Tri bremzanja iz recimo 160-200 km/h(odvisno od modela) na 50 km/h v enem dobrih minuti, dvakrat po klancu navzdol je smrt za bremze. Potem vse gumice na podvozju, stabilizatorji, amortizerji itd..., tudi če so pri normalni vožnji OK, bodo se napake hitro pokazale.

Zato ti priporočam prvo en generalni servis (sploh če bo serija e46), menjava končnikov, stabilizatorjev, powerflexe, zavorna tekočina, diski in ploščice (pazi kaj kupiš, serijske še zdaleč niso dovolj, vprašaj Stalina za nasvet). Potem pa če boš ugotovil, da to ni dovolj, še nove amortizerje, big brake kit itd... In pa en komplet slicksov.

lp,M


To vem in tudi pričakujem, generalni servis bi naredil tako ali drugače, zdaj če se pa na dirkališču pokažejo še kakšne napake tudi prav. Kupiti imam namen 330d, seveda to bi jaz šel samo parkrat na leto, malo za dušo:metalc, zato če bi kaj zamenjal, bi bilo to na zavorah in pa gume, razmišlal sem o manjših kot pa so serijske, da bi razbremenil podvozje. kar pa se mojega dirkanja tiče, pa seveda nimam nekih izkušenj iz prog, tako da zaenkrat začnimo z malim, potem pa pade kakšen M:) pa seveda ko bo denarja:D drugače pa hvala za nasvete:ok Za še kakšne nasvete pa dobrodošli:beer
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 589
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#59

To vem in tudi pričakujem, generalni servis bi naredil tako ali drugače, zdaj če se pa na dirkališču pokažejo še kakšne napake tudi prav. Kupiti imam namen 330d, seveda to bi jaz šel samo parkrat na leto, malo za dušo:metalc, zato če bi kaj zamenjal, bi bilo to na zavorah in pa gume, razmišlal sem o manjših kot pa so serijske, da bi razbremenil podvozje. kar pa se mojega dirkanja tiče, pa seveda nimam nekih izkušenj iz prog, tako da zaenkrat začnimo z malim, potem pa pade kakšen M:) pa seveda ko bo denarja:D drugače pa hvala za nasvete:ok Za še kakšne nasvete pa dobrodošli:beer


Glede zavor manjše niso prava stvar. Nevzmeteno maso zmanjšuj z lažjimi felgnami, optimalno za 330 so 17 col. Zavore bodo vsekakor potrebovale nadgradnjo, stalin jih je menjal na svojem 330cd in je bila kolikor sem zasledil razlika očitna.

Dizel na dirkališču se tudi ne bo dobro obnesel in ti ne bo nudil užitkov, sploh če bo v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom.

Je že veliko napisano na forumu in te ne bi rad prepričeval v nekaj, ampak mislim, da z izbiro avta nisi na pravi poti. To je nekako tako, kot da bi želel nekaj krat na leto snowboardat in bi si kupil bord z freestyle vezi, namesto bootsov pa bi uporabil kar planinske čevlje. Saj nekako bi se peljal po smučišču gor in dol, ampak..man you doin' it wrong:ok

lp,M
Prikaži več možnosti


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 338
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#60

330d avtomatik?

Unicil bos avto.
Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti