Skoči na vsebino

 

Menjava ležajev na pol leta

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
65 odgovorov v temi
zupe89
zupe89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: f30

#1

Zdravo

Zanima me kako je lahko možno da se mi vsak ležaj uniči po približno 10 tisoč kilometrih oziroma vsake pol leta. Sprednjega levega sem menjal že 2krat, enkrat sprednjega desnega. Vzel sem jih od firme FAG, ki naj bi delala zelo kvalitetne ležaje. Čeprav mi je bilo čudno da sem v njih dobil ležaj od podjetja KOYO ? Garancijo so mi pa že za prvega zavrnili.

Optiko imam narejeno in tudi udaril nisem nikoli nobenega robnika.

LP, Rok
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#2

Zdravo

Zanima me kako je lahko možno da se mi vsak ležaj uniči po približno 10 tisoč kilometrih oziroma vsake pol leta. Sprednjega levega sem menjal že 2krat, enkrat sprednjega desnega. Vzel sem jih od firme FAG, ki naj bi delala zelo kvalitetne ležaje. Čeprav mi je bilo čudno da sem v njih dobil ležaj od podjetja KOYO ? Garancijo so mi pa že za prvega zavrnili.

Optiko imam narejeno in tudi udaril nisem nikoli nobenega robnika.

LP, Rok


Imaš kakšne posebne valarje gor sploh poleti? A ostale roke in puše pa nimajo nobenega lufta?
Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#3

ali menjaš skupaj s pestom ali samo ležaje

pa običajno se na isti osi zamenja obadva naenkrat,ravno zradi tega kar se tebi dogaja:)
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


Relanium
Relanium

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 134
  • Lokacija: Zeleni kos Slovenije
  • Avtomobil: E46

#4

Zna bit problem tudi v monterju oz. montaži.
Prikaži več možnosti


zupe89
zupe89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: f30

#5

Poleti sem vozil na originalnih platiščih 225/45/17. Ležaji so bli menjani skupaj s pestom v kompletu. Roke so bile pa obnovljene pri Vargalandu.
Prikaži več možnosti


zupe89
zupe89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: f30

#6

Zna bit problem tudi v monterju oz. montaži.


Ležaje sta mi do sedaj menjala 2 različna mehanika, ki šraufata samo BMWje tako da v tem sigurno ni problem.
Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#7

Poleti sem vozil na originalnih platiščih 225/45/17. Ležaji so bli menjani skupaj s pestom v kompletu. Roke so bile pa obnovljene pri Vargalandu.


no saj ravno to me je najbolj zanimalo,če menjaš skupaj z ohišjem imaš manj možnosti za okvaro ,ampak tebi se je ravno to zgodilo kot meni :-D

sem šel s tastarim ležajem nazaj v trgovino in čist znorel ker ga ni hotel zamenjati,kao imamo ful sitnosti ker itak to sami vgrajujete,ne znate..... reklamacije mora pa trgovec nositi:blabla :blabla

po nekaj težkih besedah ga je zamenjal ampak sem bil že drugi dan spet nazaj ,tokrat mi je moral vrniti denar in sem šel drugam, po sam ležaj brez ohišja,tega mi je kolega zaprešal,jaz sem ga zmontiral in problema ni bilo več :)

ležaj z ohišjem je bil tudi FAG - ful kvaliteta
brez ohišja se pa ne morem spomniti znamke ,vem da je bil pakiran v belo modri škatlici z oranžnim napisom ,pa pri reklamaciji za razliko od FAG naj ne bi komplicirali

drugače je pa ležaj res zelo delikatna zadeva,če ga že samo malo postrani zaprešaš ali pa malo preveč udariš,bo že zelo hitro začel tuliti

jaz bi reklamiral :)
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 175
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#8

Nad temi ležaji sem se čudil tudi jaz zakaj jih tako pobira. Pametnega razloga ni našel niti Jože2, ko sva to študirala pred meseci.

Še nekaj podrobnih slik kjer se vidi, da ležaj ni bil poškodovan med montažo, ampak spusti mast preko RS pokrovčka, ki bi moral preprečevat vdor vode. Pa še masti ne zadrži v ležaju ...

Slika 1
Slika 2
Slika 3
Slika 4
Slika 5

S tem, da se ležaji menjujejo v parih pa se ne strinjam, ker to ni potrošni material kot gume, zavorni diski ali obloge.
Če je na eni strani ležaj zanič tisti na drugi strani zato ne trpi nič bolj ali manj.

Pri avtu z dobrimi 100kkm je "preventivna" menjava še dobrega ležaja čisto nepotrebno metanje denarja stran.

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Asgard in Relanium uporabnikom je všeč to sporočilo


Asgard
Asgard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 078
  • Lokacija: Zg. Duplek - Maribor
  • Avtomobil: BMW e92 335i JB4 stage 3

#9

S tem, da se ležaji menjujejo v parih pa se ne strinjam, ker to ni potrošni material kot gume, zavorni diski ali obloge.
Če je na eni strani ležaj zanič tisti na drugi strani zato ne trpi nič bolj ali manj.

Pri avtu z dobrimi 100kkm je "preventivna" menjava še dobrega ležaja čisto nepotrebno metanje denarja stran.


Točno tako:ok

1. e36 316i____2. e46 328i____3. e92 325i M____4. e92 335i stage 3 M_____ 5 ???... :cool

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#10

Nad temi ležaji sem se čudil tudi jaz zakaj jih tako pobira. Pametnega razloga ni našel niti Jože2, ko sva to študirala pred meseci.

Še nekaj podrobnih slik kjer se vidi, da ležaj ni bil poškodovan med montažo, ampak spusti mast preko RS pokrovčka, ki bi moral preprečevat vdor vode. Pa še masti ne zadrži v ležaju ...

Slika 1
Slika 2
Slika 3
Slika 4
Slika 5

S tem, da se ležaji menjujejo v parih pa se ne strinjam, ker to ni potrošni material kot gume, zavorni diski ali obloge.
Če je na eni strani ležaj zanič tisti na drugi strani zato ne trpi nič bolj ali manj.

Pri avtu z dobrimi 100kkm je "preventivna" menjava še dobrega ležaja čisto nepotrebno metanje denarja stran.


Iz slike se sicer ne vidi če je bila montaža brez napak. Je pa res, da mast nebi smela iztekat.

Možnost je, da se ležaj preveč segreva.
- Ena varjanta je, da se segreva zaradi prenosa toplote iz zavornih diskov.
Tu bi prišlo v upoštev za rešite edino odprtje novega ležaja in namazati kuglice z kvalitetnejšo mastjo (predvsem bolj odporno na temperature).
-Druga možnost pa je, da enostavno ni prava toleranca med pestom in ležajem. Bi bilo pametno pesto izmerit in rešiti težavo :ok

Urejal Metod, 22.01.2013, 15:35.

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 175
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#11

Iz slike se sicer ne vidi če je bila montaža brez napak. Je pa res, da mast nebi smela iztekat.

Možnost je, da se ležaj preveč segreva.
- Ena varjanta je, da se segreva zaradi prenosa toplote iz zavornih diskov.
Tu bi prišlo v upoštev za rešite edino odprtje novega ležaja in namazati kuglice z kvalitetnejšo mastjo (predvsem bolj odporno na temperature).
-Druga možnost pa je, da enostavno ni prava toleranca med pestom in ležajem. Bi bilo pametno pesto izmerit in rešiti težavo :ok


Na sliki se dokaj jasno vidi, da pokrovček ležaja ni poškodovan. Sem montiral že precej ležajev in kot vajenec tudi kakšnega uničil s prevelikim nastavkom a se tak feler potem na pokrovčku ležaja zelo jasno in dobro vidi ...

Tudi segrevanje tukaj ni vzrok, ker bi se to videlo že na obodu pesta, poleg tega pa bi bile zanič že tudi zavorne ploščice in zviti ali izrabljeni diski ...

Odpirat nove vodotesne RS ležaje in jih mazat? Se hecaš? To še pri navadnih ZZ ni možno ker nimaš orodja, da bi jih zaprl nazaj.
Poleg tega mora biti ležaj namazan že tovarniško za tak namen kot je narejen. In tako se je stvar tudi uporabljala.

Tolerance so tovarniške in dva mehanika z +10 letnimi izkušnjami na BMWjih pri menjavi nista opazila nobenih nepravilnosti glede mer, posledic kakšnega pregrevanja, zvitih ali kako drugače poškodovanih osi. Prav tako je bila po menjavi ležajev narejena tudi optika in centriranje, ki je OK.

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


GGREGA
GGREGA

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 607
  • Lokacija: južni rob Kranjskega polja
  • Avtomobil: francoz

#12

Iz slike se sicer ne vidi če je bila montaža brez napak. Je pa res, da mast nebi smela iztekat.

Možnost je, da se ležaj preveč segreva.
- Ena varjanta je, da se segreva zaradi prenosa toplote iz zavornih diskov.
Tu bi prišlo v upoštev za rešite edino odprtje novega ležaja in namazati kuglice z kvalitetnejšo mastjo (predvsem bolj odporno na temperature).
-Druga možnost pa je, da enostavno ni prava toleranca med pestom in ležajem. Bi bilo pametno pesto izmerit in rešiti težavo :ok



definitivno je to napaka v sami konstrukciji ležaja,malo preveč uporabnikov jamra čez tele ležaje

že samo dejstvo da ne sprejemajo reklamacij (oz s težkim srcem ali pa ko se bojijo za lastno varnost) tukaj že ogromno pove :jok

ko ti prodajalec reče da kao kupuješ najcenejšo robo,(fag sploh ni najcenejši) hočeš pa da deluje kot najboljša ,ti pa kapo dol vrže :fight
vse se da samo denar moraš imeti :laugh
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#13

Nad temi ležaji sem se čudil tudi jaz zakaj jih tako pobira. Pametnega razloga ni našel niti Jože2, ko sva to študirala pred meseci.

Še nekaj podrobnih slik kjer se vidi, da ležaj ni bil poškodovan med montažo, ampak spusti mast preko RS pokrovčka, ki bi moral preprečevat vdor vode. Pa še masti ne zadrži v ležaju ...

Slika 1
Slika 2
Slika 3
Slika 4
Slika 5

S tem, da se ležaji menjujejo v parih pa se ne strinjam, ker to ni potrošni material kot gume, zavorni diski ali obloge.
Če je na eni strani ležaj zanič tisti na drugi strani zato ne trpi nič bolj ali manj.

Pri avtu z dobrimi 100kkm je "preventivna" menjava še dobrega ležaja čisto nepotrebno metanje denarja stran.




Pri sliki 2 bi si upal trditi, da je kriva montaža! Verjetno je bila montaža s kovinskim kladivom in kovinsko cevjo. Mogoče je tudi, da je bil ležaj prisiljen in je zaradi kovinske cevi (ki je prišla na zaščito pred odtekanjem masti) predrta zaščita, ki drži mast v ležaju. Potem ima prah in vse drugo prosto pot v ležaj, seveda pa se izgubi tudi sama mast. Šumenje je potem neizogibno. V primeru, da montiram ležaj doma (kjer koli), na ležaj prislonim mehki les. Takrat lahko uporabiš kovinsko kladivo. V primeru, da se kaj zatakne se ležaj ne poškoduje, vdolbina pa se vidi/ostane na lesu.

Pri sliki 4 pa bi si upal trditi, da se ležaj pregreva.

Tisti, ki je dal predlog, da naj se zamenja mast. NIKOLI ne odpirajte original zaprtega ležaja! Raje kupite dražji, kvalitetnejši ležaj in bo pri takem tudi mast kvalitetnejša.
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 175
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#14

Pri sliki 2 bi si upal trditi, da je kriva montaža! Verjetno je bila montaža s kovinskim kladivom in kovinsko cevjo. Mogoče je tudi, da je bil ležaj prisiljen in je zaradi kovinske cevi (ki je prišla na zaščito pred odtekanjem masti) predrta zaščita, ki drži mast v ležaju ...

Lahko nakažeš sled tolčenja ali nasilnega dela z ležajem iz slike?

Naj napišem še 1x - ležaja sta menjala KV mehanika z +10 letno prakso na BMWjih. Poleg tega teh ležajev sploh ni potrebno "nabijat" ker jih na očiščeno in rahlo naoljeno os potisneš in po obroču samo malo udariš z dlanmi. Na mestu jih potem tako ali tako drži matica z obročem, ki se ga "zakirna".
Pa tudi če bi jih nabijal z napačno cevjo bi poškodoval drug ležaj. Ta, ki je izpustil gre namreč prvi gor in je obrnjen na not in po njem med natikanjem nikakor ne moreš udarit tudi, če bi hotel ...


V primeru, da montiram ležaj doma (kjer koli), na ležaj prislonim mehki les. Takrat lahko uporabiš kovinsko kladivo. V primeru, da se kaj zatakne se ležaj ne poškoduje, vdolbina pa se vidi/ostane na lesu.

Me zanima kam bi ti prislonil les, da bi v tistem ozkem kanalu med obročem pesta in osjo dosegel samo notranji obroč ležaja? Bi prej nabil trske v pokrovček ležaja ...
Posted Image

Za tak namen obstaja poseben nastavek, ki se ga uporabi le, če gre vse skupaj malo na tesno:
Posted Image

A pri teh ležajih ni bilo potrebno niti to. Zato sum na poškodbo med montažo tukaj odpade!



Pri sliki 4 pa bi si upal trditi, da se ležaj pregreva.

Pregret ležaj spusti na zunanjem obroču ker ga samo tam lahko segreva razbeljen disk. Na slikah pa se lepo vidi, da je mast spustila na notranjem obroču ob osi, kjer je v vsakem slučaju dosti nižja temperatura kot na zunanjem obroču. Za povrhu pa je spustilo tesnilo na notranjem ležaju, ki je od diska najbolj oddaljeno ter ga os in njeni nosilci izdatno hladijo. Zaradi pregrevanja bo zato prej odpovedal zunanji ležaj, ki je tik ob disku.

Pa tudi prej sem že napisal:

...
Tudi segrevanje tukaj ni vzrok, ker bi se to videlo že na obodu pesta, poleg tega pa bi bile zanič že tudi zavorne ploščice in zviti ali izrabljeni diski ...


Zato tudi ta teorija o pregrevanju ne bo držala. :)

Urejal Iztok Z., 22.01.2013, 19:58.

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 516
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#15

Glede reklamacije,trgovec prodaja/podaja mnenja,ko pride do reklamacije je dolžen če stranka vztraja dati ležaj na reklamacijo katero izvede firma ki ležaj izdeluje,dolžen je tudi seznaniti stranko da v primeru da reklamacija ni upoštevana plača artikel,stroške pošiljanja V in IZ npr Nemčije ter tudi stroške opravlanja reklamacijskega pregleda kar pa ni majhen strošek.

Nevem zakaj je treba na trgovca kričati itd. ker on ni kriv niti neve kdo je montiral.
Lahko je mehanik z xxx let izkušnjami in če nima firme oz s.p.-ja se lahko malo rečeno obriše pod nosom saj bodo smatrali da je vgradnja nepravilna ker ni strokovno usposobljen in se smatra za nestrokovno vgradnjo.
Ampak v tem tudi ni toliko problem ker oni artikel pregledajo v čem je vzrok in tudi podajo mnenje nazaj.

Drugo pa nič se bat ni to da oni kar rečejo reklamacija ni upoštevana ampak je vse slikovno ter pisno dokumentirano zakaj je do napake prišlo.Tako da tukaj je kar nekaj literature,večina pride pa se potem neodloči saj vedo da so sami zaj...li stvar.

Nekaj se jih tudi odloči in nazaj dobijo recimo zavrnjeno ter obrazloženo kaj ter zakaj in kasneje vidijo da so nekaj naredili narobe ter priznajo napako...

Urejal blackberet, 22.01.2013, 20:24.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 175
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#16

...
Lahko je mehanik z xxx let izkušnjami in če nima firme oz s.p.-ja se lahko malo rečeno obriše pod nosom saj bodo smatrali da je vgradnja nepravilna ker ni strokovno usposobljen in se smatra za nestrokovno vgradnjo.
Ampak v tem tudi ni toliko problem ker oni artikel pregledajo v čem je vzrok in tudi podajo mnenje nazaj.

Drugo pa nič se bat ni to da oni kar rečejo reklamacija ni upoštevana ampak je vse slikovno ter pisno dokumentirano zakaj je do napake prišlo.Tako da tukaj je kar nekaj literature,večina pride pa se potem neodloči saj vedo da so sami zaj...li stvar.

Nekaj se jih tudi odloči in nazaj dobijo recimo zavrnjeno ter obrazloženo kaj ter zakaj in kasneje vidijo da so nekaj naredili narobe ter priznajo napako...

Če smo že pri reklamacijah na splošno ... to o nestrokovni vgradnji so samo fore trgovcev. Trgovec običajno ni usposobljena oseba, da ocenjuje poškodbe ali izobrazbo vgrajevalca.
Resna trgovina ima svoje strokovnjake, ki to ocenijo ali v slučaju dvoma pošljemo proizvajalcu, če se gre za stvar večjih vrednosti. In eden od teh tehničnih "ocenjevalcev" sem tudi sam, zato vem kaj se vse dogaja.

Naj stranki, ki kupi hard-disk, vhs kamero, daljnogled težim, če ima ustrezno izobrazbo in če je dala to montirat na servis? Naj rečem inženirju računalništva, ki nima SP-ja da je hard disk vgradil napačno?

To tako ne gre :)

Če na izdelku ni vidnih poškodb mehanskega ali prenapetostnega delovanja vsaj jaz takoj priznam zamenjavo z novim artiklom. Treba je vedet, da noben ne bo izdelkov pod 100€ pošiljal nazaj preko grosista in na drugo celino v preiskavo proizvajalcu. Je predrago za vse vpletene. To se v današnjem času da v mletje in stranki da novo. Vse ostalo je predrago in stranka je zadovoljna kar tudi šteje.


Vem in vidim pa tudi, da stranke počnejo vse živo za uveljavitev reklamacije. Ravno danes sem na mizo dobil prelomljen tablični računalnik z izjavo "kar počil je", prejšnji teden pa hard disk, ki je imel alu rob udarjen za dobrega pol centimetra z izjavo "kar nehal je delat ..." :crazy

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • miha84 je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 516
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#17

Nevem kako je pri vas oz.sedaj približno vem ampak pri meni na področju avtodelov vem kako gre,trgovina ki prodaja avtodele nima svojih "tehničnih" ocenjevalcev ampak se vse pošilja proizvajalcu oz. ko/če pride zastopnik proizvajalca kaj naokoli on pregleda stvar ter če na licu mesta nenajde vzroka oz.napake nemore potrditi z ustreznim argumentom ,artikel prevzame ga odnese na firmo ter tam strokovno pregledajo napako.

Imel sem primer kompletov sklopk ko je mehanik 2 kompleta prinesel nazaj ter trdil da so zanič itd.itd. po reklamiranju in pošiljaju na pregled v proizvajalčevi firmi se je izkazalo da so bile obedve napačno vgrajene(pač vsaka znamka avtomobila ima svoje "cake").Kasneje je dobil vrnjene sklopke slikovno ter pisno obrazložena napaka ,slikovno in pisno obrazložen kakšen je način vgradnje itd.itd. v angleščini in slovenščini.

Vidim da je zelo velik problem pri nas ker na razna izobraževanja in ostale stvari hodi zelo malo mehanikov, saj ostali "vse vedo" ,izveš veliko uporabnih stvari lahko čisto banalne,ki pa so pri samem delovanju določenega sklopa na avtomobilu lahko usodne za pojavitev "napake".

Urejal blackberet, 22.01.2013, 21:49.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 175
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#18

Se strinjam tudi s tvojim stališčem. Še posebej ker se gre za dele večje vrednosti in se poleg tega na njih jasno poznajo posledice napačne vgradnje.

Ampak v primerih kakršni so ti ležaji katerih nabavna cena pri KOYOtu je par EUR, FAG jih je potem vprešal v svoj pesto in zaračunal še par EUR pa je tako nabavna cena mogoče 15€ ali pa še toliko ne. Vse ostalo nanesejo administrativni stroški, pakiranja, prevozi, skladiščenja, marže ...
A res mislite, da bo prodajalec poslal ta pesta nazaj grosistu, ta v nemški FAG, ki bo ležaje izprešal in poslal nazaj japonskemu KOYOtu, ta pa bo par EUR vredne ležaje pošiljal na drage eksperitze?

To se zagotovo ne bo zgodilo ker ni nihče neumen in si s tem ne bo delal stroškov v vrednosti tisoč novih ležajev.
To se je delalo včasih - danes pa so dražji manipulativni stroški od izdelkov in se to pri zadevah pod 100 ali še malo več EUR ne dela. Danes je delo precej dražje kot velikoserijsko izdelan material :)

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 516
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#19

Meni je samo zanimivo da je v FAG-ovi škatli Koyo ležaj to še nisme videl,prej je obratno npr. pakiranje Ruville notri pa FAG ležaj, ali pa SKF pa FAG-ov ležaj notri,se pravi FAG-ov ležaj notri ampak v tem primeru bo RUVILLE ahko tudi 20€ cenejši od FAG-a.
FAG se pa uvršča v sam vrh kvalitete ker z njim ni nobenih problemov ter tudi večino prve vgradnje imajo oni.

Nebom trdil da napake v gradnji ni ampak glede na vprešan ležaj Koyo(ki ni slaba firma) bi rekel glede na izkušnje da je problem v samem ležaju.

Urejal blackberet, 22.01.2013, 22:22.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 175
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#20

To je čudno tudi meni. In zato so tiste fotografije in vprašanje o tej kombinaciji že naslovljene po e-pošti direkt v tovarno FAG. Čakamo odgovor ... :)

Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.