Skoči na vsebino

 

Neaktivnost kluba #2

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
139 odgovorov v temi
BBojan
BBojan

    Bivši nick Bojan-Žan

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 536
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: E46 "323td" ;)E87 120d

#41

Spremljam temo ,komentarje posameznikov,sam nimam besed.User_x veš kako zgleda organizacija bil si prisoten,pa kljub temu v letošnjem letu nameravam izpeljat nekaj srečanj....aprila se bo začelo (mogoče že prej v dogovoru z Istrijanom) srečanje in tura po Istri....lahko pa potrdim dejstva in spoznanja posameznikov v tej temi ,da odziv je bolj skromen. Z dobro voljo regijskih veljakov bi lahko marsi kaj naredili za dobrobit kluba ,predvsem pa da se izognemo nepotrebnim očitkom take ali drugačne narave.:ok

Urejal BBojan, 31.01.2013, 13:47.

Zakaj bi imel novega Audija, če imam lahko starega BMWja?!:ok2
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 489
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#42

Zelo zanimiva tema, h kateri upam, da bom dodal lahko nekaj kvalitetnega inputa. Nekaj ljudi se je obreknilo ob organizacijo večjega BMW dogodka, velika večina niti ne ve koliko dni in delovnih ur logistike je za tem. In posledično tudi lastnih stroškov.

Ker dokaj dobro poznam organizacijo Japmeeta, lahko povem, da podvig sploh ni enostaven, sploh, če želiš imeti event na tako zaželjeni lokaciji.

Če se najde dovolj sposobnih ljudi, ki so pripravljeni sodelovati pri takem projektu sem pripravljen pomagati pri koordinaciji in organizaciji dogodka. Priznam, da sem idejo sicer že sam spravil na papir, vendar bolj v smislu neuradnega meeta, ker nisem član AKBS, niti se o tem nisem z nikomer pogovarjal.

Dela za pripravo je za okvirno 2 meseca. Če se danes najde 10 ljudi, ki so voljni sodelovati pri pripravi, imamo lahko v začetku aprila vrhunski BMW event.

Ker zaradi neaktivnosti kluba tudi sam nisem več član, bi glavno besedo moral prevzeti nekdo iz kluba jaz pa do takrat vplačati članarino :).

Nixxon, upam, da ne kršim kakšnih pravil s to objavo, ampak vidim voljo in potencial, zato je take ljudi potrebno povezati.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 785
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#43

Hvala za tvoj input. Me veseli da še kdo pove kako je z organizacijo slehernega dogodka. Se mi zdi da jih večina misli da se to usput naredi na pijači, med debato o tem a ma Pamela velke al srednje velke joške, ter pi*denjem čez vlado.

Midva sva za oba Mobikrog srečanja zagonila OGROMNO časa, pa še vedno ni šlo vse tako kot smo upali. Zadeva fizično in psihično zelo naporna, pa takrat sva bila še brez otrok in s pol manj obveznostmi.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 307
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Caravelle

#44

A obstaja Bmw klub? :eek :laugh
Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 166
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#45

Wow, si nisem mislil da bo kdo lahko tako površno to prebral.
Klub ni moj, mandat mi v kratkem poteče. Od njega nimam nobenega profita, edino delo in lastne stroške. Enako velja za ostale ki imajo kake funkcije v klubu.


ni to letelo nate... nekdo s tem forumom/klubom služi in njegov interes bi moral biti animirat/zabavat (reci temu kakor hočeš ) da bodo veselo še naprej klikali po tej strani, ne pa da se od uporabnikov to pričakuje/zahteva...
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 785
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#46

Sorry, ampak s tem postom si samo pokazalo kako malo pojma imaš o celi stvari.

Kot prvo: forum in klub nista isto. Forum ter celoten portal BMWslo.com je v privatni lasti (Tomzl) in nima nikakršne povezave s klubom razen v tem da ima klub na forumu svoj podforum, kar je izključno dobra volja lastnika portala. Enako kot povezave na našo stran.

S klubom ne služi nihče. Nihče ni za to plačan, večina stroškov ki jih mi, ki zadeve organiziramo in/ali vodimo, pridelamo, gredo iz naših osebnih žepov. S tem mislim stroški bencina, telefona,... ko kam kako stvar peljemo, se menimo bodisi s člani,...
Vsi mi ki vodimo klub in smo v njem dejavni delamo sebi minus, da zaradi tega klubski račun ni obremenjen.

A obstaja Bmw klub? :eek :laugh


Ne. Obstaja BMW avto klub Slovenije, ter BMW moto klub Slovenije. Prvi je za voznike BMW avtomobilov, drugi za voznike BMW motociklov. Oba priznana s strani BMW a.g., oba delujeta pod krovno organizacijo BMW Clubs Europa.



Vse navedeno govorim za BMW avto klub Slovenije. Kako ima to organiziran moto klub ne vem, lahko morda kdo drug pove. Po pravilih BCE nebi smelo biti zelo drugače.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 166
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#47

ojoj oprosti moji neumnosti...:napaka
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 785
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#48

Pogosta napaka. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • ily je všeč


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#49

Če funkcionarji kluba vse financirajo iz svojega žepa, kam gre pa potem denar od članarin :confused A se naj ne bi iz tega pokrivali stroški organizacij zadev itd.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 785
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#50

Saj ni da bi financiral vse. Samo svoje poti in kar se pogovarjaš glede tega po telefonu pač ne zaračunaš klubu. Kam gre denar: trenutno je šel za to da smo luknjo zakrpali. Drugače pa za letno članarino BCE, ko se nabavlja, za artikle (takrat gre recimo za dober k€ robe naenkrat),... Ko so bila kaka srečanja npr. za najem prostorov,...
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#51

brez zamere samo ti si to zdaj nekako tako predstavil:
jaz imam klub pobiram članarino in ko člani začnejo jamrat da se nič ne dogaja in da za članarino nič ne dobijo jih še napadeš, da zakaj se pa sami ne zmigajo in kaj naredijo :confused :confused


Ključen faktor manjka - vsak, ki se včlani ima VSE možnosti, da kot enakopraven član poda predlog in se ideja, ki jo ima, v okviru finančnih zmožnosti, spelje, ali pa ne. Enako ima tudi vse pogoje, da prevzame katerokoli funkcijo in pokaže, kako se stvari streže in kako bo on, v okviru finančnih in zakonskih možnosti, organiziral evente.
To, da člani od članarine nimajo nič, pa enostavno ni res. Med drugim dobiš tudi evropsko BMW kartico, ki ti omogoča precej ugodnosti na evropski ravni.

Osebno nisem podaljšal članstvo ravno zaradi tega, ker se nič ne dogaja.

Vsi bi se udeležili piknika, panoramske, raznih zborov itd., organiziral ne bi pa nihče.
Ko se že spraviš organizirat, bi vsak rad poturil svoje mnenje. Kje in kdaj bi potekala panoramska, kaj bo za kosilo, kaj se bo počelo na pikniku, zakaj na drugem koncu SLO...

Po drugi strani bi članstvo v klubu lahko pomenilo nekaj več kot par % popusta pri nadomestnih delih, čeprav kot posameznik povsod dobim večji popust, če le malo "gobec stegneš" oz. si stalna stranka.
Ugodnosti članstva v klubu so skoraj nične. Če se niti z BMW Slovenija ne morete/mo povezat...

Logično je, da klub pač ne more napredovati, če stoji na dveh, treh posameznikih.
Idej je veliko, je pa vse vzajemno.

Mojih 16 tolarjev. :metalc :-D


V tem grmu tiči precej zajcev, ki bi radi pristavili svoj lonček. Mnogo "zunanjih" si klub predstavlja kot polno vrečo denarja, ki samo čaka, da se jo sprazni. Well, boysi, situacija je prej obratna.

Spremljam temo ,komentarje posameznikov,sam nimam besed.User_x veš kako zgleda organizacija bil si prisoten,pa kljub temu v letošnjem letu nameravam izpeljat nekaj srečanj....aprila se bo začelo (mogoče že prej v dogovoru z Istrijanom) srečanje in tura po Istri....lahko pa potrdim dejstva in spoznanja posameznikov v tej temi ,da odziv je bolj skromen. Z dobro voljo regijskih veljakov bi lahko marsi kaj naredili za dobrobit kluba ,predvsem pa da se izognemo nepotrebnim očitkom take ali drugačne narave.:ok


Več kot dobrodošel si na naslednjem OZ, kjer bosta odstopni izjavi, kot kaže, podala predsednik in tajnik. Glede na bogato organizacijsko zgodovino, ti je vsaj ena funkcija pisana na kožo! Vljudno vabljen! :ok

Zelo zanimiva tema, h kateri upam, da bom dodal lahko nekaj kvalitetnega inputa. Nekaj ljudi se je obreknilo ob organizacijo večjega BMW dogodka, velika večina niti ne ve koliko dni in delovnih ur logistike je za tem. In posledično tudi lastnih stroškov.

Ker dokaj dobro poznam organizacijo Japmeeta, lahko povem, da podvig sploh ni enostaven, sploh, če želiš imeti event na tako zaželjeni lokaciji.

Če se najde dovolj sposobnih ljudi, ki so pripravljeni sodelovati pri takem projektu sem pripravljen pomagati pri koordinaciji in organizaciji dogodka. Priznam, da sem idejo sicer že sam spravil na papir, vendar bolj v smislu neuradnega meeta, ker nisem član AKBS, niti se o tem nisem z nikomer pogovarjal.

Dela za pripravo je za okvirno 2 meseca. Če se danes najde 10 ljudi, ki so voljni sodelovati pri pripravi, imamo lahko v začetku aprila vrhunski BMW event.

Ker zaradi neaktivnosti kluba tudi sam nisem več član, bi glavno besedo moral prevzeti nekdo iz kluba jaz pa do takrat vplačati članarino :).

Nixxon, upam, da ne kršim kakšnih pravil s to objavo, ampak vidim voljo in potencial, zato je take ljudi potrebno povezati.


Super. Take ljudi rabimo. Ki vedo, da vse to ni "mala malca". Pridi na OZ. :)

ni to letelo nate... nekdo s tem forumom/klubom služi in njegov interes bi moral biti animirat/zabavat (reci temu kakor hočeš ) da bodo veselo še naprej klikali po tej strani, ne pa da se od uporabnikov to pričakuje/zahteva...


Klub in forum, kot ti je že pojasnil Nixxon, ni ista stvar. Forum gosti strani kluba in omogoča lažjo komunikacijo med člani, in to je vse. S klubom pa, to ti zagotavljam kot blagajnik, ki je sodeloval pri finančni sanaciji kluba in urejanju zadev, ne služi nihče. Kdo se je pa s klubom in njegovimi finančnimi sredstvi okoristil, je pa druga, še nedokončana zgodba. Zavedati se morate še nečesa - če denarja ni - kdo bo dal/založil za event? Kdo? Sponzorji? BMW servisi? BMW Slovenija? A se hecate? :-D Kot da nismo poskusili (večkrat, temeljito) sodelovati z njimi, pa se vsi samo vprašajo - kaj bomo mi imeli od tega? Po možnosti bi pa želeli še, da jim udeležbo plačamo. :)

Če funkcionarji kluba vse financirajo iz svojega žepa, kam gre pa potem denar od članarin :confused A se naj ne bi iz tega pokrivali stroški organizacij zadev itd.


LOL. Kakšnih članarin? :laugh Pa nismo v letih debelih krav, ko je bilo članarin preko dvesto...kdo je pa odnesel vse te članarine, je pa do sedaj verjetno že jasno, ali pač ne? :)

Splošno pojasnilo: kot je Nixxon že pojasnil, se je od novembra 2011 do maja 2012 saniralo izredno slabo finančno stanje kluba. Med drugim je bil klubski račun zaradi neplačanih računov dobaviteljem tudi blokiran in sredstva za poplačilo teh terjatev so prišla pretežno iz zasebnih žepov in donacij podjetij. Čez leto se je naslov kluba spremenilo - zato da pošta ne hodi na naslov bivšega blagajnika, da se vsaj ve, kaj se dogaja, saj bivši blagajnik še vedno drži ves arhiv. Razumete težavo?
Med drugim se je uvedlo tudi e-bančništvo (prej je bilo treba za vsako malenkost v Kamnik), in nadzor nad računom imamo trije - tako da je možnost mahinacij nična. Vzpostavljena je tudi učinkovitejša komunikacija med člani.
Klub je lani, no, iskreno, Tomzl s pomočjo Gerchyja je lani organiziral izlet v tovarno. Finančno stanje kluba je zaenkrat v redu. Novi člani prihajajo, nove ideje tudi. Kako bo s povračilom odtujenih sredstev kluba, pa bomo videli že jutri. Sam ne bi gojil prevelikih upov, da bo v doglednem času denar vrnjen.
Zdaj se pa potrebuje svežo kri.
V roku meseca in pol bo organiziran OZ, kjer si bo lahko vsak udeleženec pogledal stanje kluba na papirju, kjer bo vsak član lahko kandidiral na funkcijo tajnika/predsednika. Glede na odziv v tej temi pričakujem, da bo udeležba odlična.
Resnično upam, da bo tako. Ker se vam niti sanja ne, v kakšnem stanju je bil klub dobro leto dni nazaj.
Pa brez zamere.

LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti
    • Panda je všeč


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 416
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#52

A lahko morebitni bodoči člani zvemo, kaj je bilo narobe glede financ, bivšega blagajnika?

Če je pa kje pojasnjeno bi pa prosil link:)
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#53

A lahko morebitni bodoči člani zvemo, kaj je bilo narobe glede financ, bivšega blagajnika?

Če je pa kje pojasnjeno bi pa prosil link:)


Tole bi moralo zadostovati, konec koncev je tudi v poročilu, ki je romalo na Ajpes in DURS.

Najprej kratek povzetek kaj se je dogajalo.

V poslovnem letu 2011 so se v društvu ugotovile številne nepravilnosti v poslovanju, ki so posledica dejanj bivšega blagajnika. Iz prometa na računu kluba je moč razbrati, da je bivši blagajnik med leti 2009-2011 na svoj osebni in svoj poslovni račun (IME PRIIMEK s.p.) z računa kluba nakazoval sredstva v različnih zneskih. Skupni znesek nepojasnjenih transakcij z računa kluba med leti 2009-2011 znaša 2.733,77€.

Prav tako pa bivši blagajnik sredstev v višini 1.000 €, ki so mu bila v gotovini vročena dne 19.06.2010 na občnem zboru društva, ni položil na račun kluba.

Posledično je bilo zaradi tega delovanje kluba praktično onemogočeno. Vsa sredstva, ki so se tekom leta stekla na račun kluba iz naslova članarin in donacij, se je porabilo za delno plačilo neporavnanih obveznosti in plačilo obresti izvršbe, zaradi katere je bil račun kluba do začetka leta 2012 blokiran.

Blagajnik je bil na občnem zboru kluba, dne 26.11.2011, v odsotnosti razrešen z mesta blagajnika, mesto v.d. blagajnika pa je do ureditve izrednih razmer prevzel IME PRIIMEK, ki je bil na naslednjem občnem zboru tudi uradno izvoljen na mesto blagajnika.


Trenutno potekata kazenski in civilni postopek proti bivšemu blagajniku. V kolikor se ne bo držal dogovorjenega pred sodiščem, se kazenski postopek nadaljuje.

Več na OZ.

LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 132
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#54

Pa se sme vedeti kdo je ta clan, ki je povzrocil tako pizdarijo? Ni potrebno navajat imena in priimka, pac pa samo username da vemo s kom imamo opravka.
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#55

Pa se sme vedeti kdo je ta clan, ki je povzrocil tako pizdarijo? Ni potrebno navajat imena in priimka, pac pa samo username da vemo s kom imamo opravka.


Ta podatek bi sicer z lahkoto našel tudi sam (tema OZ 2008), ampak naj ti pomagam... :)

http://forum.bmwslo....07&postcount=63

LP
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


eXtreme
eXtreme

    Old school addict

  • Moderator
  • Sporočil: 12 064
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E30 320is

#56

Si ziher? A se z ženo nič več ne pogovarjata?



Ah, BMW Slovenija... :rolleyes Misliš da se nismo šli menit?


Žene nimam, če pa kdo namesto mene podaljša oz. obnovi moje članstvo pa... Se me ne tiče. :)

Ste se šli ampak je očitno klub premajhen in ni interesa.
Objavljena slika
E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT
Prikaži več možnosti


Tomzl
Tomzl

    www.bmwslo.com

  • Administrator
  • Sporočil: 8 670
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Klub je bil v prvih letih kar aktiven in organiziral tudi nekaj večjih srečanj (Mobikrog, Logatec), ampak je bilo sponzorje izredno težko dobit, stroški z organizacijo pa so bili visoki.

Pri članih je bilo na vrhuncu podobno, večina se je včlanila samo zato, ker so si preračunali, da se jim splača zaradi popustov in ne zaradi pripadnosti klubu ali znamki.

Glede na to, da sem bil zraven od začetkov pa do številke 200+ članov, sem lahko opazoval klub v različnih obdobjih in opažanja primerjal še z delovanjem nekaj drugih društev, ki so imela podobno usodo. Vse je pokopal apetit po prehitri širitvi.

Klub je po mojem mnenju svojo funkcijo najbolje opravljal na začetku, ko je bilo število članov okoli 30-40 in so bila srečanja tudi bolj zanimiva.

Nato smo dobili idejo, da bi bili mogoče bolj zanimivi za sponzorje in servise, če bi nas bilo več. Članarina je šla na praktično minimum, organiziranih je bilo par večjih srečanj.

Rezultat? Razen večjega števila članov in obiskovalcev srečanj, nobene večje spremembe. Velika večina članov je samo koristila ugodnosti, pomagali so redki, običajno tisti, ki so bili v klubu od začetka, sponzorjev pa še vedno ni bilo (takih, ki bi prispevali sredstva, ne samo popuste).

Sam sem funkcijo v klubu predal že pred več leti, lansko leto sem se pa vključil v reševanje finančne situacije, ker si je bivši blagajnik prisvojil denar in se mi je zdelo neumno, da sem več let za klub žrtvoval svoj prosti čas, dopust in kril lastne stroške, na koncu bi pa nekdo pobasal sredstva, ki so bila rezultat tega truda. Zato sem naredil vse, kar je bilo v moji moči, da se denar izterja nazaj. Zadeve na sodišču so sedaj na točki, ko čakamo končne odločitve in glede na potek postopkov, bodo verjetno vsi rešeni v korist kluba.

Osebno mi je bil klub všeč zaradi druženja, ta pa so bila prijetna, ko ni šlo za velika srečanja, ampak za manjše piknike in bolj zasebna druženja. Problem večjih srečanj je tudi v tem, da jih je izredno težko imet pod kontrolo, ker se pri taki masi vedno najde par bedakov (dokazano v praksi na Mobikrogu).

Sam navijam za to, da bi klub raje delal na kvaliteti članov kot količini. Raje vidim, da je višja članarina pa bolj povezano članstvo, kot kup članov, ki so se včlanili samo zaradi popusta in pridejo samo na srečanja, ker se jim to splača.

Seveda pa je pogoj za to, da se v klubu nekaj začne delat. Srečanj v zadnjih letih praktično ni bilo. Letos se je po 3 letih ponovno organiziral izlet, manjkajo pa srečanja, pikniki in ostala redna druženja.

Hkrati se mi zdi smiselno oz. skoraj nujno, da bi bila srečanja samo za člane in ne za vsakogar, ker sicer članstvo izgubi svoj smisel. V času mojega dela v klubu smo mislili, da bo večja udeležba pomenila večje možnosti za pridobitev sponzorjev, ampak je bila logika očitno napačna. Stroški so bili višji in organizacija srečanj bolj zahtevna zaradi veliko obiskovalcev, BMW servise so zanimali samo kupci novih BMW-jev, sponzorjev se pa ni dalo dobit. Večina sredstev je bila pridobljenih na podlagi osebnih poznanstev.

Mogoče se je od takrat kaj spremenilo, ampak moja predstava o klubu je, da mora biti klub res samo za člane, poudarek pa na medsebojnem druženju in ne popustih - te si lahko skoraj vsak zrihta z malo več teženja prodajalcu. S tem ne mislim, da se ne bi trudili pridobiti ugodnosti za člane, ampak da to ni primarni adut, s katerim se vabi člane, ker sicer dobiš samo škrtuhe, ki si na cente računajo koristi. Poudarek bi moral biti na kvalitetnem druženju.

Znesek članarine bi moral biti tak, da bi pokril materialne stroške in stroške administracije + nekaj rezerve za nemoteno delovanje kluba, ne pa da se iz izletov in srečanj pokriva osnovne stroške članstva. Ostale zadeve (artikli, srečanja itd.) bi morale biti ločene in plačljive. Klubski artikli bi bili na voljo v trgovini in ne kot del članarine ter na voljo samo članom.

Članstvo bi se verjetno večalo počasi, bi bili pa temelji mnogo bolj zdravi in trdni.

Če bom našel skupni jezik z novim vodstvom, sem pripravljen še naprej pomagat po svojih zmogljivostih. Idej je ogromno, se je pa po mojem mnenju treba sprijaznit s tem, da je kljub praktično na isti točki kot je bil na začetku in je vse treba zgradit znova, tokrat upoštevajoč naučene napake iz preteklosti. To pomeni, da je tudi nerealno pričakovat, da bodo srečanja z več sto avti, ker za organizacijo česa takega enostavno ni niti sredstev niti ljudi.

Glasnih je veliko, ko je treba kaj pokazat pa poniknejo, sploh ko ugotovijo, da je delo prostovoljno. Če bo tokrat drugače, bom prijetno presenečen.

Float like a Cadillac, sting like a Bimmer :)

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#58

Klub je bil v prvih letih kar aktiven in organiziral tudi nekaj večjih srečanj (Mobikrog, Logatec), ampak je bilo sponzorje izredno težko dobit, stroški z organizacijo pa so bili visoki.

Pri članih je bilo na vrhuncu podobno, večina se je včlanila samo zato, ker so si preračunali, da se jim splača zaradi popustov in ne zaradi pripadnosti klubu ali znamki.

Glede na to, da sem bil zraven od začetkov pa do številke 200+ članov, sem lahko opazoval klub v različnih obdobjih in opažanja primerjal še z delovanjem nekaj drugih društev, ki so imela podobno usodo. Vse je pokopal apetit po prehitri širitvi.

Klub je po mojem mnenju svojo funkcijo najbolje opravljal na začetku, ko je bilo število članov okoli 30-40 in so bila srečanja tudi bolj zanimiva.

Nato smo dobili idejo, da bi bili mogoče bolj zanimivi za sponzorje in servise, če bi nas bilo več. Članarina je šla na praktično minimum, organiziranih je bilo par večjih srečanj.

Rezultat? Razen večjega števila članov in obiskovalcev srečanj, nobene večje spremembe. Velika večina članov je samo koristila ugodnosti, pomagali so redki, običajno tisti, ki so bili v klubu od začetka, sponzorjev pa še vedno ni bilo (takih, ki bi prispevali sredstva, ne samo popuste).

Sam sem funkcijo v klubu predal že pred več leti, lansko leto sem se pa vključil v reševanje finančne situacije, ker si je bivši blagajnik prisvojil denar in se mi je zdelo neumno, da sem več let za klub žrtvoval svoj prosti čas, dopust in kril lastne stroške, na koncu bi pa nekdo pobasal sredstva, ki so bila rezultat tega truda. Zato sem naredil vse, kar je bilo v moji moči, da se denar izterja nazaj. Zadeve na sodišču so sedaj na točki, ko čakamo končne odločitve in glede na potek postopkov, bodo verjetno vsi rešeni v korist kluba.

Osebno mi je bil klub všeč zaradi druženja, ta pa so bila prijetna, ko ni šlo za velika srečanja, ampak za manjše piknike in bolj zasebna druženja. Problem večjih srečanj je tudi v tem, da jih je izredno težko imet pod kontrolo, ker se pri taki masi vedno najde par bedakov (dokazano v praksi na Mobikrogu).

Sam navijam za to, da bi klub raje delal na kvaliteti članov kot količini. Raje vidim, da je višja članarina pa bolj povezano članstvo, kot kup članov, ki so se včlanili samo zaradi popusta in pridejo samo na srečanja, ker se jim to splača.

Seveda pa je pogoj za to, da se v klubu nekaj začne delat. Srečanj v zadnjih letih praktično ni bilo. Letos se je po 3 letih ponovno organiziral izlet, manjkajo pa srečanja, pikniki in ostala redna druženja.

Hkrati se mi zdi smiselno oz. skoraj nujno, da bi bila srečanja samo za člane in ne za vsakogar, ker sicer članstvo izgubi svoj smisel. V času mojega dela v klubu smo mislili, da bo večja udeležba pomenila večje možnosti za pridobitev sponzorjev, ampak je bila logika očitno napačna. Stroški so bili višji in organizacija srečanj bolj zahtevna zaradi veliko obiskovalcev, BMW servise so zanimali samo kupci novih BMW-jev, sponzorjev se pa ni dalo dobit. Večina sredstev je bila pridobljenih na podlagi osebnih poznanstev.

Mogoče se je od takrat kaj spremenilo, ampak moja predstava o klubu je, da mora biti klub res samo za člane, poudarek pa na medsebojnem druženju in ne popustih - te si lahko skoraj vsak zrihta z malo več teženja prodajalcu. S tem ne mislim, da se ne bi trudili pridobiti ugodnosti za člane, ampak da to ni primarni adut, s katerim se vabi člane, ker sicer dobiš samo škrtuhe, ki si na cente računajo koristi. Poudarek bi moral biti na kvalitetnem druženju.

Znesek članarine bi moral biti tak, da bi pokril materialne stroške in stroške administracije + nekaj rezerve za nemoteno delovanje kluba, ne pa da se iz izletov in srečanj pokriva osnovne stroške članstva. Ostale zadeve (artikli, srečanja itd.) bi morale biti ločene in plačljive. Klubski artikli bi bili na voljo v trgovini in ne kot del članarine ter na voljo samo članom.

Članstvo bi se verjetno večalo počasi, bi bili pa temelji mnogo bolj zdravi in trdni.

Če bom našel skupni jezik z novim vodstvom, sem pripravljen še naprej pomagat po svojih zmogljivostih. Idej je ogromno, se je pa po mojem mnenju treba sprijaznit s tem, da je kljub praktično na isti točki kot je bil na začetku in je vse treba zgradit znova, tokrat upoštevajoč naučene napake iz preteklosti. To pomeni, da je tudi nerealno pričakovat, da bodo srečanja z več sto avti, ker za organizacijo česa takega enostavno ni niti sredstev niti ljudi.

Glasnih je veliko, ko je treba kaj pokazat pa poniknejo, sploh ko ugotovijo, da je delo prostovoljno. Če bo tokrat drugače, bom prijetno presenečen.


:ok za rdeče obarvan tekst...Porsche klubu Slovenija kolikor gledam kar dobro uspeva.
Mogoče res ne bi bilo slabo razmisliti o članarini recimo 50-100 EUR in bi s tem pokrili določene administrativne stroške in stroške organizacije kvalitetnih dogodkov.

Drugače pa je z organizacijo dogodkov in sponzorji hudič...trenutno sem med organizatorji največjega zimskega dogodka na snegu: http://www.kksfest.si/ , pričakujemo okoli 4000 ljudi. Ker sem zadolžen za marketing in sponzorstva, vam povem, da najti sponzorje (tudi za takšen dogodek) je težko. Sicer malo k temu doda tudi to, da je Januar, ko je ponavadi zmeraj bolj kriza in še vse stoji, ampak vseeno...

Tako, da vsaka čast tistim, ki imajo energijo in voljo z organizacijo klubskih dogodkov.

lp,M
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#59

:ok za rdeče obarvan tekst...Porsche klubu Slovenija kolikor gledam kar dobro uspeva.
Mogoče res ne bi bilo slabo razmisliti o članarini recimo 50-100 EUR
in bi s tem pokrili določene administrativne stroške in stroške organizacije kvalitetnih dogodkov.

Drugače pa je z organizacijo dogodkov in sponzorji hudič...trenutno sem med organizatorji največjega zimskega dogodka na snegu: http://www.kksfest.si/ , pričakujemo okoli 4000 ljudi. Ker sem zadolžen za marketing in sponzorstva, vam povem, da najti sponzorje (tudi za takšen dogodek) je težko. Sicer malo k temu doda tudi to, da je Januar, ko je ponavadi zmeraj bolj kriza in še vse stoji, ampak vseeno...

Tako, da vsaka čast tistim, ki imajo energijo in voljo z organizacijo klubskih dogodkov.

lp,M


Mislim, da je populacija med slovenskimi BMWjaši drugačna kot lastniki Porschejev in boš težje dobil člane, ki so pripravljeni tolk plačat za članarino... če samo pogledamo, da je že za na panoramske vožnje bilo veliko pripomb, da so predolge in gre preveč bencina in so taki izleti posledično predragi.

Urejal Rottie, 01.02.2013, 00:49.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 443
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#60

Samo čakal sem, da se malo bolj "resno" dotakne predpostavke sponzorji.
Čakal zato, ker nisem hotel "pametovat" in sem računal na to, da bo kdo od vodilnih oz. bivših vodilnih to omenil.
Res je. Pri nas dobit sponzorje je težko, vem iz prve roke. Večini se gre samo za to, kaj dobim jaz v zameno, koliko in kdaj.
Ampak na srečo so še izjeme, kateri radi kaj dajo in ne zahtevajo nič v zameno.

Pri nas manjkajo ključne stvari, recimo:
1. Solidarnost pri organizaciji dogodka. Že res, da osnovno zamisel, kraj in datum (na grobo vsaj) določi vodstvo, kar pa ne pomeni, da more bit vse na njihovi grbi.
Skliče naj se sestanek, zadevo predstavi in, če je večina za se določi kdo bo za kaj poskrbel in se to spelje.
V kolikor je še vedno premalo ljudi se lahko vključi zunanje pomočnike, ki bi bili pripravljeni pomagati (prijatelji ipd.).

2. Sponzorstvo brez kaj, kdaj koliko. Logično je, da vsak sponzor želi nekaj pridobit nazaj, a včasih ne škodi, če je to le hvaležnost ter pisna zahvala.
Takšnih je še nekaj, ampak vedno manj. Vsi pričakujejo neke visoke dobičke. Lahko, da jih dobijo, toda ne na enkrat, kar pa jim spet ni všeč.

3. Zavedanje, da si nekje zato, da uživaš, se pogovarjaš ter spoznavaš ljudi in ne zato, da se delaš frajerja pred vsemi.
Tega se bo počasi treba naučit...

Lani je bil prvi BMW meet v Pazinu in zadeva je bila več kakor na nivoju.
- Ob prihodu so te pričakali organizatorji, ki so sicer cel čas krožili in "pobirali" nove obiskovalce, ter te vodli do mesta dogodka.
- Ko si prispel na lokacijo te je glavni osebno pozdravil, stisnil roko ter, najpomembnejše, postavil v vrsto (tako, da niso bili en tu en tam).
- Dobil si kupone za pijačo ter topel obrok.
- Sledilo je ogrevanje Drift showa ter "rajcanje" publike.
- Nakar je nastopil čas za turco po vaseh. In tukaj moram izpostavit zelo pomembno dejstvo. Čakalo se je dokler nismo prišli vsi na kup, med vožnjo ni bilo prehitevanj, rohnenja motorjev in ostalih pizdarij.
Skratka, zavedali so se, da je turca mirne narave, da si obiskovalci ogledajo čim več in so dali lep zgled. No, med turo je bila še pogostitev (kroštole ter sok, vino ali voda).
- Po prihodu nazaj pa se je začel zabavni program. Supermoto "dirka", Drift show, koncerti raznih skupin in vsesplošna dobra volja in veselica.
- In ja, imeli so veliko sponzorjev, celo mesto je bilo veselo dogodka oz. večina mesta (kolikor sem videl lokale in trgovine. Vsi so imeli plakate ter letake in opazno so bili veseli, da se sploh kaj dogaja).

Zakaj sem to napisal? Zato, da se malo dobi filing kako naj bi zadeva zgledala in bila izpeljana ter predvsem zato, da se razume, da ni vedno čas in plac za delat bedarije.
Mislim, da, če je ratalo njim tako fenomenalno organizirat zadevo, da bi lahko ratalo tudi nam.
Vem, marsikaj se zatakne pri sponzorstvu toda osebno vidim večji problem v tem, da ljudi mini delat take zadeve.
Bodisi zaradi neresnosti ali pa zaradi "incidentov" na samem dogodku, ker nekateri morajo kazat svoj IQ...

Dokler ne bodo zadeve pri nas pošlihtane ter nekoliko tudi iz strani potencialnih sponzrjev, bo kakor pač je.
Eno samo pizdenje, da ni ničesar, ko pa bo kaj pa pizdenje, da ni bilo ok...
Prikaži več možnosti
    • Veljo je všeč