Skoči na vsebino

 

E39 ZF avtomatski menjalnik se čudno obnaša

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
122 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello, problem za problemom, resim enega, pride drugi..
Kaka dva tedna nazaj sem obstal zakopan v snegu, resil sem se z saltanjem naprej in nazaj... Potem sem parkiral... Po ponovnem zagonu avto ni vlekel nikamor, kot bi startal ne vem z drugo ali se visjo brzino. Menjalnik sem potem resetiral z kontaktom, stopalko do konca 30 sekund.. Potem je bilo par dni ok. Zdaj se mi enak problem dogaja ob vsakem zagonu, avto ne potegne, ker starta iz nevem katere brzine... V vzvratno pa vedno konkretno butne... Se poslavlja menjalnik? Olje bilo menjano 90kkm nazaj. Kaki napotki? Ideje? Hvala. Lp.
Prikaži več možnosti


Carpenter
Carpenter

    Sarcasm king

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 455
  • Lokacija: Bohinj-LJ-MB
  • Avtomobil: e30 325i

#2

...ti medtem, ko se to dogaja, gori eml lučka, abs lučka in lučka za menjalnik...?

Član KOS
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

Zdravo, nobena lucka mi ne gori.... Tudi po resetu na stopalko menjalnik deluje normalno v vse brzine tudi v vzvratno, tudi cuka ne ko salta med brzinami, tudi v vzvratno brez problema. Ko pa parkiram in ugasnem, pa cez par ur startnem, se problem ponovi. Resetiran na stopalko, ugasnem kontakt, zalaufam motor in vse kot mora bit... Lp

Urejal dragan klep, 03.03.2013, 15:06.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#4

Pred par urami sem odklopil akumulator, tudi napetost sem zmeril 12,6v ima trenutno.
Bom zvecer videl ce bo to kaj pomagalo ali ne....
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#5

Odklop akumulatorja ni pomagal, avto gre v vzvratno normalno in tudi lepo zapelje, ko pa dam v D pa se komajda premakne, morem dat kr fajn po gasu da se zacne peljat... Se avtomat poslavlja? Ali bi kaka diagnostika kaj več povedla?

LP
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 689
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#6

Odklop akumulatorja ni pomagal, avto gre v vzvratno normalno in tudi lepo zapelje, ko pa dam v D pa se komajda premakne, morem dat kr fajn po gasu da se zacne peljat... Se avtomat poslavlja? Ali bi kaka diagnostika kaj več povedla?

LP


Po mojem je kriv en ventil, ki malo pušča in se ti wandler izprazni, ko avto stoji, pa rabiš malo gasa, da se ponovno naredi pritisk.
R je direkt in zato nima te težave.

Si vprašal VWdriverja ali enega od drugih strokovnjakov za avtomatike?
Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#7

Nisem še nobenga od teh mojstrov poklikal, sem probal najprej tak...

Hvala..

LP
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 689
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#8

Tak je dobro samo za debato, ali za kake bolj banalne stvari, kakor je avtomatski menjalnik.

Pri avtomatiku je v taki temi lahko samo ogromno blabla a na koncu bo moral svoje povedati strokovnjak :ok

Urejal LEO37, 03.03.2013, 20:11.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 297
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Nebi te rad strašil, ampak jaz sem enkrat kupil E39 528iA ki je imela iste simptome in rečeno mi je bilo, da je menjalnik zanič (avto sem dal v dele, se nisem poglabljal v reševanje problema). Predlagam ti priklop na tester, ki bo pokazal če je napaka softwerska. Obenem pa naj mehanik odvzame vzorec olja iz menjalnika in če bo smrdelo po zažganem, je z menjalnikom konec.

Če boš rabil drug menjalnik, bom imel v kratkem enega brezhibnega na zalogi točno za tvoj tip avta (enojni vanos, steptronic)... bom dal za ugodno ceno.
Prikaži več možnosti


BMWfanatic
BMWfanatic

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 696
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 2.0 TDI 140PS CR Engine

#10

Naj povem se mojo zgodbo..... ker se je z mojim bivsim avtomatom dogajalo enako kot tebi Dragan. Po daljsem mirovanju avtomobila se ta ni premeknil nikamor ko si prestavil v D. Z hladnim vremenom se je zadeva se poslabsevala. Avto sem peljal k Selmarju kjer "mojstri" zadeve poznajo...no vsaj naj bi. Po testiranju ni bilo nobenih napak na menjalniku. A na izpisu servisa so mi napisali"Potrebna menjava avtomatskega menjalnika!" Kontaktiral sem vec mojstrov na forumu ki te zadeva popravljajo (vWdrajver,BMWexpert,Rock...) a odgovori so bili podobni. Tezko je karkoli reci dokler se menjalnik ne odpre in stroski so veliki...od cca. 500€-1500€ odvisno kaj je odpovedalo in kaj bo potrebno obnovit. Jeba so tile avtomati, jaz sem imel na 525D GM kakor vsi dizli, ZF naj bi bili odpornejsi in kakovostnejsi. Moje olje ni bilo nic zazgano in tudi opilkov ni bilo v menjalniku. Pac material zmatran in dotrajan.
Dobro premisli ali si se zelis avtomatika in si pripravljen vlozit ta denar v menjalnik. Jaz sem se odlocil za predelavo na rocni menjalnik in mi ni niti malo zal.
'The world is so beautiful, so colourful'
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#11

Tako, dal na tester in avtomat javi tole napako, ki jo razlaga tudi autodata.

Kaj bi to lahko bilo?

Ideje, kaj pogledat, predenj menjam ta avtomat z drugim..

Hvala

LP

Pripete slike za predogled

  • e39 zf trans failure.jpg
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#12

Nebi te rad strašil, ampak jaz sem enkrat kupil E39 528iA ki je imela iste simptome in rečeno mi je bilo, da je menjalnik zanič (avto sem dal v dele, se nisem poglabljal v reševanje problema). Predlagam ti priklop na tester, ki bo pokazal če je napaka softwerska. Obenem pa naj mehanik odvzame vzorec olja iz menjalnika in če bo smrdelo po zažganem, je z menjalnikom konec.

Če boš rabil drug menjalnik, bom imel v kratkem enega brezhibnega na zalogi točno za tvoj tip avta (enojni vanos, steptronic)... bom dal za ugodno ceno.


Če je zažgano olje ni kar konec. Menajlnik se podre zamenja skurjene lamele sestavi skupaj zamneja komlept olje in zadeve tečejo dalje. Res pa je da če se splača stroškovno.

Tako, dal na tester in avtomat javi tole napako, ki jo razlaga tudi autodata.

Kaj bi to lahko bilo?

Ideje, kaj pogledat, predenj menjam ta avtomat z drugim..

Hvala

LP


Bmw avtomata še nisem podiral ampak verjetno se ne razlikujejo prav veliko. Na "komandni" plati v menjalniku je šel verjetno ventil rakom žvižgat ali pa "konektor" do njega. Vsekakor pa zapelji do kakšnega mojstra, ki so ti jih že drugi priporočali.

Urejal Kusar, 07.03.2013, 14:35.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#13

Zanimivo je to, da po resetu z testerjem napaka izgine in menjalnik deluje BP.
Tudi zdaj sprobano po več zagonih motorja, menjalnik deluje kot mora.....

Sprašujem se samo, če ni tista gmota zamrznjenega snega, ki sem jo zadel in polomil vse plastike pod avtom, udarila po menjalniku in naredila kakšno pizdarijo, namreč okoli zajle pod menjalnikom in nekih kablov je bilo zmrznjenega snega še pa še.... To sem potem na dvigalu ščistil, poravnal še nosilce in zmontiral novo plastiko pod odbijač in pod motor. Pod menjalnikom je še vedno nimam. Prestavljat ročico gre zdaj normalno, prej ni šlo ker je vze primrznilo in sem komaj dobil v D.... da sem lahko peljal na dvigalo in potem ščistil...
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#14

Zanimivo je to, da po resetu z testerjem napaka izgine in menjalnik deluje BP.
Tudi zdaj sprobano po več zagonih motorja, menjalnik deluje kot mora.....

Sprašujem se samo, če ni tista gmota zamrznjenega snega, ki sem jo zadel in polomil vse plastike pod avtom, udarila po menjalniku in naredila kakšno pizdarijo, namreč okoli zajle pod menjalnikom in nekih kablov je bilo zmrznjenega snega še pa še.... To sem potem na dvigalu ščistil, poravnal še nosilce in zmontiral novo plastiko pod odbijač in pod motor. Pod menjalnikom je še vedno nimam. Prestavljat ročico gre zdaj normalno, prej ni šlo ker je vze primrznilo in sem komaj dobil v D.... da sem lahko peljal na dvigalo in potem ščistil...


Lahko da je prišel sneg/voda do konektorja in posledično je/ni delalo. Ko si spuc al vse okoli je karter cel da ni kje poškodovan ali da kje pušča? A ta avto ima plastičen karter ali je kovinski?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Vsekakor je možno, da bi kje prišla voda zraven.
Za karter ne vem ali je plastičen ali kovinski, po moje kovinski...
Bom preveril ko bom dal še enkrat na dvigalo....

Karter ni videt poškodovan, tudi pušča ne, potem bi mel v garaži vse mastno spodaj....

LP
Prikaži več možnosti


BMWfanatic
BMWfanatic

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 696
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 2.0 TDI 140PS CR Engine

#16

Karter je kovinski in bi moral biti mocan udarec da bi ga prebilo. Sistem dela pod pritiskom in ne verjamem da bi sploh kaj delovalo potem. Če si resetiral napako z testerjem potem lahko upas da bo deloval normalno. Kako dolgo ne ves.......jaz nisem imel nobene napake a simptom je bil enak.
'The world is so beautiful, so colourful'
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#17

Za rezervo si bom nabavil drug avtomat..
Temu tako najbolj ne zaupam več.

Kako dolgo bo šel bo šel, ko bo fuč, ga menjam in to je to....

Na ročnega pa predelave ziher nebom delal. E39 more bit avtomat.. Vsaj za mene.

LP
Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 886
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#18

Karter je kovinski in bi moral biti mocan udarec da bi ga prebilo. Sistem dela pod pritiskom in ne verjamem da bi sploh kaj delovalo potem. Če si resetiral napako z testerjem potem lahko upas da bo deloval normalno. Kako dolgo ne ves.......jaz nisem imel nobene napake a simptom je bil enak.


Res je sicer pa bmwjeve avtomatike ne poznam podrobno. Ampak pri MB med delovanjem avta odpreš čep karterja avt. menjalnika pri menjavi olja, da višek steče ven, seveda s priklopljenim testerjem in na določeni temp. menjalnika:ok Ker med delovanjem je v karterju malo olja. Je pa res da če bi veliko puščalo avto sploh nikamor nebi šel:ok2
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 297
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Res pa je da če se splača stroškovno.


To je bil moj point :ok
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#20

Po moje se splača vzet delujoč rabljen menjalnik, pa na tistem naredit manjši servis, olje sito in verjetno bo potem delal še nekaj časa, pa če je to 100000km in več je to potem vredu in se je splačalo.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.