Skoči na vsebino

 

X3 2.0d težave

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
58 odgovorov v temi
maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#1

Pozdravljeni!

Pri zgoraj omenjenem modelu sem opazil težave, predvsem v hladnih mesecih pri zagonu motorja. Ko zaganjam avtomobil (normalno obrnem ključ in počakam, da se lučke v armaturki ugasnejo ter nato zaženem motor, ko je zelo hladno, ponovim postopek 2x) se prižge, ampak izgubi obrate in ugasne. To se dogaja kot sem že omenil le v hladnih mesecih. V primeru, da je zunaj temperatura npr. -15'C, ugasne recimo 2x. Ob naslednjem poskusu se zažene normalno in deluje normalno, brez čudnega brnjenja, zaganjanja ali kakšnih koli drugih težav.

Z avtomobilom smo bili pri pooblaščenem serviserju, kjer so ga pregledali ter stestirali in niso našli nobene napake. Odvrnili so nam, da pač tako je in ni s tem nič narobe. Nato smo peljali avtomobil k znancu, ki je zaposlen v tujini v BMW podjetju in ima doma večino stvari za popravilo bmw-jev in je podal podoben odgovor.

Ampak meni se to ne zdi normalno, da avtomobil v hladnih mesecih crkne. Nekaj mora biti narobe, ker prijateljem in znancem s takimi ali podobnimi avtomobili se tega ne dogaja. In da ugotoviš, da se to ne sme dogajat, ti ni potrebno biti ravno nek ekspert.

Zanima me, če ima ali je imel kdo že enako težave in kaj bi to lahko bilo?

LP, M
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#2

Menjaj serviserja, kot prvo. Ne sme vgasnit v nobenem primeru.

Sicer je na forumu en velik strokovnjak manj :frown , ostajajo pa ti še Mihold in Obulix ter morda Kokalj in še kdo.

Rabiš nekoga, ki zna malo širše razmišljat, ne samo tester priklopit :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#3

Saj vem, ja. Sam se nagibam k temu, da je nekaj narobe z grelnimi nitkami (ne vem, kako se reče temu strokovno - ki ogrejejo motor pred prvim zagonom). Mogoče je to krivo. Včasih si lahko te stvari sam naredil, zamenjal, zdaj pa ni več tako enostavno, ker je vse v plastiko ovito in je vse "pod elektroniko".

Drugače pa avto ne pokadi nič, razen ko se zažene, kot je pri dizlih normalno, pa še to ne tako močno, kot ostali, ki jih imamo pri hiši.
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 054
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#4

Pokadi ne ker ima DPF (filter trdih delcev) ;)

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


janžek
janžek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 451
  • Lokacija: Ptuj (okolica)
  • Avtomobil: BMW E46 320d

#5

Saj vem, ja. Sam se nagibam k temu, da je nekaj narobe z grelnimi nitkami (ne vem, kako se reče temu strokovno - ki ogrejejo motor pred prvim zagonom). Mogoče je to krivo. Včasih si lahko te stvari sam naredil, zamenjal, zdaj pa ni več tako enostavno, ker je vse v plastiko ovito in je vse "pod elektroniko".

Drugače pa avto ne pokadi nič, razen ko se zažene, kot je pri dizlih normalno, pa še to ne tako močno, kot ostali, ki jih imamo pri hiši.


Grelne svečke. Drugače pa jaz sem jih ravno kakšen mesec nazaj menjal na svojem E46 2.0d in ni nobena znanost, le previdno in počasi, če pa nisi za neko šraufanje pa raje do mehanika odpeljat. Pa hkrati še menjaj elektroniko ki je za grelne svečke tako sem jaz naredil po nasvetu @joze2 (:frown), ki je bil resnično strokovnjak.

Urejal janžek, 24.01.2013, 11:21.

Lp, Denis :ok
Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 895
  • Lokacija: dnevna soba
  • Avtomobil: DxxViii i CS

#6

Takšna težava Normalna za avto ni. Potemtakem bi v Skandinaviji le ključe obračali v avtih in se gledali na parkirišču :crazy. Nočem pametovati ampak Da serviser to izjavi že ni čisto normalno za moje pojme :-D.

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#7

Takšna težava Normalna za avto ni. Potemtakem bi v Skandinaviji le ključe obračali v avtih in se gledali na parkirišču :crazy. Nočem pametovati ampak Da serviser to izjavi že ni čisto normalno za moje pojme :-D.


:laugh
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 137
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#8

Pozdravljeni!

Pri zgoraj omenjenem modelu sem opazil težave, predvsem v hladnih mesecih pri zagonu motorja. Ko zaganjam avtomobil (normalno obrnem ključ in počakam, da se lučke v armaturki ugasnejo ter nato zaženem motor, ko je zelo hladno, ponovim postopek 2x) se prižge, ampak izgubi obrate in ugasne. To se dogaja kot sem že omenil le v hladnih mesecih. V primeru, da je zunaj temperatura npr. -15'C, ugasne recimo 2x. Ob naslednjem poskusu se zažene normalno in deluje normalno, brez čudnega brnjenja, zaganjanja ali kakšnih koli drugih težav.

Z avtomobilom smo bili pri pooblaščenem serviserju, kjer so ga pregledali ter stestirali in niso našli nobene napake. Odvrnili so nam, da pač tako je in ni s tem nič narobe. Nato smo peljali avtomobil k znancu, ki je zaposlen v tujini v BMW podjetju in ima doma večino stvari za popravilo bmw-jev in je podal podoben odgovor.

Ampak meni se to ne zdi normalno, da avtomobil v hladnih mesecih crkne. Nekaj mora biti narobe, ker prijateljem in znancem s takimi ali podobnimi avtomobili se tega ne dogaja. In da ugotoviš, da se to ne sme dogajat, ti ni potrebno biti ravno nek ekspert.

Zanima me, če ima ali je imel kdo že enako težave in kaj bi to lahko bilo?

LP, M

Letnik, prevoženih???
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


IloveBMW
IloveBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: F10, GTD

#9

Mel probleme ene 2-3 leta nazaj na e60 520d, menjanl svečke + računalnik za svečke ali nekaj takega pri obilixu.
Sedaj vse bp.
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 137
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#10

Saj vem, ja. Sam se nagibam k temu, da je nekaj narobe z grelnimi nitkami (ne vem, kako se reče temu strokovno - ki ogrejejo motor pred prvim zagonom). Mogoče je to krivo. Včasih si lahko te stvari sam naredil, zamenjal, zdaj pa ni več tako enostavno, ker je vse v plastiko ovito in je vse "pod elektroniko".
Drugače pa avto ne pokadi nič, razen ko se zažene, kot je pri dizlih normalno, pa še to ne tako močno, kot ostali, ki jih imamo pri hiši.

Grelne svečke. Drugače pa jaz sem jih ravno kakšen mesec nazaj menjal na svojem E46 2.0d in ni nobena znanost, le previdno in počasi, če pa nisi za neko šraufanje pa raje do mehanika odpeljat. Pa hkrati še menjaj elektroniko ki je za grelne svečke tako sem jaz naredil po nasvetu @joze2 (:frown), ki je bil resnično strokovnjak.

Grelne svečke niso, to se na kompjuterju vidi.
@maw3rick: Elektroniko oz. rele za vklop grelnih svečk pa le zamenjaj, če še nisi. Najboljše je zamenjati vse v kompletu svečke in rele. Grelna svečka cca 15 ~ 20€/kom, rele nekje 90 ~ 100€.
Naftni filter si menjal kaj v zadnjem času?
Imel podobne probleme... Tole mi rahlo smrdi :skrbast po črpalki za gorivo... Možno je tudi, da je senzor za pritisk goriva v okvari...

Dejstva: avto vžge normalno, se pravi bi jaz dele ki imajo opravka z vžigom, izločil (grelne svečke, rele, lahko zaradi mene tudi akumulator :)).
Rele je lahko v okvari, diagnostika ti tega ne pokaže.
Avto crkne po vžigu, se pravi je najbrž nekaj narobe z dovodom nafte ali pa s kakšnim senzorjem, ki je ključen za samo delovanje motorja...

Kot so ti svetovali: zamenjaj mehanika in najprej temeljito pregledat vse parametre, pol pa dalje.

Ne me prijet za zgoraj napisano - nisem ne vem kakšen strokovnjak, znam pa recimo

malo širše razmišljat

:-D

LP A.

Urejal Andy04, 24.01.2013, 13:18.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 761
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#11

Vse v smislu "nisam ginekolog ali mogu da pogledam" :ok2

v glavnem, lepo ti je napisal. Kosti za glodat dovolj. Bavrc mora kresnit iz prve in nikoli sam ugasnit. Haloo!!

fajn reši.

p.s. nekaj sem se naučil pri popravljanju starih BMWjev - če si zraven, ko se dela, stvari delajo dlje in bolje :ok

Urejal damirkos1, 24.01.2013, 15:56.

Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • Andy04 je všeč


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#12

p.s. nekaj sem se naučil pri popravljanju starih BMWjev - če si zraven, ko se dela, stvari delajo dlje in bolje :ok[/QUOTE]


To sem se jaz naučil že pri citroenu, ko sem skoraj premlatil mehanika! 10 cm me je ločilo od njegovega ovratnika, je imel srečo, da jo je pobrisal! :cool

Avto je drugače letnik 2006 in ima 146.000 prevoženih kilometrov. Bom malo pogledal. Imamo enega super mehanika, ki nam servisira vse avtomobile pri hiši in nikoli ni problemov z nobenim. BMW-ja pa še ni videl (pod pokrovom). Izgleda, da je čas za obisk pri njemu.

Ugotoviti napako in le-to popravit bo potrebno, ker nikoli ne veš, kaj se lahko skriva za tem.
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 836
  • Lokacija: Svet

#13

Menjaj serviserja, kot prvo. Ne sme vgasnit v nobenem primeru.

Sicer je na forumu en velik strokovnjak manj :frown , ostajajo pa ti še Mihold in Obulix ter morda Kokalj in še kdo.

Rabiš nekoga, ki zna malo širše razmišljat, ne samo tester priklopit :ok


Zal ja.:frown

No, omeniti je potrebno vsaj se dva strokovnjaka: schumija in Gregorja Palcica iz NM.
.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 137
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#14

Že kaj novega :)?
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#15

Evo, danes končno odkrili problem!!! Na turbu je neka elektronika, ki je zablokirala. Rešiti se da na samo en način in to je, da se zamenja celotna turbina, kjer je nova elektronika gor. Cena še ni znana, to moramo poklicat jutri in nam bodo povedali, koliko bo stroškov, ker baje niso vse turbine enake (X3 letnik 2006 ima drugačne turbine, čeprav so enaki motorji 2.0d). Se je pa v tem času pojavila še ena napaka, ki je prav tako povezana s tem problemom - avto izgublja na moči, sploh v klanec, končna hitrost pa je 130 km/h - katastrofa!!! Poraba pa je narasla iz 8,5 na 11,5 l / 100 km, kar je logično, ker je zdaj nogo potrebno tiščati do podna, da se avto premakne.

No, težava je baje v tem, da avtomobil ne doseže minimalnega tlaka (zraka) za normalno delovanje motorja. Če bo to, bomo videli, če ne, bodo šraufali naprej.

LP, M

Urejal maw3rick, 06.03.2013, 23:27.

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 144
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#16

Kontaktiraj forumasa butterfly oz www.turbine.si on ti bo najbolj poceni in kvalitetno resil.
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 137
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#17

Evo, danes končno odkrili problem!!! Na turbu je neka elektronika, ki je zablokirala. Rešiti se da na samo en način in to je, da se zamenja celotna turbina, kjer je nova elektronika gor. Cena še ni znana, to moramo poklicat jutri in nam bodo povedali, koliko bo stroškov, ker baje niso vse turbine enake (X3 letnik 2006 ima drugačne turbine, čeprav so enaki motorji 2.0d). Se je pa v tem času pojavila še ena napaka, ki je prav tako povezana s tem problemom - avto izgublja na moči, sploh v klanec, končna hitrost pa je 130 km/h - katastrofa!!! Poraba pa je narasla iz 8,5 na 11,5 l / 100 km, kar je logično, ker je zdaj nogo potrebno tiščati do podna, da se avto premakne.

No, težava je baje v tem, da avtomobil ne doseže minimalnega tlaka (zraka) za normalno delovanje motorja. Če bo to, bomo videli, če ne, bodo šraufali naprej.

LP, M

In ti se s takim avtom voziš :napaka? Si pa več kot kot korajžen, priznam :crazy. Če ti bo turbino sesulo, lahko gre komplet motor v ___________ .
LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#18

Andy04, ne, avto je že ne čas v garaži. Vozimo se samo do serviserjev in nazaj. Serviserji so rekli, da ne more priti do hujše napake, ker to ni nič, vpliva samo na to, da avto ne potegne, kot bi moral (spet me je BMW servis spomnil na Citroenovega - ne bom ponovno razlagal zadeve).

Zadnje čase sem se počutil, kot policija s tistimi čolni, ko se več na suhem, kot v vodi. Upam, da se bo zadeva zdaj rešila. Smo upoštevali priporočilo uporabnika Dejav-V. :) Verjetno gre turbina že drug teden na obnovo. Kako bo naprej, vam javim.

LP, M
Prikaži več možnosti


prodigy
prodigy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 359
  • Lokacija: EU
  • Avtomobil: BMW 120d

#19

Po vsej verjetnosti ti je aktuator zablokiral - tudi meni se je to zgodilo, verjetno zaradi vlage.
Ce pod havbo nekaj "klika" ko das kontakt potem je to 100% to. Da se zadevo razstavit in podmazat z bakreno mastjo. Mehanik je to naredil cca 3 leta nazaj in od takrat turbina dela kot je treba.
Ce je aktuator crknil se da dobiti pa tudi samo aktuator (seveda vecina mehanikov tega ne ve in raje naroci celo turbino). :crazy

Tudi sam sem ze pisal o tem, v moji temi (v temi od serije 1) dobis tudi linke. Drugace pa po hitrem iskanju dobis: http://www.ebay.co.u...=item2ec61fe11e

Malo pogooglaj "Garrett actuator bmw", seveda ce imas turbino od Garrett-a.

Da dobis pravi aktuator za tvojo turbino, ga moras pobrati dol s turbine in na zadnji strani ima sifro G + 3 stevilke (vsaj zdi se mi tako).
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#20

Klikne res, ko se da kontakt.. Bomo pogledali to zadevo. Jutri imam čas, bom mogoče sam razstavil, bom videl kako bom pri volji.
Prikaži več možnosti