Skoči na vsebino

 

A pozna kdo ta avto???

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
8 odgovorov v temi
FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 405
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#1

Zanima me če veste kaj o tem avto, vam je ta avto poznan, imaste izkušnje???

LEP POZDRAV!

BMW 4 ever

klikni na link: http://www.avto.net/...i.asp?id=106391
"Smo več kot ekipa, smo več kot ljubitelji, smo velika družina, ki nas povezuje ljubezen do znamke BMW"
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 937
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#2

Jest bi na tvojem mestu v tem primeru kupil kkšno 320i. Popije skor isto, sound je pa 100x bolši. Ma pa ta res kr nekaj opreme.
Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 616
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#3

pa se za moje pojme je mal drag?! :student
ne vem kako gledas ti na to...
Prikaži več možnosti


Jure24
Jure24

    Big Poppa

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 716
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: roadsTTer

#4

Bil bi za pogledat.Zgleda lep...
Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 616
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#5

to ne recem da ni lep....sam se mi zdi vseeno mal drag...
Prikaži več možnosti


LILE
LILE

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 106
  • Lokacija: DOMA
  • Avtomobil: BMW 320i E46

#6

Kar v redu je, mene bi sicer skrbelo, če nima ASC+T. Ali sploh imajo E36 to zadevo?
Prikaži več možnosti


BMWfreak
BMWfreak

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: *

#7

Kar v redu je, mene bi sicer skrbelo, če nima ASC+T. Ali sploh imajo E36 to zadevo?


Mislim da imajo le ASC. A se ASC+T obnese v kriticnih situacijah? So ga kaj nadgradili od leta 98' ? Samo cez DSC ga pa ni mislim.

Mene je enkrat ESP (DSC) resil pred resnim damage report:)

Pri priblizno 140km/h , sem sunkovito zamenjal vozni pas na avtocesti (razlog: jeza...). Zacelo me je premetavati, videl sem ze sliko koncnega izzida, medtem ko sem poslusal delovanje ESP (trrr,trrr, suk, suk), nakar se je avto umiril.
Takrat sem sklenil da ne bom imel vec avta brez tega, toda kasneje sem nasel izgovor, ko sem kupoval MINIJa, kjer je DSC za doplacilo, kar ga se dodatno podrazi, pri prodaji se pa ne uposteva dosti. Pa se za cakat je:)

Tako da me resno zanima kaksne ma kdo kaj izkusnje z ASC, ASC+T, DSC.
Prikaži več možnosti


Austin Powers
Austin Powers

    sir Captain Slow

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 14 179
  • Lokacija: Canvey Island, Essex, GB
  • Avtomobil: S54

#8

Flat:
Avto je lep vendar se prodaja že precej časa. Vprašanje je tudi stanje kilometrov v resnici.
Glede elektronskih pomagal:
če nimaš ASCja v glavi ti tudi v avtomobilu ne bo pomagal.
Težko bi rekel da me je ASC že kdaj izvlekel iz kakšne kritične situcije, ko je vreme suho je itaq izklopljen-1,6 HALO :laugh -ko pa je cesta mokra je vklopljen.
Če izzovem vrtenje v prazno se za moje pojme-recimo da bi bila hitrost višja-vklopi prepozno in mogoče že v momentu ko ti lahko poslabša situacijo. Zbranost pomaga.
Na snegu je pa pesem drugačna.
Tam lučka utripa nonstop in resnično zadeva deluje. V bistvu me najbolj skrbi zdrs med večjo hitrostjo. :damn
No, ta problem reši DSC, ki je za moje pojme vreden doplačila.
Zdaj pa še eno vprašanje za prave strokovnjake tipa UDM in Ipsilon-kakšna je razlika med ASC in ASC+T?
DDDDD trdi da ima ASC+T, vendar je njegova tipka ASC in prav tako ASC pumpa? v motornem prostoru je identična moji. Torej-kje je catch?
Vem da T pomeni traction vendar bi rad poenostavljeno razlago razlike med obema.
Hvala lepa in lep pozdrav,
Austin

BMW Z3 - simply - purely medicinal. :)

Prikaži več možnosti


ddddd
ddddd

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 199
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: Quadrifoglio

#9

Jaz mislim, da je takole:
ASC+T ->ASC deluje v kriznih situacijah, ko ti odnese zadek, vendar ne zaradi slabe trakcije (npr. kaksen losov test) kar bi pomenilo, da je "podoben" DSC, le da deluje samo na zadnji dve kolesi. Tisti T pa pomeni, da prepreci zdrsevanje pogonskih koles ob dodajanju plina, ko se hocejo kolesa zavrteti v prazno.
Mislim tudi, da ne obstaja samo ASC ali samo T, pac pa je vedno ASC+T.

Drugace pa je za moje pojme ASC+T popolnoma nepotreben.
1. Za resno pomoc v npr. dezju je vklop prepocasen. Ce na mokri in spolzki cesti v ovinku v nizji prestavi pohodis plin, bo avto posteno odneslo preden bo elekronika posegla.
2. Ko se enkrat vklopi (na suhi cesti) se prepocasi izklopi. Primer - Ce zavijas iz stranske ceste na glavno pod kotom 90° ter odlocneje pohodis gas se takoj vklopi, izklopi pa se sele ko je avto popolnoma poravnan, kar pomeni, da se v krizisce vkljucis po polzje oziroma bistveno pocasneje kot si predvideval, saj ti odvzame skoraj vso moc.
3. Pri hitrem pretikanju iz 1. v 2. oziroma pogojno iz 2. v 3. prestavo pride do zelo motecega cukanja, saj kolesa le za trenutek zdrsnejo, vendar pa ti ASC za trenutek odvzame ves plin, nato pa spet doda.
4. ASC pumpe (hidroagregati) proizvajalca Ate vgrajeni v nekatere E36 ter Z3-je se pogosto kvarijo.

To je nekaj razlogov, zaradi ne maram ASC.
Zato ga imam skoraj vedno izklopljenega ter tako vsaj vem pri cem sem.

lp, ddddd

PS: Se opravicujem, ker sem se popolnoma oddaljil od prvotne teme.
Prikaži več možnosti