Skoči na vsebino

 

X3 2.0d težave

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#21

Evo, spet jaz.. Danes sva z očetom peljala avto na drug servis, kjer so povedali, da bodo še 1x vse pregledali, tudi fizično - avto je ostal pri njih. In glej ga zlomka.. Končno se je nekdo zapeljal z avtomobilom, preveril še 1x z računalnikom in zdaj je nova diagnoza, da ni s turbino popolnoma nič narobe, ampak so težave (že spet) z izpušnim sistemom.

Odkrito rečeno.. Smo že vsi pri hiši popolnoma zmedeni in pojma nimamo več, kdo je tukaj nor, neumen ali kaj tretjega.. Vsi norijo okrog z računalniki in vsak postavi svojo diagnozo.. Res je tudi, da je zvok turbine standarden - se sliši da deluje, ampak ni nekega izrazitega žvižganja ali česa podobnega. Upam, da bodo problem ta teden rešili in potem bom javil, kako se je izteklo.

LP, M
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#22

Danes so klicali s servisa in so sporočila, da turbina ne dela pravilno, ampak ni pokvarjena. Turbina ne deluje normalno zaradi druge težave, katero še poskušajo odkriti. Tudi elektronika na turbini je OK. Rekli so še, da bo trajalo nekaj časa, da ugotovijo vir napake. Ko bom vedel kaj novega, javim.

LP, M
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 959
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#23

Pohvale za redna poročanje...velikokrat je na forumu tema odprta samo za postavljanje vprašanj potem pa noben ne poroča kako se zadeva rihta. Sporoči kaj bo na koncu :ok

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 090
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#24

Imel podobne probleme... Tole mi rahlo smrdi :skrbast po črpalki za gorivo... Možno je tudi, da je senzor za pritisk goriva v okvari...
LP A.

Senzor ste preverili?
LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 090
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#25

Andy04, ne, avto je že ne čas v garaži. Vozimo se samo do serviserjev in nazaj. Serviserji so rekli, da ne more priti do hujše napake, ker to ni nič, vpliva samo na to, da avto ne potegne, kot bi moral (spet me je BMW servis spomnil na Citroenovega - ne bom ponovno razlagal zadeve).

:ok.

Pohvale za redna poročanje...velikokrat je na forumu tema odprta samo za postavljanje vprašanj potem pa noben ne poroča kako se zadeva rihta. Sporoči kaj bo na koncu :ok

x2

LP A.

Urejal Andy04, 13.03.2013, 08:27.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#26

Avto je na pooblaščenem Bosch servisu, kjer pregledujejo vso elektroniko. Prav tako imajo uraden servis za turbine, črpalke za gorivo,... Če oni ne bodo odkrili napake, potem je ne bo nihče - sploh, če pomislim, kje vse (na katerih servisih) je avto že bil!

Še naslov servisa: http://www.diesel-jelen.com/domov2/

LP, M
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 090
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#27

Če ne bodo odkrili napake, pol pripelji avto čez Trojane ;).
LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#28

Popravit ga bo nekdo moral, ker drugače je avto brez pomena. Če jim tukaj ne bo uspelo, potem bo res "šel" čez Trojane. :)
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#29

Evo, avtomobil je doma, popravljen. Zdaj pa takole, da boste vedeli, kako je na stvari, kaj je bilo za problema,...
Avtomobil je bil do pred kratkim v garanciji, servisiran je bil izključno na pooblaščenih servisih in je prišlo do naslednjega problema: nekje pod avtomobilom je en šop kablov, ki gredo v ali iz glavnega računalnika računalnika. Ti kabli so bili spojeni z navadnim izolirnim trakom. Če so bili precvikani ali ne, nam niso hoteli povedati - so se izmikali pogovoru. Povedali so nam, da so bili glavni stiki prekinjeni in izolirani - po tem sklepam, da so bili vsi kabli precvikani in si je nekdo privoščil "odpraviti napako" kar mehansko, če že drugače ni vedel. S tem je prekinil tudi določene opozorilne lučke v armaturki. Glaven problem pa je bil nek senzor, ki vklaplja turbino, meri zrak,... Skratka ne vem točno, ker dela veliko stvari.

Prvi problem, zaradi katerega sem odprl to temo, da avto ugaša - tudi tukaj je bil prekinjen en kabel nekje pred konzolo. Enostavno mi ni jasno, kako je prišlo nekomu na pamet, da bo "popravil" tak avto s kombinirkami ali kar s ščipalkami. Še dobro, da se ni kaj vžgalo.

Celotno popravilo je stalo 280 EUR. Včeraj so klicali, da bo nekaj še potrebno menjat, ker ne dela - je bilo 7 napak, ampak ni bilo potrebe, ker so zamenjali inštalacijo in zdaj dela vse. Če bi bilo še tisto krivo, bi stalo 480 EUR.

Po tem res ne vem več, ali lahko sploh zaupamo pooblaščenim serviserjem. So se mi zdaj zasrali še bolj kot citroenovi. Oprostite na izrazu, ampak enostavno sem moral napisat, ker mi je ležalo na duši. Če se še kaj spomnim bom dodal naknadno. Če ima kdo kako vprašanje, bom poskusil odgovoriti, če bom vedel. :)

LP, M

Urejal maw3rick, 15.03.2013, 14:28.

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 884
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#30

To je slo potem za F25 X3 ali E83? Kateri pooblasceni servis ga je tkole posral?
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#31

Težko rečem, kateri serviser bi lahko bil krivec za to. Eno 2 ali 3x je bil servisiran v Nemčiji. Problemi so se začeli, ko je bil avto star nekje 3 leta... Takrat smo ga servisirali v AH Meško - malo za tistim so izgubili licenco za BMW. Je pa res, da so nas pri njih nasrali nekajkrat! In za tolažbo, nismo bili edini. Po ljudeh serjejo še danes in bodo verjetno tudi v prihodnje. Toliko za v tolažbo, čez čas smo ugotovili, da so nas nasrali tudi z zadnjim servisom (katerega niso sploh niso opravili, ampak za reklamacijo je bilo žal prepozno). Ko so se začele težave, so se začele z izpuhom. Takrat so ga popravljali v Avstriji (Gady se mi zdi), ker pri nas enostavno niso odkrili težav. Potem smo dali vgraditi dnevne LED luči, namenjene za model E83, katere so povezali v računalnik, da vse deluje avtomatsko - to so delali tudi pri Meškoju. Mogoče so tukaj kaj zasrali, ker so vgrajevali eno uro dlje, kot bi montaža morala trajati. Pojma nimam in enostavno si ne upam trditi in/ali s prstom pokazati na enega serviserja in povedati: "ti si kriv". Ja, luči smo dali vgraditi po izteku garancije.

LP, M
Prikaži več možnosti


Pahi
Pahi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW X3 3.0d l.2005

#32

Kakšne pa so LED dnevne luči za E83? Je to BMWjeva opema ali so standardni LED "trakovi", imaš kakšno sliko?

Tnx
Ne vem, kaj naj napišem ...
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#33

Kakšne pa so LED dnevne luči za E83? Je to BMWjeva opema ali so standardni LED "trakovi", imaš kakšno sliko?

Tnx


Letnik 2006 nima teh "angel eyes" in so vedno bile prižgane xenonke. Zato smo se odločili, da vgradimo dodatne LED luči. Na servisu smo vprašali, če se kaj takega da in so nam povedali, da se dajo naročiti original za ta model (proizvajalec Bosch ali Siemens - nisem prepričan kateri je). Drugače je tak standardni trak, jutri bom naložil sliko - si bom dal v opomnik.

LP, M
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#34

Danes žal nisem imel časa, da bi naredil in prilepil fotografijo. Sem prišel pozno domov. Fotografijo bom posnel takoj ko bom lahko - bo boljše, če bom fotografiral pri belem dnevu.

LP, M
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#35

Evo, obljubljene slike. Avto je žal "malo umazan", ampak kaj naj, če je še celo noč deževalo. :) Upam, da bo bistvu dovolj vidno. :)

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Ja, lučke so Philipsove. Sem se zmotil, ko sem napisal, da so Bosch ali Siemens. Se opravičujem za napako.

LP, M
Prikaži več možnosti


Pahi
Pahi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW X3 3.0d l.2005

#36

OK, hvala za sliko.
Ne vem, kaj naj napišem ...
Prikaži več možnosti


maw3rick
maw3rick

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: okolica MS

#37

Nekaj vprašanj:

Bliža se nam redni servisni interval na X3. Zdaj je tisti servis, ko morajo zamenjati še nek del, ki je baje nekje "pod vetrobranskim steklom", ki se zamenja vsak tretji servisni interval. Kako se ta del ali ta zadeva imenuje? Zanima me tudi, ali se ta del menja vsak tretji servisni interval ali vsak drugi servisni interval? Sprašujem, ker bom vedel, če so ga zamenjali ali ne, da bom sploh vedel vprašat na servisu.

LP, M
Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#38

Pozdrav, 

nadaljujem temo glede turbine oz. aktuatorja.

Avto je v roku 200 km izgubil moč.. in glede na vse "od oke" turbina ni več v funkciji.

 

Ista+ tester pokaže niz napak... MAF, DPF, ter aktuator za turbino.. . Po reseteu ostane samo še aktuator.

Verjetno je problem v aktuatuatorju, saj "ob kontaktu" klika pod havbo.

 

Nekdo je pisal o tem, da je to razstavil oz. je to naredil nek serviser?

 

lp,


Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 148
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#39

Problem je v aktuatorju.
Pohabljen polz in tudi ta drugi del. Zato vse skupaj zablokira.
Turbina - loputa izgled delovanje normalno.
Pri 160k, sedaj jih ima 262k, sem zamenjal turbino original garet. Tako da sem dobil nazaj iz servis turbino z zanic lezajem vendar delujoco elektroniko.
Pri stari in pri novi gre za hello g - 206. Ali lahko to zamenjam oz. Je potrebno narediti kaksno parametriranje...vsaj videti ni bilo, da bi kje bilo to izpostavljeno.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 661
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#40

Problem je v aktuatorju.
Pohabljen polz in tudi ta drugi del. Zato vse skupaj zablokira.
Turbina - loputa izgled delovanje normalno.
Pri 160k, sedaj jih ima 262k, sem zamenjal turbino original garet. Tako da sem dobil nazaj iz servis turbino z zanic lezajem vendar delujoco elektroniko.
Pri stari in pri novi gre za hello g - 206. Ali lahko to zamenjam oz. Je potrebno narediti kaksno parametriranje...vsaj videti ni bilo, da bi kje bilo to izpostavljeno.

Kolikor jaz vem pri BMW ni potrebno kalibriranje aktuatorja, sploh pa če je stari aktuator že enkrat bil na tem avtu, ga sigurno ni potrebno ponovno nastavljat. Zamenjaš in zdravo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti